Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
ECCE
26 septembre 2008

NORVEGE.MESSAGES.DOZULE

NORVEGE.MESSAGE.DOZULE.FRANCE

Her er den på tvers av Herren. Du vet dette kryss og slitasje. Penance, penance, er det på tide å lagre alle disse syndere som ikke liker Jesus. Hørt vocem av caelo dicentem meg. Fortell presten å øke her i strålende Cross og skape et fristed. Alle av dem vil angre og finne fred og glede. Du vil se denne på tvers tre ganger. Fortell presten at korset strålende høy på dette punktet er sammenlignbare til Jerusalem. Vil du ber forteller biskop som presten bør ikke forlate sine sogn før fullføring av oppgaven som er forespurt. Finn tre personer og deklamere det Rosary sammen for heving av den fantastiske Cross her på grensen av territoriet til Dozule. Ikke vær redd, jeg er Jesus av Nasaret, sønn av mann steget. Har godhet av gjenta dette: o så nupta prospera Magdalena annonciate virtutes ejus hvilke av dine tenebris vocavit i admirabile lumen deres. Har godhet av nærmer datoen; si dette høyt: Jeg er den første og siste og den levende og alt som har blitt gitt. Jeg er kjærlighet, fred, glede, oppstandelsen og livet. Baisez folk her kjærlighet og veldedighet til den neste. Har godhet av gjenta dette: attendite og i Aure auditis praedicate super tecta. Per te Magdalena begrunne dozulea decorabitur. Per sanctam crucem og aedificat sanctuarium domino i Monte ejus. Terribilis øst Locus iste. Baisez jorden tre ganger i penance for inequity. Les dette høyt for folk som sier at de Rosary med deg: du påtrykket for å kunngjøre for hele verden hva du har sett og hørt i mitt navn. Gi bestilte den bispedømme til å kunngjøre min lov til å øke den strålende Cross og helligdommen av forsoning med den nøyaktige stedet hvor Madeleine så henne seks ganger og kommet og alle prosesjon. Når dette korset er høy land j'attirerai alt for meg. Har godhet å komme hit første fredag i hver måned, jeg vil gå til økning av strålende Cross. Har godhet av gjenta dette: misit Dominus dixit og manuskripter suam meg: spiritus Dominus docebit din quaecumque dixero til deres; kommer til å si til bishopric alle de ord som jeg har drevet og tjener for Herren har gått et språk som er utenlandsk . Husk mine ord: du témoignerez på grunn av mitt navn og du trenger ikke du utviser for å finne ut hva du har å si fordi jeg vil være med deg. Gjør génuflexion og hilse: si det høyt: du kan glede seg Jesus av Nazareth sønnen av mann er vekket her foran meg omgitt av lys, hans hender og hans ansikt skinne som solen. Hans blikk er kjærlighet og vennlig. Og her er det første og det siste og levende til alle dere som er vitner: du kan glede seg, fryde deg konstant i Herren, at glede kan være kjent for alle mennesker. Gled dere du som tjener for Herren her denne surabonde glede i lyset det oppdager. Vær ydmyk, tålmodig, veldedig; baisez jorden tre ganger i penance for inequity. Jeg er trist på grunn av mangel på tro på verden, på grunn av alle dem som ikke liker min far. Si dette høyt: Gå i prosesjon til den eksakte stedet der tjener for Herren så strålende Cross og hver dag si dette ydmyke bønn, etterfulgt av et dusin Rosary; sier Rosary i full, og folk som sier at med deg; Pity min Gud for dem som spotter deg, tilgi dem, de vet ikke hva de gjør; medlidenhet min Gud for skandale av verden, utstedelse ånden av Satan. Pity min Gud for dem fleeing te, gir dem en smak av den Hellige Nattverd; medlidenhet min Gud for dem som vil angre ved foten av den strålende kors, de finner fred og glede i Gud vår frelser. Pity min Gud, for ditt rike kommer sparer men det er fortsatt tid, fordi tid er nær, og her jeg kommer, amen kommer Herren Jesus. Pater Noster, qui es in caelis, santificétur nomen tuum, adveniat regnum tuum, Fiat volùntas tua, sicut in caelo et på land. Panem våre quotidianum da nobis hodie og dimitte nobis debita nostra, sicut og våre dimittimus debitoribus nostris et ne nos inducas in tentationem sed libera nos en malo.Amen. 10 X Ave Maria gratia plena, Dominus tecum, benecdicta du i mulieribus Benedictus og nytelsen ventris Tui jesus, Sancta Maria, mater dei, ora pro nobis peccatoribus, snart og i timene mortis nostrae amen. Herre, diffused over hele verden til skatter av uendelig nåde. Har godhet av gjenta dette: Amici mei estis hvis feceritis quae jeg advarte deres. Når du témoignerez på mine vegne har kindness å gjenta dette. Fortell folk her sier de har bønn med deg at jeg har lært etterfulgt av et dusin Rosary: Pity ... Pity ... Pity ... Den som gjør det vil av min far og som spiser dette brød skal leve for alltid i dette lys. Pity ... Pity ... Vår far .... 10 X Jeg hilser deg. Herre, diffused over hele verden til skatter av uendelig nåde. Si dette høyt: den strålende kors reist på høy jordhaug må være sammenlignbare til byen av Jerusalem ved den vertikale dimensjonen. Hans armer må stå opp fra øst mot vest. Det må være veldig lys. Dette er skiltet av sønnen av mann. Gjør graving hundre meter fra åstedet for den strålende kors mot sin høyre arm, vann vil dukke opp. Du kommer alt du vaske et skilt av purification. Alltid en glede. Ikke lamentez Generelt om cataclysm av denne generasjonen, fordi alt dette må skje. Men her i himmelen qu'apparaît logge av Menneskesønnen. Og nå tiden har kommet nasjoner. Everybody clap ditt bryst. Etter evangelization of the world deretter vil jeg gå tilbake i herlighet. Dozule er nå en by salige og hellige. Du bor tid av Øverstkommanderende for de krefter av ondskap mot Kristus. Satan er gitt ut fra fengsel. Det dekker hele jorden. Gog og Magog hans tall er incalculable. Uansett hva som skjer trenger ikke bekymre deg, alle vil bli kastet i ilden for noensinne. Velsignet være han som er forført av den øverste Gud. Denne meldingen er for deg. Velsignet være han som er forført av den øverste Gud, fordi min far er at godhet. Han forgives den største synderen i siste øyeblikk av livet. Fortell de som dør angrende som er den største synd er min største nåde. På samme tid eller hans sjel forlater kroppen det er i denne vakre lys. Fortell dem, ordet av Jesus. Hvorfor gjør du frykte? Hvorfor nøle? Jeg er her. Fortell dem at hvert menneske på denne jorden er så i mørket. Baisez jorden tre ganger i penance for mangel på tro. Approach så langt og hilse. Har godhet av gjenta dette: ecce Dominus Noster cum virtute veniet og illuminabit oculos servorum suorum. Leatamini laetamini i domino laetamini cum Magdalena. Paratum cor ejus: speravi i domino det er simplicita Prodit amabilis. Når du kommer tilbake til din plass etter hvert Nattverd be den venstre hånden på hjertet og høyre kryss over. Har godhet av gjenta dette: ecce avdøde imperti nomen er i aeternum. Quae videt meg videt og patrem meum. Magdalena annuntiate virtutes ejus hvilke av dine tenebris vocavit i admirabile lumen deres. Nolite timere deum benedicite og illegale cantata. Jeg er lys i verden og lyset skinner i mørket, og mørket hadde forstått poenget. Penance penance penance. Baisez jorden tre ganger i penance for mangel på tro i verden. I dag er Jesus av Nazareth sønnen av mann stiger gå meg for åttende gang. Hans hendene hans ansikt skinne som solen. Hans klær er en blendende hvithet. Hans blikk er kjærlighet og vennlig. Elske din neste som jeg elsker deg, blikket er kjærlighet og vennlig til alle dere. Baisez en person gjennom kjærlighet og veldedighet. Denne gestus er et tegn på kjærlighet og forsoning for verden. Gled dere du marie sa erkeengelen Gabriel i utformingen av Menneskesønnen. Sannelig jeg sier dere i dag er det samme, du kan glede seg, fordi tid er nær eller Menneskesønnen kommer tilbake i herlighet. Gled dere du glad for at du stadig i Herren at glede kan være kjent for alle mennesker på grunn av ord som du kommer til å høre på, på grunn av navnet mitt. Hva hver enkelt av dere i stillhet hans hjerte ber Guds nåde han ønsker, selv i dag, vil det bli gitt. Fortell kirken at den fornyer sitt budskap om fred til verden for timen er alvorlig. Satan fører verden, den tiltrakk folks sinn som gjør dem i stand til å ødelegge menneskeheten i noen få minutter. Hvis menneskeheten ikke objekt, vil jeg la handling og dette vil være en katastrofe som det ennå ikke har hatt siden flommen, og det før slutten av århundret. Alle de som kommer til å angre ved foten av den strålende Cross vil bli lagret. Satan vil bli ødelagt, at det vil bli fred og glede. Fred være med dere. Si dette høyt, Jesus spurte hvorfor dette problemer, hvorfor disse tanker de beløp for deg? Du prester som har båret gjøre hva jeg spørre deg om det er enklere å rope mirakel ser vann gushing fra fjellet å høre at de tjener for Herren uttale ordene hun ikke kjenner. Men lite tro huske mitt ord, de som vil snakke på mine vegne språk ukjent for dem. Har ingen tvil om. Løft du kontakt hendene mine. Har du mer tvil en ånd har ingen hånd ikke kjøtt. Fortell dem dette: gjøre mer i tvil er godt oppstandne Jesus som jeg ser i dag for syvende gang. Jeg kommer til å berøre hender. Cross strålende høyt på høy jordhaug nærmest grensen av territoriet til Dozule på den eksakte sted eller er det tre til tre frukter av synd som strålende Cross rapporten av noen synd. Hans armer må stå opp fra øst mot vest. Hver arm skal måle tolv hundre og tre meter og høyde seks ganger mer. Det er fra disse tolv hundre og tre meter plassen okkupert av korset som må måles med hundre meter og deretter grave et basseng av to meter av en meter femtien meter dyp. Ta en penn, vann vil dukke opp. Hvis ditt hjerte er tørt vil det være lite vann og lite vil bli lagret. Ditt Amici mei estis hvis feceritis quae jeg advarte deres Dominus dixit. Plasser venstre hånd på hjertet, og sett den høyre. Si dette høyt: presten er ikke feil, dette treet regnes som symbol på synd. Arrachez vises før frukt og du påtrykket å øke i stedet for kryss strålende som krysser strålende ansvar for hver synd. Sorg for menneskeheten som helhet hvis det ikke er vann i bassenget innen femti dager etter at den oppdaterte fordi Satan hindrer rensing av mange. Husk mine ord, jeg lar handle på grunn av mangel på tro. Fortell kirken som sender meldinger over hele verden og ser frem til å heve på det stedet pekt på strålende og tenke seg en helligdom. Alle av dem vil angre og finne fred og glede. Den strålende kors eller logge av Menneskesønnen er utlysningen av den kommende tilbake til ære for Jesus steget. Når dette korset er høy land j'attirerai alt for meg. Finn elleve mennesker i denne byen hellig og velsignet de er mine disipler, de quêteront dør til dør i mitt navn for heving av den fantastiske Cross. Og her er de bud, som må respektere hver disipler arbeidet til økning av strålende Cross. Vær ydmyk, tålmodig, veldedig, slik at folk gjenkjenner deg i mine disipler. Deretter ser ingen personlig interesse bare en å øke på tvers strålende som noen mann som kommer omvendelse vil bli lagret. Fortell presten at jeg går for syttende gang siden strålende Cross er også steget Jesus. Jeg hilser deg, jeg er Michael erkeengelen er Gud som sender meg. Du vil se komedien om den Redeemer og du répéterez hver setninger etter hverandre som jeg dicterai deg. Per mysterium Sanctae incarnationis tuae, per nativitatem tuam per baptismum og sanctum jejunium tuum per crucem og passionem tuam per mortem og sepulturam tuam per sanctam resurrectionem tuam, jeg er jesus av Nazareth sønnen av mann opp fra de døde, se på mine sår, tilnærming og kontakt min hånd, si det høyt: Jesus ber om å kunngjøre for hele verden ber at du logger han ber om at korset strålende og helligdommen er bred på slutten av Hellige år fordi det vil være det ultimate hellig år. Hva hvert år blir feiret en høytidelig fest dagen eller madeleine så kryss for første gang. Alle de full tillit til det kommer omvendelse vil bli lagret i dette livet og evigheten. Satan vil ha mer makt over dem. Sannelig jeg sier dere: min far sendte meg til å frelse deg og gi deg fred og glede. Jeg vet at kjærlighet og medfølelse. Dette er slutten på meldingen min. . Per admirabilem ascensionem tuam. Mai fred være med dere og alle som du nærmer. Per Opplevelsen spiritus Sancti paracliti; Jesus har til å forlate hans meldingen er fullført, men du reverrez. Per avdøde imperti Nome, er i aeternum ab Omni malo libera nos dominerer. Dette betyr at ved å inkludere navnet til en regjere evig, vi har sendt alle onde lord. Si dette høyt: God accuses prestene deres treghet i å utføre sin oppgave og sin tvil. Gud ba dem om å kunngjøre for hele verden underverkene av en som heter madeleine av mørket i hans fantastiske lyset fordi korset strålende spice up byen Dozule. De gjorde Poenget er, dette er årsaken til mangel på vann i bassenget. En stor katastrofe av tørke s'abattra på verden. At prestene leste meldingen nøye og scrupulously respekt hva de har blitt bedt om. Spør personen som gir deg et stearinlys. Plasser det slått til stedet hvor Kristus har til å forlate. La alle de som kommer i denne kapell etterligne deg. Du har hele dagen til å fortelle presten og personer som ønsker å høre deg. Du husker de vil bli overraskelser på minne, at presten er en person som lese det tre ganger meldingen, og gjenta det, vil det ikke være i stand. Skriv hva jeg vil fortelle deg tilbake til deg, vil du sende skriftlig at presten når du har sagt: Jeg går til bishopric uke av Sacred Heart. Gjort en novena at du starter dagen i Sacred Heart, dette novena består av et mysterium av dagen. Mysterier som du ble undervist. Deretter går du se biskop, sier du at Gud sender deg. Gi ham melding om at det tar kunnskap. Dørene åpnes, midt i hjertet av biskop smelte. Det er erkeengelen Michael, lytte til meg og fortelle presten at han skal strøk de tre sider av bassenget, men ikke stoffet, den fjerde side i retning av sin bredde på slutten dimensjon utover frakk gjort tjuefem centimeter gjør deretter tre trinnene. Come all prosesjon og ikke være redd for å vaske vann i denne dust fordi du vet at du er støv og støv du vil gå tilbake, men ånd vil bli renset. Dette vannet er ikke en kilde. Dette er vann som kommer fra jorden. Velsignet være han som vil rense dem uten frykt få skitne. Jeg hilser deg, ikke prosternez foran meg, men før den du elsker. Ikke lamentez øynene av små David. Hvis Gud ønsket og fordi det ikke er han som har øynene lukket, men de er hans foreldre som har sine øyne lukket i lys av troen. Plasser et stearinlys på et sted hvor Herren har forlatt deg forrige gang. Si dette høyt: dicite i nationibus; fortelle folk at Gud har gått gjennom munnen hans tjener, han viste at den store tribulation var på hånden fordi hun så et tegn på sønn av mannen som deler 'Øst er umiddelbart til vest. Dette tegnet for Menneskesønnen er på tvers av Herren. Jeg fortelle deg sannheten er det på tide at verden skal angrer fordi en endring er nær universell ettersom det ikke har vært siden begynnelsen av verdens hittil, og det vil aldri være over. Når katastrofe av tørke anslås s'abattra over hele verden, bare bassenget som Gud har vært graving inneholde vann ikke til forbruk, men for deg å vaske tegn på rensing, og du kommer alt du angrer ved foten den strålende kors som Gud ber kirken å øke. Så på den tiden, alle nasjoner på jorden vil sørge og det er denne krysser de finner fred og glede. Etter disse dager med nød og deretter vises i himmelen sønn av mannen selv med stor majestet og en stor makt til å bringe sammen velges representanter fra alle hjørner av jorden. Velsignet er angrende fordi de vil ha evig liv. Sannelig jeg sier dere: himmel og jord, men mine ord skal ikke bestått. Fortell dem at det vil være noen andre tegn som tyder på at tegnet av Gud selv, det eneste synlige registrere er holdningen til sin gud og hans ord er ord fra Gud og disse ordene er ugjendrivelige. Hvis man n'élève ikke krysse hverandre, jeg vil vises, men det vil bli mer tid. Fortell presten at Guds navn og at du har prophesied. Da han bærer melding til dem som har ansvar for å gjøre med tillit og ydmykhet fordi det er lite tid til å gjøre hva jeg spør. Fortell presten: Jeg ønsker å betale i menneskets hjerter min miskunn, først og fremst for dem som kjenner meldingen, og deretter verden. La dem som har ansvar for å øke den strålende Cross er ikke blind fordi det vil være noen andre tegn som tyder på at denne profet som ble kalt fra mørke til lys. I sannhet, skiltene vil det ikke være noen ytterligere fordi denne generasjonen er den mest hypocritical og verre. Fortell presten at denne byen er velsignet og hellige vil være beskyttet fra noen katastrofe spesielt sagt at hver husholdning daglig bønn at jeg underviste etterfulgt av et dusin Rosary. Det er opp til deg at jeg være ydmyk, men ikke hjelpe deg selv, du har ingenting å forvente fra denne verden, men gleden din vil bli enorme i den andre. Madeleine holde ut i bønn, små og avholdenhet, fortsette uten frykt for latterliggjøring og médisances som vil stige mot deg fordi noen har tro ordene som kom ut av munnen, men presten kan bevitne det på ansiktet reflekterer den usynlige nærvær. Etter disse dager med små, du har båret en tung oppgave. Hvis jeg gir deg et punkt som skal fylles er at du kan fylle det ut, på tvers av hendene på brystet som jeg har lært; morgen starter en novena du forberede det punktet at jeg kommer til å spørre deg. Dette novena består av et mysterium etterfulgt av dagene i bønn at jeg har lært og dusin Rosary. Si det med ærefrykt og ydmykhet fredag. Si dette høyt: hvorfor du gråte over de døde av Jesus korsfestet mens i dag bor hos deg. Be i stedet for de som fortsatt i dag mer enn noen gang de forfulgt. Flytt på tre trinnene, du répéterez hva jeg dicterai armene til korset. Pity min Gud for dem som spotter deg, tilgi dem for de vet ikke hva de gjør, min Gud medlidenhet for skandale av verden, utstedelse ånden av Satan, min Gud medlidenhet for dem som fortsatt mer enn Igår forfølger deg, betaler i menneskenes hjerter din miskunn. Fortell dem: Vær oppmerksom på at Jesus av Nasaret har triumphed "av død, at hans rike er evig og han har overvunnet verden og tid. Dette er en strålende kors som madeleine så denne dagen tre år tidligere, er et strålende kors som er skiltet av sønnen av mann at verden skal bli frelst. Jesus for øyeblikket som er i nærvær av våre ber om at du går i prosesjon til sted eller strålende Cross har dukket opp. Gå du angrer, vil du finne fred og glede. Jesus ber om at hvert år er det en festival feires dette høytidelig dag. Notum fecit Dominus har Magdalena salutare deres. Skriv hva jeg vil fortelle deg i å returnere hjem. Du har valgt madeleine å være en refleksjon av min kjærlighet, det er grunnen til at du var ablaze. Etter denne strålende dag, ville du ber for å få en stor oppgave? gjort skrive tre hundre og tjue ganger bønn at jeg har lært og være mitt apostel. Gå og fortell hver husstand i byen til landets grenser at Jesus av Nasaret har triumphed over død, at hans rike er evig og han har overvunnet verden og tid; si dette høyt: du bor tid eller hver hendelse er et tegn på det skrevne ord. Jeg skulle ønske de si hver dag bønn etterfulgt av et dusin Rosary. Hvert hushold vil si at med stor tillit vil være beskyttet mot eventuelle cataclysm da jeg verserai hjerter på min nåde. Hvis du blir bedt om å sende deg, du sier at dette er Jesus av Nasaret, sønn av mann steget. Husk, ikke vær redd médisances den ydmykelse og latterliggjøring som vil stige mot deg. Du vil bli hatet på grunn av navnet mitt, men holde ut til slutten. Hvis du vil, du har gjort en person. Du har tid til å utføre denne oppgaven. Ditt hjem skal ikke lide fordi den ultimate hellig år vil ende etter å øke den strålende kors, men at de som er ansvarlige for å øke fart fordi tid er nær. Hjemmet der døren skal være lukket, ikke retur. Si dette høyt: synden kom til verden på grunn av mannen. Det er derfor jeg spør mannen å øke den strålende Cross. Fortell dem at når jeg kommer tilbake i herlighet, og du ser meg som hushjelp for å se meg. Fortell presten: Jeg ønsker at hele verden vet meldingen. Prestene må snakke åpent og uten frykt, fordi ingenting skal være veiled hva som må bringes videre. Fortell presten at tiden er mer eller jeg ressuscitais kroppen, men den tid er kommet, eller jeg må gjenopprette sinn. De som hevder i verden i dag gjenopprette og helbrede kroppen i mitt navn er ikke verdig til min far i himmelen. Madeleine, gå og forkynne min melding til Dozule. Oppgaven som jeg har gitt dere trenger å gjøre oppgaven. Ikke vær redd jeg vil gi deg styrke til å gjøre det. Byen min far har velsignet og hellige og alle de som kommer til å angre ved foten av korset strålende jeg heve i en ånd av min far. De vil finne fred og glede. Den første nonne som vil gi deg en kiss bringe meldingen er tvilende ordene som kom ut av munnen din. Hun tror på deg. Ikke hold fasthet, være nestekjærlig; fortelle nonne som ikke bor i denne byen har hun ber vi kommer hit fredag, den munisse ellers skrive munnen din jeg vil kommunisere en melding. Si dette høyt: her er hva som må skrive nonne: Dette brevet er adressert til hodet av kirken. Det er Jesus av Nasaret som dictates du ved munningen av hans tjener. Han sa: Velsignet vernepliktige fra min far som fant fred og glede i dette landet Dozule men hvor stort antall vil være når verden vil komme til å angre ved foten av korset strålende at jeg be deg om å øke. Bil tid er mer eller jeg ressuscitais organer, men våre sinn. Forstå dette: dagene som gikk forut for flom folk spørsmålstegn gjorde ingenting før ankomst av flom som vant alle, men i dag er du advart du bor eller gang jeg sa: det vil være på dette landet upheavals av alle slag: den urett å gjøre, som er årsaken elendighet og familie, vil landene være i kval, fenomener og skilt i himmel og på jord. Også holde deg klar for den store tribulation er så tett at det var ikke slik siden begynnelsen av verdens hittil, og det vil aldri være over. Jeg sier dere: Det unge generasjon ikke vil passere før den kommer. Men ikke fortvil, fordi her som stiger i himmelen tegn på Menneskesønnen at madeleine ble skinner fra øst mot vest. Du er sjef for kirker sannelig, jeg sier til deg er det gjennom dette tvers atop verden at landene vil bli lagret. Min far sendte meg til å lagre og tiden har kommet, eller jeg vil betale i menneskets hjerter min miskunn. Mitt budskap skal ikke sove i skyggen av en skuff, men det må være sannhet og lys til verden. Dette strålende Kors må bli løftet til slutten av den hellig år. Dette hellige året må bli utvidet til økning av strålende Cross. Dermed ender meldingen min, jeg bestille deg til å overgi deg selv til leder av menigheten, akkompagnert av en førsteklasses. Fortell presten, nonner og to personer som kjenner meldingen kommer her til sytten timer tretti. Mai fred være med dere. Gjør skiltet av korset. Far Thy vil bli gjort på denne jord. Si dette høyt: du prester og nonner som har ansvaret for meldingen tillater ikke at menneskeheten til å kjøre sitt tap. Jeg ba deg om å arbeide for å øke den strålende Cross. Tror ikke du se at tiden har kommet på grunn av fenomener som følge, ettersom tiden går og meldingen min er fortsatt i skyggene. Hvis det antall frelste vil være liten, men du trenger ikke kalle min far din straff vil være stor. For det er etter antall lagret at du skal bli dømt. Ikke veien for visdom og refleksjon, men lytte til galskap av meldingen. Det er en melding om at det gjør Gud for å redde verden. Har ikke liker jøder som søker skiltene men av dette unike og avgjørende budskap om at Gud åpenbarte til sin tjener. Ordene som kom ut av munnen er ikke menneskelige ord, men etter hva han har undervist i tankene den gang har kommet eller jeg må betale i menneskets hjerter min nåde, men at de som har båret meldingen kjenner godt at de er de som hindret meg siden forlate verden på uvitenhet. Husk dagene blir kortere på grunn av valgt men smerte til de som ikke snakke om Gud. Fjern sko og deretter forlate kapell og gå til føttene hevet på land. Deretter kommer tilbake hit. Dette landet Dozule at min far har velsignet og hellige, vi er ikke engang verdig til å sette foten på den. Jeg er Gud av godhet og kjærlighet. Min nåde er uendelig. Hvis mine ord i dag ikke er grusom å fordømme deg, men tvert imot jeg ønsker å lagre verden av meldingen min. Si høyt hva du vil se flammer fra mitt hjerte brenne meg. Mer enn noen gang Jeg ønsker å betale hver av dere. Her er hva jeg løftet til alle menneskeheten når hun vil vite meldingen min og sette ut i praksis: "Jeg adoucirai bitterhet eller plunges the souls av syndere," Jeg vil formere nåde den souls av prester og religiøse fordi det må være kjent at meldingen min. "Jeg holder i nærheten av mitt hjerte souls from og trofast de réconfortées meg på vei til Golgata. Jeg verserai-stråler gjennom min tid, eller de vil vite min melding til pagans og alle de som ikke kjenner meg ennå. -- Jeg attirerai den enhet i kirken sjelen av kjettere og apostates. -- Jeg vil motta i hjemmet mitt hjerte barn og ydmyke souls slik at de beholder en spesiell hengivenhet til vår himmelske far. "Jeg gir pardons av noe slag til de kjent med meldingen min holde ut til slutten. "Jeg soulagerai souls i skjærsild mitt blod slokke sine brannsår. "Jeg réchaufferai de mest hardnet hjerter, souls is, de mest dypt såre mitt hjerte. Jeg løftet til alle som vil omvende seg ved foten av korset og fortelle strålende daglig bønn at jeg har lært at dette livet, Satan vil ha mer makt over dem og som for en tid smuss i et øyeblikk vil de bli ren og sønn av Gud for evigheten. Min far hvis godhet er uendelig ønsker å spare menneskeheten som er på randen av avgrunnen. For denne siste meldingen du må forberede. Vær oppmerksom på at det øyeblikk eller du ikke tror at meldingen kommer fordi du vet verken dag eller time eller jeg vil gå tilbake i herlighet

I tjue dager du starter en novena, det ender den første fredag i måneden. Jeg vil si daglige bønner at jeg bare lære deg. Dette novena forlenge den Hellige År. Gud har snakket med menn. La dem som har båret meldingen hører hans røst. På grunn av deres mangel på tro, verden vil oppleve store katastrofer som bouleverseront de fire hjørner av jorden. Hva du bor for øyeblikket er bare begynnelsen av smerte. Menneskeheten vil ikke finne fred så lenge de ikke kjenner meg melding og ikke satt i praksis. Vil du være snill nok til å komme hit for åtte dager. Du sier at en novena som jeg dicterai hver dag. Min far hvis godhet er uendelig ønsker å vite verden sin melding for å unngå katastrofe. Mer enn noen gang jeg ønsker å betale en flom av min takk til alle som souls i nød. Og her er hva jeg løftet til hver av disse souls når de vet min budskap og settes ut i praksis. -- Den første dagen, vil jeg bitterhet eller plunges the souls av syndere. Fortell meg: Vår far ... 3X jeg hilser deg ... Av smertefulle lidenskap Kyrie, eleison på oss og verden. Ære være Gud i det høyeste himmelen, fred og glede på jorden for menneskene han elsker. Du sier dette hver dag. -- Den andre dagen: Jeg vil formere nåde, sjelen av prester og nonner fordi de må være kjent at meldingen min. Vår far ... 3X jeg deg .. Av smertefulle lidenskap .... Ære være Gud ... -- Den tredje dagen: Jeg holder i nærheten av mitt hjerte souls from og trofast de comforted meg på vei til Golgata. Vår far ... 3X jeg deg .. Av smertefulle lidenskap .... Ære være Gud ... Den fjerde dagen: Jeg verserai stråler gjennom min tid, eller de vil vite min melding til pagans og alle de som ikke kjenner meg ennå. Vår far ... 3X jeg deg .. Av smertefulle lidenskap .... Ære være Gud ... Gjør tegn på korset. -- På den femte dagen, j'attirerai den enhet i kirken sjelen av kjettere og apostates. Vår far ... 3X jeg deg .. Av smertefulle lidenskap .... Ære være Gud ... -- Den sjette dagen, jeg får i mitt hjerte restene av barn og ydmyke souls slik at de beholder en spesiell hengivenhet til vår himmelske far. Vår far ... 3X jeg deg .. Av smertefulle lidenskap .... Ære være Gud ... Gjør skiltet av korset. -- På den syvende dag, jeg pardons av noe slag til de kjent med meldingen min holde ut til slutten. Vår far ... 3X jeg deg .. Av smertefulle lidenskap .... Ære være Gud ... I tre dager vil fortelle Magistrat at Jesus denne byen Nasaret triumf av død, at hans rike er evig og han har overvunnet verden og tid. Hvis du ber om at du sender du si at dette er Jesus av Nazareth sønnen av mann steget. Wear meldingen at det tar kunnskap. Fortell ham at Gud betrodd ham til å redegjøre for kirken land som det burde bli eier. Hans utseende vil være tøff, men hans hjerte vil bli transformert, verdighet tillater ikke vises. -- Den åttende dagen, jeg soulagerai souls i skjærsild, mitt blod slokke sine brannsår. Vår far ... 3X jeg deg .. Av smertefulle lidenskap .... Ære være Gud ... -- Den niende dagen jeg réchaufferai de mest hardnet hjerter, souls is, de mest dypt såre mitt hjerte. Vår far ... 3X jeg deg .. Av smertefulle lidenskap .... Ære være Gud ... Si dette høyt: Jeg løftet til souls som vil angre ved foten av korset og fortelle strålende daglig bønn at jeg har lært at i dette livet, Satan vil ha mer makt over dem og som for en tid av smuss i et øyeblikk vil de bli ren og sønn av Gud for evigheten. Min far hvis godhet er uendelig ønsker å redde menneskeheten, som er på randen av avgrunnen, for denne siste melding, må du forberede. Gjør skiltet av korset. Uten å si et ord, meditere på ditt hjerte de ordene du hørte. Til tross for den tid som vil elapse din tro må være lojal. Pieuse datter brennende kjærlighet, Gud har etablert i sin kirke apostlene, profetene, leger og alt annet han velger. Men i denne verden i dag apostel og profet, med hver opptre i henhold til ditt hjerte, du consoling guide. Gud gjorde vet hva som vil skje i morgen ved daggry ved å dokumentere hva du så og hørte berørt av Jesus Kristus. Men sorg for hele verden på grunn av uforferdet prester som slåss og nekte. Gud er sint mot avslag av lydighet og hans vrede er grusom. Men Jesus milde, kloke, hans kjærlighet er så stor for menn som den ønsker å lagre dem på tross av alt fordi denne generasjonen er den mest hypocritical og verre, men på grunn av inaktive prester og fordi det skjedde på dag eller Gud må dømme verden, det gir sin takk til alle de som lytter og kunngjøre Salige er de som hører hans melding og putte den i praksis. Men du madeleine som har blitt fakturert for å overføre den til å lytte til presten og korrespondere med ham. Hold fred som Jesus har gitt deg. Meditere på ditt hjerte og be be fordi Jesus gråt på nedbrytning av hans kirke. Vil du være snill nok til å sende manuskriptet til prest oppnevnt av mannen. Gjør skiltet av korset. På vegne av min far i himmelen, jeg bare bringe orden. Satan seduces deg. Etter den niende dag av de løftene jeg har gjort for menneskeheten, han kom for å lagre problemer i meldingen min. Men hører dette: når Gud Fader sender Velsignet Michel, lys alltid står foran ham til å komme og huske mine ord. Det vil komme fra onde ånder i mitt navn som du vil forføre, og selv i ditt hjem i englene av lys. Tror ikke det, vil de villede. Vær på vakt, du er advart. Du bor tid eller Satan er raging i full kraft. Men tiden er veldig nær og jeg bare overvinne det onde. Du Madeleine, som er den eneste synlige signere for meldingen, vil du ikke falle i feil. Nå har jeg bestillinger, gjorde tegn til korset så fort som et lys du synes. Hvis Satan er helt i øyeblikket, alle forsvinne. Freden fortsatt med deg. Vil du være så snill som å si dette høyt: Attention, alle dere som holder den veiled profetisk ord som du har vært overga seg, boken som jeg vil ha i hendene mine er livets bok som min far har gitt meg kraften til å åpne og det var på dette fjellet velsignet og hellig sted han har valgt som vil renovere alle ting. Her er der du vil se den hellige by, nye Jerusalem, og her qu'apparaîtra av Gud bor hos deg. Men så brystet knocking de som slåss og nekte å høre ordene som denne ydmyke tjener har gått. Du som jeg bedt om å kunngjøre meldingen min, er du skyldig i å la hele verden i uvitenhet om hva som må skje snart. Ikke trykk på din egen refleksjon. Hvorfor slåss deg som jeg har gitt deg min takk dogmatic; synd jeg be deg om å lytte. My heart overflows med nåde; fortelle presten og alle du støter på det du ser og hører. Du husker hele dagen. Gjør skiltet av korset. Bed and do penance uten å bli sliten. For tredje gang madeleine jeg be deg om å være mitt apostel i å utføre oppgaven som jeg har bedt om. Ikke vær redd vil du bli hatet på grunn av meg. Men så sønn mengden lys i denne byen. Selv nå du ser meg men du vil ikke se meg mer og ennå jeg fortsette å besøke deg på min kropp og mitt blod. Men når dette korset er høy land, kan du gjøre reverrez fordi dette var det øyeblikk jeg dévoilerai kirker mysterier som er skrevet inn i livets bok som nettopp har vært åpnet. Fortell biskop hva du se og høre. Til tross for min HYGGELIG, ikke vær bekymret, du har en visdom som ingen gjør her nede, rolig og stillhet er det synlige tegn på min tale i denne verden, eller handlingen og intrepidity dominerer. Enten ansiktet fremdeles reflekterer den usynlige nærvær. Jeg fortelle deg, må din overordnede. Han alene er ansvarlig på denne jorden for å gjøre det vil av min far, men uhell i verden i fare fordi den er treg. Jeg hilser deg, Gud sender meg sin store kindness å bære vitne til sannheten. I den niende dag av de løftene som gjøres for menneskeheten, Satan har vunnet frem til jeg kom til den første dagen i den sjuende måneden. Den fracas at du hørte meg var det Michel som descended fra himmelen med Gud å jage den onde ånd som du fulgt opp. Det er på grunn av dette at du ikke ser lyset som var til stede. Min etterligner ham ut av landet, men på grunn av ulydighet av prester, Jesus gir sin takk til alle dem som hører hans melding, fordi verden må ikke bo lenger i uvitenhet om hva som vil skje i morgen ved aurora men be do penance, den tid er nær eller etterligner bli tråkket på

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité