Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
ECCE
26 septembre 2008

TCHEQUE.MESSAGES.DOZULE.FRANCE

TCHEQUE.MESSAGE.DOZULE.FRANCE

Zde je kříž Páně. Budete vědět, tento kříž a opotřebení. Pokání, pokání, to je čas pro uložení všech těchto hříšníků kteří nemají rádi Ježíše. Audivi vocem na caelo dicentem mne. Řekni kněz s cílem zvýšit zde slavnou kříže a vytvořit svatyni. Všechny z nich bude pokání a najít mír a radost. Uvidíte tento kříž třikrát. Řekni, že kněz kříž slavné vysoké v tomto bodě je srovnatelná se do Jeruzaléma. Mohl byste laskavě říct, že biskup kněz by neměl opustit své farnosti před dokončením úkolu, který je žádáno. Najděte tři lidi a přednášet růžence společně pro povýšení na slavnou Cross zde na hranici na území Dozule. Neboj se, já jsem Ježíš Nazaretský, syn člověka vzkříšen. Mají dobroty na opakování tohoto: o tak nupta prospera Magdalena annonciate virtutes ejus, který z vašich tenebris vocavit v admirabile lm jejich. Mají dobroty na blížící se termín, říkám nahlas: Já jsem první i poslední a životních a vše, co bylo vydáno. Já jsem láska, mír, radost, vzkříšení a života. Baisez lidí zde láska a lásky k druhému. Mají dobroty na opakování toho: attendite kdo v Aure auditis praedicate super tecta. Per te Magdalena stav dozulea decorabitur. Per sanctam crucem a aedificat sanctuarium domino v monte ejus. Terribilis východ Locus iste. Baisez země třikrát pokání za nespravedlnost. Říkám nahlas lidem, kteří říkají, že růženec se Vás: vám oznamujeme, spěch na svět, co jsi viděl a slyšel v mém jménu. Dej objednat diecéze oznamuje, moje právo na zvýšení slavné kříže a svatyně usmíření na přesné místo, kde Madeleine ji viděl šestkrát a přijdu a všechny průvodu. Pokud se tento kříž je vysoký zemi j'attirerai to na mně. Mají dobroty, aby zde první pátek v měsíci, budu na návštěvě až do vzestupu na slavnou kříže. Mají dobroty na opakování toho: misit Dixit Dominus a rukopisy suam mne: Spiritus dominus docebit vaše quaecumque dixero do tebe; říct na biskupství všechna slova, která jsem řízený a služebník Hospodinův, mluvil jazykem, který je cizí . Pamatujte si moje slova: témoignerez, protože jste na mé jméno a nemusíte vám výkon, aby zjistil, co máte říct, protože já budu s tebou. Udělejte z génuflexion a pozdraví: říct to nahlas: jste radovat Ježíše Nazaretského, syna člověka vzkříšení zde přede mnou obklopena světlem, ruce a tvář zářit jako slunce. Jeho pohled je láska a milosrdenství. A tady je to první a poslední a žijí na všechny z vás kteří jsou svědky: jste radovat, radovat se vám neustále v Pánu, aby vaše radost byla známa všem lidem. Radujte se vám jako služebník Pána zde tento surabonde radost z hlediska zjistí. Buď pokorný, trpělivý, charitativní, baisez země třikrát pokání za nespravedlnost. Jsem smutný z důvodu nedostatku víry ve světě, protože na všech těch, kteří nejsou jako můj otec. Říkám nahlas: Jděte všichni do průvodu na přesné místo, kde služebník Pána viděl slavné kříže a každý den říkám pokorný modlitbu, po níž následuje tucet růženec; říká, že růženec v plné výši, a lidé kteří říkají s vámi, Soucit můj Bůh na ty, kteří vás proklínat, odpusť jim, oni nevědí, co dělat, škoda, Boha svého, za skandál na světě, která vydává ducha satanova. Škoda, můj Bůh, pro ty prchají te, jim dává chuť na Svaté Eucharistie, škoda, můj Bůh, pro ty, kteří budou činit pokání, na úpatí slavných kříž, si našel pokoj a radost v Boha, našeho Spasitele. Škoda, můj Bůh, na tvé království přichází šetří, ale to je ještě čas, protože čas je blízko a já přijdu, amen přijít Pán Ježíš. Pater noster, qui es v caelis, santificétur nomen tuum, adveniat regnum tuum, Fiat volùntas tua, sicut v caelo et v kraj. Panem nostrum quotidianum da us dnes a dimitte us debita Nostra, sicut a naše dimittimus debitoribus nostris et ne nos inducas v tentationem sed libera nos a malo.Amen. 10 x Ave Maria milosti plena, Dominus tecum, benecdicta jste v mulieribus Benedictus a fructus ventris TUI JEŽÍŠ, svatyně Maria, mater Dei, ora pro us peccatoribus, nunc a ve hora mortis nostrae amen. Pane, rozptýlený po světě, poklady svého nekonečného milosrdenství. Mají dobroty na opakování toho: Váš amici mei estis li feceritis quae varoval já do tebe. Pokud se vám témoignerez na můj účet mít dobrotu na zopakovat. Řekněte lidem tady říkají, že mají modlitbě s tebou, že jsem se učil, po níž následuje tucet růženec: Soucit ... Soucit Soucit ... ... Ten, kdo činí vůli mého otce a kteří jí tento chléb, bude žít navždy v tomto světle. Škoda ... Škoda ... Náš otec .... 10 x I pozdraví vás. Pane, rozptýlený po světě, poklady svého nekonečného milosrdenství. Říkám nahlas: slavnou kříž postavený na vysoké hromada musí být srovnatelná s městem Jeruzalém její vertikální rozměr. Jeho zbraní musí vstát z východu na západ. Musí být velmi stručné. To je znamení Syna člověka. Značka kopat set metrů od místa konání na slavném kříž na jeho pravé rameno, voda se bude objevovat. Vy všichni jste přišel umýt znamení na čištění. Vždy radost. Nenechte si lamentez Generální na kataklyzma na tuto generaci, protože všechny musí to nestane. Ale tady v nebi qu'apparaît znamení Syna člověka. A nyní nadešel čas, národy. Všichni tleskání vaší hrudi. Po evangelizaci světa, pak jsem se vrátí ve slávě. Dozule je nyní město požehnal a duchovní. Žiješ době nejvyšší úsilí na zlé proti Kristu. Satan je propuštěn z vězení. Zabírají celý povrch země. VG a Magog jeho číslo je nevypočitatelný. Ať se stane cokoliv dělat si starosti, všichni se bude hozen do ohně na věky. Požehnaný, kteří se svedl o nejvyšším Bohu. Tato zpráva je pro vás. Požehnaný, kteří se svedl o nejvyšším Bohem, protože můj otec je to dobrota. On odpustí největší hříšník v posledním okamžiku svého života. Řekněte o umírající kajícný, že je největším hříchem je můj největší milosrdenství. Současně nebo jeho duše opouští tělo, že je v této krásné světlo. Řekněte jim, slovo Ježíš. Proč jste strach? Proč váhat? Jsem tady. Řekněte jim, že každý člověk na této zemi, tak je ve tmě. Baisez země třikrát pokání za nedostatek víry. Přístupu tak daleko a pozdraví. Mají dobroty na opakování toho: Ecce Dominus noster ejakulovat virtute veniet a illuminabit oculos servorum suorum. Leatamini laetamini v domino laetamini ejakulovat Magdalena. Paratum cor ejus: speravi v domino ačkoliv je simplicita prodit amabilis. Kdykoli se vrátíte do svého sedadla za každou svátost oltářní zeptat na levé straně na vaše srdce a pravou rukou kříž nad. Mají dobroty na opakování toho: Ecce zemřelého imperti jméno je v Aeternum. Quae videt mi videt a patrem meum. Magdalena annuntiate virtutes ejus, který z vašich tenebris vocavit v admirabile lm jejich. Nolite timere deum benedicite a nedovolené kantáta. Já jsem světlo světa a světlo ve tmě svítí a tma udělala bod chápat. Pokání pokání pokání. Baisez země třikrát pokání pro nedostatek víry ve světě. Dnes Ježíše Nazaretského, syna člověka, rostl návštěvě mi po osmé. Jeho ruce svou tvář zářit jako slunce. Jeho šaty jsou oslnění bělost. Jeho pohled je láska a milosrdenství. Milujte své bližní jako miluji tě, váš pohled je láska a milosrdenství pro všechny z vás. Baisez osoba prostřednictvím lásky a lásky. Toto gesto je na znamení lásky a smíření pro svět. Radujte se vám marie řekl archanděl Gabriel v návrhu na syna člověka. Amen, pravím vám dnes to je stejné, ty se radují, protože čas je blízko, nebo syn člověka, se vrátí ve slávě. Radujte se vás rád, že jste neustále v Pánu, že vaše radost byla známa všem lidem, protože na slova, která jste přišli vyslechnout, protože na mé jméno. To, co každý z vás v tichu svého srdce, prosit Boha o milost, že chce, a to i dnes, bude vydáno. Řekni kostela, že prodlouží jeho poselství míru do světa za hodinu je hrob. Satan je nejvýkonnější na světě, to přitahuje lidi na mysli, mají schopné zničit lidstvo za několik minut. Pokud lidstvo nemá výhrady, odejdu jednat a bude to katastrofa, protože nemá zatím od povodní a to ještě před koncem tohoto století. Všechny ty, kteří přijdou k pokání, na úpatí ze slavné kříže, bude spasen. Satan bude zničen, že dojde k míru a radosti. Pokoj s tebou. Říkám nahlas, Ježíše ptal, proč tento problém, proč se tyto myšlenky, že částka k vám? Vy kněží, kteří jsme nesli dokončit to, co jsem vás požádat, že je jednodušší křičet zázrak vidí vody tryskající z hory slyšet, že služebník Pána vyslovovat slova, ona neví. Muži malé víry pamatovat mé slovo, ty, kteří budou hovořit na můj účet jazyků pro ně neznámé. Nepochybuji o tom. Zvýšit se dotkneš mé ruky. Udělejte více pochybností duchu nemá žádné straně těla. Řekněte jim toto: udělat více v pochybnost je i vzkříšeného Ježíše, který vidím, dnes se posedmé. I přišel do kontaktu rukou. Kříži slávy vysoké na vysoké hromada nejblíže k hranici území Dozule na přesné místo nebo se stromu na strom ovoce hříchu jako slavné Cross zprávu o každém hříchu. Jeho zbraní musí vstát z východu na západ. Každá složka by měl měřit sto dvacet tři metrů a jeho výška šestkrát více. Právě z těchto sto dvacet tři metry místo, které kříž, který musí být měřena na základě jednoho sta metrů a pak kopat povodí na dva metry jeden metr padesát-jeden metr. Vezměte tužku, voda se bude objevovat. Pokud vaše srdce je suchý tam bude trochu vody a jen málo, bude spasen. Vaše amici mei estis li feceritis quae ego varoval Do Tebe Dixit Dominus. Dejte na levé straně své srdce a dal to právo. Říkám nahlas: Kněz není v omyl, tento strom je považován za symbol hříchu. Arrachez objeví před ovoce a budete spěchat, aby zvýšila své místo v kříži slávy jako kříž slavné odpovědnost každého hříchu. Běda, aby lidstvo jako celek, pokud je bez vody v povodí v rámci padesát dnů po její aktualizace, protože Satan brání čištění mnoho. Pamatujte si moje slova, nechám působit kvůli nedostatku víry. Řekni kostela, který odesílá zprávy po celém světě a těší se zvýšením na umístění slavnou a vymyslet svatyně. Všechny z nich bude pokání a najít mír a radost. Slavnou překračují nebo znamení Syna člověka je oznámení o nadcházejícím návratu k slávě Ježíš vzkříšen. Pokud se tento kříž je vysoký zemi j'attirerai to na mně. Najít jedenáct lidí v tomto městě a požehnaný posvátné jsou moji učedníci, že quêteront dveří ke dveřím a ve jménu mém, pro zvýšení slavnou kříže. A tady jsou příkazy, které musí respektovat každý učedníkům pracovat až do vzestupu na slavnou kříže. Buď pokorný, trpělivý, charitativní tak, že lidé vás v mé učedníky. Tedy pohled žádný osobní zájem pouze jeden pro zvýšení kříži slávy, jak se někdo kteří přichází pokání, bude spasen. Řekni kněze, že jsem návštěvu na sedmnáctý čas od slavné kříže je také Ježíš vzkříšen. I pozdraví vás, já jsem Michaela Archanděla je Bůh, kteří mi posílá. Uvidíte tajemství vykupitel a vy répéterez každé věty, jedna po druhé, jak jsem dicterai vás. Sanctae za mysterium incarnationis tuae, za nativitatem tuam, za baptismum a svatyně jejunium tuum, za crucem a passionem tuam, za usmrcení a sepulturam tuam, za sanctam resurrectionem tuam, já jsem Ježíš Nazaretský, syn muže, vstal z mrtvých, podívejte se na moje rány, přístupu a dotek mé ruky, říci to nahlas: Ježíš žádá, aby oznámil na svět modlil se, že jste podepsal, ptal se, že kříži a slavné svatyně jsou vyšlechtěné na konci roku Svatý let, protože to bude nejvyšším svatý rok. Co každoročně slaví slavnostní hostinu den nebo madeleine viděl kříž poprvé. Všechny tyto plnou důvěru, že přijde pokání, budou uloženy v tomto životě a věčnosti. Satan bude mít větší moc nad nimi. Amen, pravím vám můj Otec poslal mne, abych vás zachránit a dá vám mír a radost. Vím, že jsem lásku a soucit. To je konec mé zprávy. . Za admirabilem ascensionem tuam. Květen mír s vámi a všem kteří jste se blíží. Dobrodružství na Spiritus Sancti paracliti; Ježíš má odejít, jeho poselství je dokončena, ale reverrez. Za zemřelého imperti nome, je v Aeternum ab vąesměrový malo libera nos dominuje. To znamená, že včetně názvu, k panování věčné, máme problém všeho zlého pána. Říkám nahlas: Bohu obviňuje kněží jejich pomalost při plnění jejich úkolů a jejich nevíra. Bůh je proto vyzval, aby oznámil na svět zázraky na jedné kteří nazývají madeleine temnoty do světla, protože jeho podivuhodné kříži slávy okořenit města Dozule. Jsou to místa je, to je příčinou nedostatek vody v rámci povodí. Velkou kalamity na suchu s'abattra na svět. Že kněží, přečtěte si zprávu pozorně a pečlivě dodržovat to, co bylo požadováno. Zeptejte se osoba, která vám dává svíčka. Dej to obrátil k místu, kde Kristus na dovolenou. Nechť všechny ty, kteří přijdou do této kaple napodobovat vás. Máte celý den říct, kněze a lid, kteří chtějí slyšet. Pamatuješ si, že bude překvapení na vaší paměti, že kněz je osoba, kteří opětovně načíst to třikrát zprávy a opakovat to, že nebude schopen. Napište, co jsem vám říct, vracející se k vám, budete předkládat písemné že kněz, když jste řekl: Jdu na biskupství týden na posvátné srdce. Udělal devítidenní že začnete den posvátného srdce, to devítidenní se skládá z tajemství ve dne. Tajemství, že jste se učili. Pak jdi viz biskup, říkáte, že Bůh pošle. Dejte mu vzkaz, že ji bere na znalostech. Dveře otevře, srdce biskupa taveniny. Je Archanděla Michaela, poslouchej mě a říct knězi, že by měl kabát všech tří stran na pánvi, ale ne podstatu, čtvrté straně ve směru jeho šířka na konci rozměr kabát i po provedené dvacet-pět centimetrů pak tři kroky. Přijďte všichni průvodu a nebojte se na mytí vody v tomto prachu, protože víš, že jsi prach a v prach se vrátí, ale tvůj duch bude očištěn. Tato voda není zdrojem. To je voda, která pochází ze země. Požehnaný, kteří budou čistit jim bez obav se špinavý. I pozdraví, neklikejte prosternez přede mnou, ale dříve, než abyste se milovali. Nenechte si lamentez oči malého Davida. Kdyby Bůh chtěl, a protože to není ten, kteří již oči zavřené, ale oni jsou jeho rodiče, kteří mají své oči zavřené ve světle víry. Dej si svíčku v místě, kde Pán opustil poslední doby. Říkám nahlas: dicite v nationibus; řekni národům, že Bůh mluvil skrze ústa na jeho služebníka, když se zjistilo, že velikého soužení byl v rukou, protože ona viděla znamení, syn muže, kteří sdílejí 'Východě je okamžitě k západu. Toto znamení Syna člověka na kříži Páně. Říkám vám pravdu, že je čas na světě k pokání, protože změna je téměř univerzální, protože nebylo od počátku světa, tak daleko a tam nikdy nebude konec. Když kalamita sucha předpovědět s'abattra nad svět, jen pánev, že Bůh byl kopat obsahují vodu ne pro spotřebu, ale pro vás umýt znamení čištění, a vy byste se přijít pokání na úpatí slavnou kříž, že Bůh žádá církev získávat. Takže v tomto okamžiku se všechny národy země budou truchlit a to je ten kříž jim najít mír a radost. Po tyto dny nouzi pak objeví na obloze, syn muže, se s velkou důstojností a velkou sílu, aby společně volených úředníků ze všech koutů země. Blahoslavení, kajícný, protože bude mít věčný život. Amen, pravím vám, nebe i země, ale má slova nepominou pasu. Řekněte jim, že už nebudou žádné jiné znamení, že znamení Boží sám, jediným viditelným znamením, je postoj svého služebníka a jeho slova jsou slova Boží a tato slova jsou neodvratné. Pokud člověk n'élève není kříž, jsem se objeví, ale tam bude více času. Řekni kněze, aby jméno Boží a že jste prorokovali. Pak nese poselství těm, kteří mají odpovědnost, aby mohla s důvěrou a pokorou, protože existuje jen velmi málo času na to, co se ptám. Řekni kněz: Já chci platit v lidských srdcích moje milosrdenství, v první řadě na ty, kteří znají zprávu a pak se svět. Ti, kteří mají odpovědnost za zvýšení slavné kříže nejsou slepí, protože se žádné jiné znamení, že to byl prorok, kteří volání z temnoty do světla. V pravdě, znamení to nebude mít žádný další generace, protože to je nejvíce pokrytecké a horší. Řekni kněze, že toto město je požehnaný a posvátné budou chráněny před jakoukoli kalamity zejména uvedl, že v každé domácnosti denní modlitby, které jsem učil, po níž následuje tucet růženec. Je jen na vás, že já jsem: být pokorný, ale není pomoci sami, máte co očekáváte od tohoto světa, ale vaše radost bude obrovský ve druhé. Madeleine vytrvat v modlitbě, mládeže a abstinence, vytrvat bez strachu ze zesměšňování a médisances které se zvýší proti vám, protože mají málo víry slovy, že vyšel z vašich úst, ale kněz může dosvědčit, že na váš obličej odpovídá neviditelné přítomnosti. Po těchto dnech na mladé, ty mají nést těžký úkol. Pokud dám vám na místě, které je třeba vyplnit je, že můžete vyplnit to, křížové si ruce na hrudi, jako jsem se naučil, zítra začít devítidenní pro vás připravili místě, že se budu ptát vás. Tento devítidenní se skládá z tajemství následuje po dnech modlitby, které jsem učil a tucet růženec. Řekni to s vážností a pokorou pátek. Říkám nahlas: proč jste plakal nad smrtí Ježíše ukřižovali vzhledem k tomu, že dnes žije mezi vámi. Modlit se místo pro ty, kteří ještě dnes více než kdy jindy na pronásledováni. Přesunout se na tři kroky, ty répéterez co jsem dicterai zbraní do kříže. Škoda, můj Bůh, pro ty, kteří vás proklínat, odpusť jim, neboť oni nevědí, co dělat, můj Bože škoda za skandál na světě, která vydává ducha satanova, můj Bože škoda pro ty, kteří stále ještě více než Včera pronásledovat ty, platit v lidských srdcích vašich slitování. Řekněte jim toto: Buď si vědom toho, že Ježíš z Nazareta byl triumphed "smrti, že jeho království je věčný a má překonat svět a čas. Jedná se o slavné křížové madeleine viděl, že do dnešního dne tři roky dříve, je slavné kříže, který je znamení Syna člověka, že svět bude spasen. Ježíš v okamžiku, který je v přítomnosti na našem požadavku, že to máte všichni v průvodu k místu nebo slavné kříže se objevil. Jdi-li pokání, najdete klid a radost. Ježíš žádá, aby každý rok pořádá festival slaví tento slavnostní den. Notum vytvořit Dominus má Magdalena salutare jejich. Napište, co jsem vám říct, při návratu domů. Vy jste byl vybrán k madeleine být odrazem mé lásky, že je důvod, proč jste byli všichni hořící. Po této slavné den, byste laskavě dokončit velký úkol? provedeny napsat tři sta dvacet krát modlitbu, že jsem se učil a je můj apoštol. Jdi a řekni každé domácnosti v tomto městě na své hranice, že Ježíš z Nazareta byl triumphed po smrti, že jeho království je věčný a má překonat svět a čas, říkám nahlas: žijete čas nebo každá událost je znamením písemné slovo. Přál bych si prý každý den modlitbu, po níž následuje tucet růženec. Každá domácnost bude říkat, že s velkou důvěru, budou chráněny před jakoukoli kataklyzma pak jsem verserai srdce v mé milosrdenství. Pokud budete vyzváni, aby vám posílali, to říkal, že je to Ježíš Nazaretský, syn člověka vzkříšen. Pamatujte si, nebojte se médisances na ponižování a zesměšňování, že se postaví proti vám. Ty budou nenávidět kvůli mému jménu, ale vytrvat do konce. Máte-li zájem, jste se osobně. Máte svůj čas, aby byl tento úkol splněn. Váš domov by neměl trpět, jelikož hlavní svaté let skončí po zvýšení slavné kříže, ale že ti, kteří jsou odpovědni za zvyšování pospíchat, protože čas je blízko. Domovský kde dveře budou uzavřeny, není návratu. Říkám nahlas: Hřích přišel na svět, protože na člověka. To je důvod, proč jsem požádat člověka, aby zvyšovaly slavné kříže. Řekněte jim, že po návratu jsem se v slávě a uvidíš mě jako otrokyni, aby mě vidět. Řekni kněz: Přál bych si, že celý svět zná zpráva. Kněží musí mluvit otevřeně a beze strachu, protože nic by měly být skrytá, co musí být zveřejněno. Řekni kněz té doby je více nebo jsem ressuscitais tělo, ale nadešel čas, nebo musím oživit mysli. Ti, kteří tvrdí, v dnešním světě oživit a uzdraví tělo ve jménu mém, nejsou hodni mého otce v nebesích. Madeleine, jdi a volej můj vzkaz Dozule. Úkol, který jsem vzhledem k tomu, co potřebujete ke splnění úkolu. Nebojte se Dám ti sílu, aby tak učinily. Města můj otec požehnal a posvátné a všechny ty, kteří přišli k pokání, na úpatí na kříži slávy I zvýšit v duchu mého otce. Budou najít mír a radost. První jeptiška kteří vám dá pusu přináší poselství je nedůvěřivý slova, která vyšla z tvých úst. Ona věří ve vás. Nedrží kázně, být charitativní, vyprávět jeptiška kteří nebydlí v tomto městě má laskavě přijít sem pátek, to munisse jinak napsat pusy budu komunikovat vzkaz. Říkám nahlas: zde je to, co musí psát jeptiška: Tento dopis je určeno hlavou církve. To je Ježíš z Nazareta kteří diktuje vás ústy svého služebníka. On řekl: Požehnaný stav od mého otce kteří zjistí, mír a radost v této zemi Dozule ale jak velký počet bude, když svět přijde k pokání, na úpatí na kříži slávy, že jsem vás požádat o zvýšení. Car době je více nebo jsem ressuscitais subjektů, ale naše mysl. Pochopit tohle: jsou dny, které předcházely povodňových dotazovaných osob to nic až do příchodu povodňových který vyhrál všechny ale dnes jste varováni žijete nebo z doby, kdy jsem řekla: tam bude na tuto zemi zla všeho druhu: nepravost, která je příčinou utrpení a rodiny, národy budou v úzkost, jevů a znamení na nebi i na zemi. Také vás bude připravena pro velikého soužení je tak blízko, že tam nebyl žádný takový od počátku světa, tak daleko a nikdy nebude konec. Řeknu vám: to mladá generace nebude projít před tím, než dorazí. Ale nezoufejte, protože tady to stoupá na obloze znamení Syna člověka, který byl madeleine svítí od východu na západ. Ty hlavou církve amen, pravím vám, že je prostřednictvím tohoto kříž na vrcholu světa, že národní státy budou uloženy. Můj otec mě poslal k uložení a nadešel čas, nebo budu platit do lidského srdce mé milosrdenství. Moje zpráva by neměla spát ve stínu zásuvky, ale to musí být pravda a světlo světa. Toto slavné kříže musí být povýšena na konci svatého roku. Tento svatý rok, musí být prodloužena až do vzestupu na slavnou kříže. Takto končí můj vzkaz, já aby jste se vzdát sám sebe na čele kostela provázena nadřízeného. Řekni kněze, řádové sestry a dvě osoby, kteří znají zprávy zde přichází na sedmnáct hodin třicet. Květen mír s vámi. Udělejte znamení kříže. Tvůj otec bude třeba udělat na této zemi. Říkám nahlas: vás kněží a řádové sestry odpovědné za zprávu neumožňuje lidskosti spustit své ztráty. Zeptal jsem se vám do práce s cílem zvýšit slavné kříže. Vy si to nemyslíte, že nadešel čas, protože z jevů, které vzniknout, jak plyne čas a moje poselství zůstává ve stínu. Pokud ano počet uložených budou malé, ale nemusíte volat můj otec váš trest bude skvělý. Za to je podle počtu zachránil, že budete souzeni. Nenechte si cestu moudrosti a reflexe, ale poslouchat k šílenství na zprávy. Je to zpráva, že se líbí Bohu, aby spasil svět. Nebuďte jako Židé kteří hledají znamení, ale tento jedinečný a konečná zpráva, že Bůh zjevil své zaměstnance. Slova, která vyšla z jeho úst nejsou lidských slov, ale o to, co se učil paměti, nadešel čas, nebo se musí platit v lidských srdcích moje milosrdenství, ale že ti, kteří jsme nesli poselství znát dobře že oni jsou těmi, kteří mi zabránit, protože opuštění svět v nevědomosti. Pamatujte dnů bude zkrácena z důvodu zvolen, ale běda těm, kteří nemají mluvit o Bohu. Sundejte si boty a pak opustit a jít do kaple nohy zvýšen na zemi. Pak sem vraťte. Tato země Dozule, že můj otec požehnal a duchovní, jsme ani hoden vkročit na to. Já jsem Bůh dobrota a láska. Moje milosrdenství je nekonečné. Pokud má slova dnes nejsou kruté odsuzovat vás, ale naopak jsem chtěl zachránit svět tím, moje poselství. Řekni nahlas to, co uvidíte plameny z mého srdce mi hořet. Více než kdy jindy chci věnovat každému z vás. Zde je to, co slibuji, že všechno lidstvo, když bude vědět můj vzkaz a uvést do praxe: "Já adoucirai hořkost nebo vrhá duše hříšníků," budu množit milosti duše kněží a náboženskou, protože to musí být známo, že můj vzkaz. "Pořád u mé duše, srdce pobožný a věřící jsou réconfortées mi na cestu do Kalvárie. I verserai-paprsky prostřednictvím mého času, nebo budou vědět můj vzkaz pro pohany a všechny ty, kteří nevědí, mi ještě. -- I 'attirerai jednotu církve duše kacíři a apostates. -- Budu dostávat v domě mých dětí a pokorného srdce duše, aby si zachovala zvláštní náklonnost k našim nebeský otec. "Já udělení milosti jakéhokoliv druhu, na ty obeznámeni s mojí zprávu vytrvat až do konce. "Já soulagerai očistec duše v mé krvi uhasit jejich poleptání. "Já réchaufferai nejvíce zatvrdil srdce, duše, led, ty nejvíce hluboce zranil mé srdce. Slibuji všem kteří budou činit pokání, na úpatí kříže a řekněte slavné denní modlitby, které jsem učil, že tento život, Satan bude mít větší moc nad nimi, a to do času špíny v jediném okamžiku stane se čistým a syna Božího na věčnost. Můj otec, jehož dobrota je nekonečná chtějí zachránit lidstvo, které je na pokraji propasti. K této závěrečné zprávě je třeba připravit. Mějte na paměti, že okamžik, nebo si nevěří, že zpráva přijde, protože víte, ani den, ani hodinu, nebo jsem se vrátí ve slávě.

Za dvacet dnů spuštění devítidenní, že končí první pátek v měsíci. Řekl bych, denní modlitby, že jsem prostě naučit. Tento devítidenní prodloužit svatého roku. Bůh promluvil k lidem. Ti, kteří jsme nesli poselství slyšet jeho hlas. Kvůli jejich nedostatku víry, svět se zkušeností velkých katastrof, které bouleverseront čtyř koutů země. Co byste žít v okamžiku, kdy je teprve začátek bolestí. Lidstvo se nenajde klid, dokud nebudou znát můj vzkaz a není uvedena do praxe. Chtěli byste být laskav a pojď sem na osm dnů. Devítidenní vám říci, že jsem dicterai každý den. Můj otec, jehož dobrota je nekonečná chtějí vědět světu jeho poselství, aby se zabránilo katastrofě. Více než kdy chci platit povodňová mé poděkování všem těm duším v nouzi. A tady je to, co slibuji, že každý z těchto duší, když vědí, můj vzkaz a uvést do praxe. -- První den jsem se hořkost nebo vrhá duše hříšníků. Řekněte mi: Otče náš ... 3X jsem pozdravit vás ... Dle Vašeho bolestivé vášeň pane smiluj se nad námi a na svět. Sláva na výsostech Bohu nebes, mír a radost na zemi pro muže miluje. Říkáte, že toto každý den. -- Druhý den: budu množit milosti, duše kněží a jeptišky, protože musí být známo, že můj vzkaz. Náš otec ... 3X jsem pozdravit Vás .. Dle Vašeho bolestivé vášeň .... Sláva Bohu ... -- Třetí den: Pořád u mé duše, srdce pobožný a věrný, které potěšil mě na cestu na Kalvárii. Náš otec ... 3X jsem pozdravit Vás .. Dle Vašeho bolestivé vášeň .... Sláva Bohu ... Čtvrtý den: I verserai paprsky přes můj čas, nebo budou vědět můj vzkaz pro pohany a všechny ty, kteří nevědí, mi ještě. Náš otec ... 3X jsem pozdravit Vás .. Dle Vašeho bolestivé vášeň .... Sláva Bohu ... Udělejte znamení kříže. -- Na pátý den, j'attirerai jednotu církve duše kacíři a apostates. Náš otec ... 3X jsem pozdravit Vás .. Dle Vašeho bolestivé vášeň .... Sláva Bohu ... -- Šestý den, jsem obdržel v mém srdci zůstává na děti a pokorný duše, aby si zachovala zvláštní náklonnost k našim nebeský otec. Náš otec ... 3X jsem pozdravit Vás .. Dle Vašeho bolestivé vášeň .... Sláva Bohu ... Udělejte znamení kříže. -- Na sedmý den, já milosti jakéhokoliv druhu, na ty obeznámeni s mojí zprávu vytrvat až do konce. Náš otec ... 3X jsem pozdravit Vás .. Dle Vašeho bolestivé vášeň .... Sláva Bohu ... Za tři dny se bude vyprávět soudce, že Ježíš z Nazareta tomto městě triumf smrti, že jeho království je věčný a má překonat svět a čas. Pokud vás požádat, aby vám pošleme vám říct, že je to Ježíš Nazaretský, syn člověka vzkříšen. Používejte myšlenku, že trvá na znalostech. Řekni mu, že Bůh svěřil mu, aby v kostele zemi, do níž by se měla stát vlastníkem. Jeho vzhled bude tvrdá, ale jeho srdce bude transformována, důstojnost neumožňuje zobrazit. -- Osmý den, jsem soulagerai duše v očistec, moje krev uhasit jejich poleptání. Náš otec ... 3X jsem pozdravit Vás .. Dle Vašeho bolestivé vášeň .... Sláva Bohu ... -- Devátý den jsem réchaufferai nejvíce zatvrdil srdce, duše, led, ty nejvíce hluboce zranil mé srdce. Náš otec ... 3X jsem pozdravit Vás .. Dle Vašeho bolestivé vášeň .... Sláva Bohu ... Říkám nahlas: Slibuji do duše, kteří budou činit pokání, na úpatí kříže a řekněte slavné denní modlitby, které jsem učil, že v tomto životě, Satan bude mít větší moc nad nimi a že po dobu špíny v jediném okamžiku stane se čistým a syna Božího na věčnost. Můj otec, jehož dobrota je nekonečná chce zachránit lidstvo, které je na pokraji propasti, k této závěrečné zprávě, musíte se připravit. Udělejte znamení kříže. Bez říct slovo, meditovat v srdci slova, která jste slyšeli. Navzdory tomu, že čas, který uplyne bude vaše víra musí být opravdový. Pieuse dcera hořící lásky, Boží zřídilo ve své církvi apoštoly, proroky, lékaři a vše ostatní dle vlastní volby. Ale ty jsi v tomto světě dnes apoštol a prorok, s každým jednat podle své srdce, vy consoling průvodce. Bůh věděl, co se stane zítra za úsvitu tím, že důkaz o tom, co jsi viděl a slyšel dotkl skrze Ježíše Krista. Ale běda na svět, protože na neohrožený kněží, kteří bojovat a odmítnout. Bůh se rozhněval proti odepření poslušnosti a jeho hněv je kruté. Ale Ježíš, jemný, moudrý, jeho láska je tak velké, pro muže to chce zachránit i přes všechno proto, že tato generace je nejvíce pokrytecké a horší, ale proto, že na neaktivní a kněží, protože to, co se stalo na den nebo Bůh musí soudit svět, to dává své poděkování všem, kteří poslouchají a oznámit Blaze těm, kteří slyší jeho poselství a dá jej do praxe. Ale ty madeleine kteří z nich bylo obžalováno předávat ji poslouchat kněze a korespondovat s ním. Zůstaňte v klidu, že Ježíš dal vám. Rozjímat o své srdce a modlit se modlit, protože Ježíš pláče na rozkladu jeho kostela. Chtěli byste být laskav a předloží rukopisů na váš kněz jmenovaný muž. Udělejte znamení kříže. Jménem mého otce v nebi, já jen přinést pořádek. Satan seduces vás. Po devátý den na sliby jsem se k lidskosti, přišel k uložení problémy v mé zprávě. Ale poslouchej toto: Když Bůh Otec posílá Blaze Michel, lehké vždy předchází ho, aby přišel a pamatujte mých slov. Bude pocházet z zlé duchy ve jménu mém, že vás bude svádět, a dokonce i ve své domovy v andělů světla. Nevěřte jí, že bude klamat. Buď na vaše stráže, kterou jste varováni. Žiješ času nebo satan je zuřila v plné platnosti. Ale čas je velmi blízko a já jsem jen překonat zlé. Ty madeleine, které jsou jediným viditelným znamením pro moji zprávu, nebudete pokles o více chyb. Teď jsem rozkazy, učinila znamení kříže, jakmile se vám objeví světlo. Je-li satan je na samém okamžiku, všechny zmizí. Mír je stále s tebou. Byl byste tak laskavá, jak to říct nahlas: Pozor, všichni kteří drží zahalený prorocká slova, která jste vzdal, kniha, kterou jsem chtěl v mých rukou je v knize života, že můj otec mi dal pravomoc zahájit a bylo na této hoře požehnaný a posvátné místo, když se rozhodl, že bude renovaci všech věcí. Zde je místo, kde uvidíte svaté město, nový Jeruzalém, a zde qu'apparaîtra Boží přebývá mezi vámi. Ale pak hrudníku tloukl ty, kteří boj a odmítají slyšet slova, která tento ponížený služebník mluvil. Ty kteří Zeptal jsem se oznamuje, moje poselství, jste vinni nechat svět v nevědomosti o tom, co musí dojít brzy. Nepoužívejte klávesu na svůj vlastní odraz. Proč jste bojovat, jak jsem vám dal moje díky dogmatické, škoda, já zeptat vás poslouchat. Moje srdce přetéká se slitování, pověz kněz a všichni narazíte na to, co vidíte a slyšíte. Pamatuješ si na celý den. Udělejte znamení kříže. Modlit se a dělat pokání bez unavená. Potřetí se madeleine, co chci, abys byl můj apoštol v plnění úkolu, který jsem žádal. Nebojte se budete v nenávisti, protože na mě. Ale pak syna částku světla v tomto městě. I teď si mě vidět, ale nebudete si mě více a já i nadále navštěvovat na mé tělo a moje krev. Ale když tento kříž je vysoká půda, pak vám reverrez proto, že to byl okamžik jsem dévoilerai tajemství církve, která jsou zapsána v knize života, která byla právě zahájena. Řekni biskup, co vidíte a slyšíte. Přes můj žalobní důvody, nemějte strach, máte moudrost, že nikdo nemá tady dole, vaše klidné a vaše mlčení jsou viditelné známky na mou řeč v tomto světě, nebo akce a intrepidity dominovat. Ať už je váš obličej ještě odráží neviditelné přítomnosti. Řeknu vám, poslouchejte své vedoucí. On sám je zodpovědný v této zemi, abych činil vůli mého otce, ale neštěstí na světě v ohrožení, protože to je pomalý. I pozdraví vás, Bůh mi posílá své velké milosrdenství, aby vydal svědectví pravdě. V devátý den zaslíbení učinil pro lidstvo, satan získal až jsem přišel na první den sedmého měsíce. Na rvačka, kterou jste slyšeli to byl Michel kteří sestoupil z nebe, Bůh se k jádru věci, co zlého ducha, který vás sledují. Je to kvůli tomu, že vás nevidí světlo, která byla přítomna. Moje imitator ho na zemi, ale kvůli neposlušnosti kněží, Ježíš dává své poděkování všem, kteří slyší jeho zprávy, protože svět nesmí zůstat déle v neznalosti, co se stane zítra na aurora, ale modlit se dělat pokání, neboť čas je blízko, nebo napodobitel být na udupán.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité