Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
ECCE
26 septembre 2008

POLOGNE.MESSAGE.DOZULE.FRANCE

POLONAIS.MESSAGE.DOZULE.FRANCE

Oto krzyż Pana. Dowiesz się tego krzyża i nosić. Pokuty, pokuty, nadszedł czas, aby zapisać wszystkich grzeszników tych którzy nie lubią Jezusa. Vocem słyszał o caelo dicentem mi. Powiedz kapłana do podniesienia tu chwalebnego Krzyża i utworzyć sanktuarium. Wszystkie z nich nawrócili i znaleźć pokój i radość. Będziesz zobaczyć ten krzyż trzy razy. Powiedz, że kapłan krzyżem chwalebnym wysokie w tym momencie jest porównywalna do Jerozolima. Czy uprzejmie poinformować, że ksiądz biskup nie powinien opuścić swoją parafię przed zakończeniem zadania, które jest wymagane. Znajdź trzy osoby i recytować różaniec na elewacji wraz z chwalebnego Krzyża tutaj, na granicy terytorium DOZULE. Nie lękajcie się, Ja jestem Jezus z Nazaretu, Syn Człowieczy zmartwychwstał. Czy dobroć powtarzając w ten sposób: albo tak nupta prospera Magdalena annonciate virtutes ejus, które z Twoich tenebris vocavit w ich admirabile lumenów. Czy zbliża się data dobroć, tym głośno powiedzieć: "Ja jestem pierwszy i ostatni i życia i wszystko, co zostało podane. Ja miłości, pokoju, radości, zmartwychwstania i życia. Baisez ludzi tutaj miłości i miłości do najbliższych. Czy dobroć powtórzenie tego: attendite i w Aure auditis praedicate super tecta. Na te stany Magdalena dozulea decorabitur. Per sanctam crucem i aedificat sanctuarium domina w Monte ejus. Terribilis wschód Locus iste. Baisez ziemi trzy razy do pokuty za nierówny. Powiedz tym, aby ludzie którzy głośno powiedzieć, różaniec z was: pęd do ogłosić na świat, co widział i słyszał w imię moje. Daj zarządził diecezji ogłosić moje prawo do podniesienia chwalebnego Krzyża i sanktuarium pojednania, aby dokładnie miejscu, gdzie Madeleine widział jej sześć razy i wszystkie pochodzą i procesji. Gdy ten krzyż jest wysoka ziemi j'attirerai wszystko do mnie. Czy dla dobra tu pierwszy piątek każdego miesiąca, będzie odwiedzenie do Rise of the chwalebnego Krzyża. Czy dobroć powtórzenie tego: misit Dominus dixit i rękopisy suam mi: spiritus dominus docebit swoje quaecumque dixero ty; się powiedzieć do biskupstwa, że wszystkie słowa zostały napędzane i sługa Pana nie zna języka obcego, który jest . Zapamiętaj moje słowa: ty témoignerez z powodu mojego imienia i nie musisz wykonywać można dowiedzieć się, co masz do powiedzenia, bo będzie z wami. Dokonaj génuflexion i witaj: głośno powiedzieć, że: Ci weseli Jezus z Nazaretu, syn człowieczy jest wskrzeszeni tutaj przede mną otoczony przez światło, ręce i twarz świecą jak słońce. Jego spojrzenie jest miłość i życzliwość. A oto, co pierwszy i ostatni życia i do wszystkich, którzy są świadkami: Ci weseli, weseli was nieustannie w Panu, że radość może być znane wszystkim ludziom. Cieszcie się Ci, jak sługa Pana tu surabonde radość w świetle odkryje. Bądź pokorny, pacjentów, charytatywne; baisez ziemi trzy razy do pokuty za nierówny. Jestem smutny z powodu braku wiary w świat, bo wszystkich tych którzy nie lubią mojego ojca. Powiedz tym głośno: Idź w procesji do wszystkich dokładnie w miejscu, gdzie sługa Pana widzieli i chwalebnego Krzyża codziennie powiedzieć tej pokornej modlitwy za kilkanaście różaniec; powiedzieć różaniec w całości, i ludzie powiedzieć, którzy z wami; Pity mój Boże dla tych, którzy uwierzyli ci, przebacz im, że nie wie, co zrobić, szkoda mojego Boga do skandalu na świat, wydawanie ducha szatana. Pity mój Boże dla tych uciekających te, nadaje im smak Najświętszej Eucharystii; Szkoda mojego Boga dla tych, którzy nawrócili się na pieszo do chwalebnego krzyża, oni znaleźć pokój i radość w Bogu, naszego Zbawiciela. Pity mój Bóg przychodzi do twego królestwa oszczędza, ale jest jeszcze czas, ponieważ czas jest w pobliżu i tutaj wrócę, amen się Pana Jezusa. Pater noster, qui es w caelis, santificétur nomen tuum, adveniat regnum tuum, fiat volùntas tua, sicut w caelo et in terra. PANEM nostrum quotidianum da nam dziś i dimitte nobis debita nostra, sicut i naszych dimittimus debitoribus nostris et ne nos inducas w tentationem sed libera nam pewien malo.Amen. 10 X Ave Maria gratia Plena, Dominus tecum, benecdicta jest w mulieribus i Benedictus fructus ventris tui jesus, sancta Maria, mater dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc i amen hora mortis nostrae. Panie, diffused na świat skarby nieskończone miłosierdzie Twoje. Czy dobroć powtórzenie tego: Twój amici mei estis, jeżeli ja ostrzegał feceritis quae vobis. Zawsze gdy témoignerez w moim imieniu mają życzliwość do tego powtórzyć. Powiedz ludzie tutaj mówią oni modlitwie z Tobą, że mam nauczył się przez kilkanaście różaniec: Pity ... Pity Pity ... ... Kto ma wolę mojego ojca i którzy spożywa ten chleb, będzie żył na wieki w tym świetle. Pity ... Pity ... Ojcze nasz .... 10 X Pozdrawiam. Panie, diffused na świat skarby nieskończone miłosierdzie Twoje. Powiedz tym głośno: chwalebny krzyż wzniesiony na wysokim kopcu muszą być porównywalne do miasta Jerozolima przez jego wymiar pionowy. Jego broń musi wstać ze wschodu na zachód. Musi być bardzo lekkie. Jest to znak Syna Człowieczego. Sprawdź, kopanie sto metrów od miejsca do chwalebnego krzyża na jego prawa ręka, będą pojawiać się woda. Poszukać wszystko co się umyć znak oczyszczenia. Zawsze radość. Nie lamentez generalnego na kataklizm tego pokolenia, bo to wszystko musi się zdarzyć. Ale tutaj w qu'apparaît niebie znak Syna Człowieczego. A teraz nadszedł czas narodów. Everybody clap swojej klatki piersiowej. Po ewangelizacji na świat wtedy powrócić w chwale. DOZULE jest miasto błogosławionych i świętych. Poszukać żywych czas najwyższy wysiłek zło przed Chrystusem. Szatan jest zwolniony z więzienia. Zajmuje całe oblicze ziemi. Gog jego numer jest nieobliczalny. Cokolwiek się dzieje, nie martw się, wszystko będzie w ogień wrzucone na wieki. Błogosławiony, którzy się uwieść przez Najwyższego Boga. Ta wiadomość jest dla Ciebie. Błogosławiony, którzy się uwieść przez Boga Najwyższego, ponieważ mój ojciec jest dobra. On odpuszcza największego grzesznika w ostatniej chwili swego życia. Powiedz umierania repentant, że jest największym grzechem jest moje największe miłosierdzie. W tym samym czasie lub jego dusza opuszcza ciało jest w tym piękne światło. Powiedz im, słowo Jezusa. Dlaczego strach? Dlaczego wahaj? Ja jestem tutaj. Powiedz im, że każdy człowiek na tej ziemi jest tak w ciemności. Baisez ziemi trzy razy do pokuty za brak wiary. Podejście do tej pory i pozdrowić. Czy dobroć powtórzenie tego: Ecce Dominus noster cum virtute veniet i illuminabit oculos servorum suorum. Leatamini laetamini w domino laetamini cum Magdalena. Paratum cor ejus: speravi in Domino jest równie simplicita prodit amabilis. Zawsze gdy wrócisz do swojej siedziby po każdej Eucharystii zwrócić się do lewej strony w Twoim sercu i prawej strony krzyż nad. Czy dobroć powtórzenie tego: Ecce zmarłego imperti wspomniany jest w Aeternum. Quae videt mnie videt i patrem meum. Magdalena annuntiate virtutes ejus, które z Twoich tenebris vocavit w ich admirabile lumenów. Nolite timere Deum benedicite i nielegalnego kantata. Ja jestem światłością w świat i światło w ciemności świeci i ciemność nie rozumie pkt. Pokuty, pokuty pokuty. Baisez ziemi trzy razy do pokuty za brak wiary w świat. Dzisiaj Jezus z Nazaretu, syna człowieka wzrasta odwiedź mnie po raz ósmy. Jego ręce jego twarz świecą jak słońce. Jego ubrania są olśniewające bieli. Jego spojrzenie jest miłość i życzliwość. Miłował bliźniego swego jak kocham cię, Twoje spojrzenie jest miłość i życzliwość dla wszystkich. Baisez osoby poprzez miłość i miłość. Ten gest jest znakiem miłości i pojednania na świat. Cieszcie się ci marie powiedział archanioł Gabriel w projektowaniu Syna Człowieczego. Zaprawdę, powiadam wam: dziś jest ten sam; Ci weseli, ponieważ czas jest w pobliżu lub syn człowieczy będzie powrócić w chwale. Cieszcie się ci radosna was nieustannie w Panu, że radość może być znana do wszystkich ludzi z powodu słowa, które pochodzą usłyszeć, z powodu mego imienia. Co każdy z was w ciszy swego serca prosić łaski Bożej chce, nawet dziś, będzie ona wydana. Powiedz, że Kościół odnawia jej przesłanie pokoju na świat za godzinę grobu. Szatan prowadzi świat, to przyciąga ludzi sprawia, że ich umysły zdolne do niszczenia ludzi w kilka minut. Jeśli człowiek nie ma obiektu, będę działać urlopu i będzie to klęska jak tam jeszcze nie miał od powodzi i przed końcem tego wieku. Wszyscy ci, którzy się nawrócili się na pieszo do chwalebnego Krzyża, ten będzie zbawiony. Szatan zostanie zniszczony, że nie będzie pokoju i radości. Pokój niech będzie z tobą. Powiedz tym głośno, Jezus zapytał, dlaczego ten problem, dlaczego te myśli te kwoty? Użytkownik ponosi księży którzy mają osiągnąć to, co ja zapytuję was łatwiej jest krzyczeć widząc cud Trykajšc wody z góry, aby usłyszeć, że sługa Pana wymawiać słowa Ona nie wie. Mężczyźni małej wiary wspomnę na moje słowa, tych, którzy będą mówić w moim imieniu języków nieznanych im. Czy nie ma wątpliwości. Podniesienie można dotykać moich rąk. Czy więcej wątpliwości duch nie ma ciała strony nie. Powiedz im tak: nie więcej jest również w wątpliwość, że Jezus zmartwychwstał widzę dzisiaj po raz siódmy. Ja przyszłam do dotyku rąk. Krzyż chwały wysoki na wysokim kopcu najbliżej granicy terytorium DOZULE na dokładne miejsce lub drzewa do drzewa owoc grzechu jako chwalebnego Krzyża sprawozdania o wszelkich grzechu. Jego broń musi wstać ze wschodu na zachód. Każde ramię powinno środka sto dwadzieścia trzy metry wysokości i sześć razy więcej. Jest z tych sto dwadzieścia trzy metry miejsce zajmowane przez krzyż, który musi być mierzona przez sto metrów, a następnie zagłębić się jeden z dwóch metrów basenu o jeden metr pięćdziesiąt jeden metr głębokości. Weź długopis, woda pojawi. Jeśli twoje serce jest sucha będzie trochę wody i niewiele zostanie zapisany. Twój amici mei estis, jeżeli ja ostrzegał feceritis quae vobis Dominus dixit. Umieść swoje lewej strony na twoje serce i umieścić go w prawo. Powiedz tym głośno: Kapłan nie jest w błąd, tego drzewa jest uważane za symbol grzechu. Arrachez stawienia się przed owoców i pędu do pozyskania w jego miejsce krzyża chwalebnego krzyża jako chwalebne odpowiedzialności każdego grzechu. Biada ludzkości jako całości, jeżeli nie ma wody w dorzeczu w ciągu pięćdziesięciu dni po jego aktualizacja szatana, ponieważ zapobiega wielu oczyszczania. Zapamiętaj moje słowa, urlopu ze względu na brak aktu wiary. Powiedz Kościół, który wysyła wiadomości całej świat i oczekuje na podniesienie w miejscu wskazanym przez chwalebne i uważam się sanktuarium. Wszystkie z nich nawrócili i znaleźć pokój i radość. Chwalebne znak krzyża lub syn człowieczy jest zapowiedź zbliżającego się powrócić do chwały Jezus zmartwychwstał. Gdy ten krzyż jest wysoka ziemi j'attirerai wszystko do mnie. Znajdź jedenaście osób w tym mieście świętych i błogosławionych są moimi uczniami, ich quêteront od drzwi do drzwi "w imię moje na elewacji z chwalebnego Krzyża. A tu są przykazania, które muszą respektować każdy uczniów do pracy wzrośnie do chwalebnego Krzyża. Bądź pokorny, pacjentów, charytatywne, tak że ludzie uznają was w moich uczniów. Następnie należy spojrzeć nie tylko osobistego interesu w celu podniesienia chwalebnego krzyża, jak każdy człowiek pochodzi nawrócenia którzy zostaną zapisane. Powiedz kapłanowi, że wizyta na czas od siedemnastego do chwalebnego Krzyża jest również Jezus zmartwychwstał. Pozdrawiam was, Ja Michała Archanioła jest Bóg którzy wysyła do mnie. Zobaczysz tajemnice Odkupiciela i répéterez każdego zdań jeden po drugim, tak jak Ja was dicterai. Na Sanctae Incarnationis mysterium tuae, na Nativitatem Tuam, na baptismum i sanctum tuum jejunium, na crucem i passionem Tuam, na śmierci i sepulturam Tuam, na sanctam resurrectionem Tuam, Ja jestem Jezus z Nazaretu, syn mężczyzny wzbudził z martwych, spójrz na moje rany, podejścia i dotyk mojej ręki, powiedz głośno: Jezus zwraca się do ogłoszenia na świat modli się zalogować, zapytał, że chwalebnego krzyża i sanktuarium są hodowane na koniec Świętym roku, ponieważ będzie ostatecznym święte roku. Jak co roku uroczyście obchodzi się święto lub madeleine widząc krzyż po raz pierwszy. Wszystkie te pełne zaufanie będzie pochodzić nawrócenia zostaną zapisane w tym życiu i wieczności. Szatan będzie miał więcej władzy nad nimi. Zaprawdę, powiadam wam: mój ojciec posłał mnie do was zapisać i dać wam pokój i radość. Wiedz, że miłość i współczucie. To jest koniec mojej wiadomości. . Na admirabilem ascensionem tuam. Maj pokoju będzie z wami i wszystkich was którzy są zbliża. Per adventum spiritus sancti paracliti; Jezus do urlopu, jego przesłanie jest zakończona, ale reverrez. Na zmarłego imperti nomu, jest w Aeternum ab omni malo libera nos dominuje. Oznacza to, że w tym nazwę do panowania wieczne, problem zła wszystkie panie. Powiedz tym głośno: Bóg oskarża kapłanów ich opieszałość w wykonywaniu ich zadań i ich niewiary. Bóg zwrócił im ogłosić na świat cudów jednej którzy nazwie madeleine z ciemności do światła, ponieważ jego wspaniałe krzyża chwalebnego przyprawa do miasta DOZULE. Oni nie jest punkt, to jest przyczyną braku wody w dorzeczu. A wielkie klęski suszy s'abattra na świat. To kapłani uważnie czytać wiadomości i ścisłego przestrzegania praw, jakie zostały one wymagane. Poproś osobę, która daje Ci świeca. Umieść okazało na miejscu, gdzie Chrystus do urlopu. Niech wszystkich tych którzy są w tej kaplicy naśladować. Musisz cały dzień, aby poinformować kapłana i ludzi którzy chcą słuchać. Pamiętać będą niespodzianek na swojej pamięci, że ksiądz jest osobą odczytana którzy go trzy razy i powtarzać wiadomości, nie będzie zdolny. Napisz co I'll tell you, powrót do ciebie, będzie składać pisemne, że kapłan, gdy masz powiedzial: "Ja go do biskupstwa tygodniu Najświętszego Serca. Wykonane nowenna, że można rozpocząć dzień od Najświętszego Serca, nowenna tym polega tajemnica na dzień. Tajemnice, które były nauczane. Potem go zobaczyć biskupa, można powiedzieć, że Bóg wysyła. Daj mu wiadomość, że trwa wiedzy. Drzwi będą otwarte, w sercu biskupa melt. Jest Michała Archanioła, słuchajcie mnie i powiedzieć, że kapłan powinien płaszcz trzech stron basenu, ale nie substancja, czwartej stronie w kierunku jej szerokość na końcu płaszcz wykonane poza wymiar dwadzieścia pięć centymetrów następnie trzech krokach. Zapraszamy wszystkich procesji i nie boi się wody do mycia w tym kurzu, ponieważ wiesz, że jesteś kurzu i pyłu będzie wrócić ale duchem będzie oczyszczona. Ta woda nie jest źródłem. To, że woda pochodzi z ziemi. Błogosławiony, którzy będą je oczyścić get dirty bez strachu. Pozdrawiam was, nie prosternez naprzeciwko mnie jednak, że przed miłością. Nie lamentez oczy małe Dawida. Gdyby Bóg chciał, a ponieważ nie jest to on ma którzy oczy zamknięte, ale one są jego rodzice którzy mają ich oczy zamknięte w świetle wiary. Umieść świeca w miejscu, gdzie Pan opuścił ostatniego czasu. Powiedz tym głośno: dicite w nationibus; narodów powiedzieć, że Bóg mówił przez usta swego sługi, wykazała, że był wielki ucisk na rękę, ponieważ ujrzała znak syna męża którzy podzielają "Wschód jest bezpośrednio na zachód. To znak, syn człowieka jest krzyż Chrystusa. Powiadam wam prawdę nadszedł czas na świat do nawrócenia, ponieważ zmiana jest zbliżony do powszechnej, jak nie została od początku na świat i do tej pory nie nigdy nie będzie więcej. Gdy klęski suszy s'abattra przewidywane przez świat, tylko dorzeczy, że Bóg został kopanie zawierają wodę do spożycia, ale nie można umyć znak oczyszczenia, a wszyscy ci nawrócili się na pieszo do chwalebnego krzyża, że Bóg zwraca się do podniesienia kościoła. Tak więc w tym czasie, wszystkie narody ziemi będą go opłakiwać i to jest krzyż one znaleźć pokój i radość. Po tych dniach niepokoju następnie pojawia się w niebo, syn człowiek sam z wielkim majestat i wielką moc, aby zgromadzić wybranych urzędników ze wszystkich zakątków ziemi. Błogosławieni, którzy repentant, ponieważ będą mieli życie wieczne. Zaprawdę, powiadam wam: niebo i ziemię, ale moje słowa nie przeminą. Powiedz im, że nie będzie żadnych innych oznak, że znak samego Boga, tylko widomym znakiem jest postawa jego sługi i jego słowa są słowami Boga, a te słowa są niezbite. Jeśli człowiek nie n'élève krzyż, ale pojawią się tam będzie więcej czasu. Powiedz kapłanowi, że imię Boga i że masz prorokowali. Potem wykonuje wiadomość dla tych którzy mają obowiązek dokonywania z ufnością i pokorą, ponieważ jest mało czasu, aby zrobić to, co mam prosić. Powiedz kapłana: Chcę płacić w ludzkich sercach mojego miłosierdzia, przede wszystkim do tych, którzy wiedzą, wiadomości, a następnie na świat. Niech ci którzy mają obowiązek podniesienia chwalebnego Krzyża nie są niewidomi, ponieważ nie będzie żadnych innych oznak tego, że był nazywany prorokiem którzy z ciemności do światła. W prawdzie, znaki nie będzie dalej, ponieważ to pokolenie jest najbardziej zakłamanej i gorsze. Powiedz kapłanowi, że to miasto jest błogosławiony i święty będzie chroniony od wszelkich klęski, w szczególności, że każde gospodarstwo domowe codzienną modlitwę, że nauczył się przez kilkanaście różaniec. To, że jestem: być skromnym, ale nie pomóc sobie, musisz niczego oczekiwać od tego świat, ale radość będzie ogromna w innych. Madeleine cierpliwi, w modlitwie, młodzieży i abstynencji, trwać bez obawy o śmieszność i médisances które powstaną przeciw tobie, ponieważ kilka mieć wiarę w słowa, które skierował na ustach, ale ksiądz może zeznawać, że na Twojej twarzy odzwierciedla niewidzialna obecność. Po tych dniach młodych, masz ponosi hałaśliwej zadanie. Jeśli daję Ci na miejscu do obsadzenia jest to, że można wypełnić go, krzyż na swoje ręce klatki piersiowej, takich jak ja już nauczyłem się, jutro rozpocząć przygotowania nowenna dla Ciebie miejscu, że mam zamiar zwrócić się do Ciebie. Ta nowenna składa się z tajemnicą po dzień modlitwy kiedy nauczał i kilkanaście różaniec. Powiedz jej ze czcią i pokorą piątek. Powiedz tym głośno: dlaczego płacze nad śmiercią Jezusa ukrzyżowanego, że obecnie jest wśród żywych. Módlcie się za tych, którzy zamiast dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek, prześladowanych. Przenieś się na trzech kroków, jakie répéterez I dicterai broni do krzyża. Pity mój Boże dla tych, którzy uwierzyli ci, przebacz im bo nie wiedzą, co robią, Boże mój Szkoda do skandalu na świat, wydawanie ducha szatana, mój Boże litości dla tych, którzy jeszcze bardziej niż Wczoraj prześladują was, płacić w ludzkich sercach Twoje miłosierdzie. Powiedz im: Bądźcie świadomi, że Jezus z Nazaretu posiada triumphed "śmierć, że Jego królestwo jest wieczne i ma pokonać świat i czas. To jest chwalebny krzyż madeleine widząc, że tego dnia trzy lata wcześniej, jest chwalebny krzyż, który jest znakiem syn człowieczy, że świat będzie zbawiony. Jezus w chwili, która jest w obecności naszego wniosku, że można go wszyscy w procesji do miejsca lub chwalebnego Krzyża okazało. Przejdź sie nawrócicie, znajdziesz pokój i radość. Jezus zwraca się, że każdego roku jest festiwal obchodzi w tym uroczystym dniu. Notum fecit Dominus, Magdalena salutare ich. Napisz co I'll tell you w powrocie do domu. Zostałeś wybrany madeleine być odzwierciedleniem kochanie, że jest dlaczego wszyscy byli ablaze. Po tej chwały dzień, czy uprzejmie do osiągnięcia wielkiego zadania? dokonane napisać trzysta dwadzieścia razy na modlitwie, że już się nauczył i moje apostoła. Idź i powiedz każdego gospodarstwa domowego w tym mieście swoje granice, że Jezus z Nazaretu posiada triumphed nad śmiercią, że jego królestwo jest wieczne i ma pokonać świat i czas, tym głośno powiedzieć: masz czas na żywo lub każde wydarzenie jest znakiem słowa pisanego. Chciałbym powiedzieć, że każdy dzień modlitwy za kilkanaście różaniec. Każde gospodarstwo domowe będzie powiedzieć, że z wielkiego zaufania będą chronione od jakichkolwiek kataklizm potem verserai serca w moje miłosierdzie. Jeśli pojawi się pytanie, wyślij do ciebie, że to jest Jezus z Nazaretu, Syn Człowieczy zmartwychwstał. Pamiętaj, nie bój się médisances z poniżania i szyderstwa, które będą prowadzić przeciwko wam. Będziecie w nienawiści z powodu mojego imienia, ale wytrwać do końca. Jeśli chcesz, dokonane osoby. Państwo mają czas do wykonania tego zadania. Domu nie powinno ucierpieć w ostatecznym święte po zakończeniu roku będzie podniesienie chwalebnego krzyża, ale tych którzy są odpowiedzialni za podnoszenie pospiechu bo chwila jest bliska. W domu, gdy drzwi są zamknięte, nie powrócą. Powiedz tym głośno: grzech wszedł na świat, ponieważ człowiek. Dlatego też zwrócić się do mężczyzny, aby podnieść chwalebnego Krzyża. Powiedz im, że po powrocie będę w chwale i zobaczysz mnie jak służąca do mnie. Powiedz kapłana: Żałuję, że cały świat wie wiadomość. Kapłani muszą mówić otwarcie i bez strachu, ponieważ nic nie powinno się ukrytych jakie muszą zostać ujawnione. Powiedz kapłanowi, że czas jest bardziej lub I ressuscitais ciała, ale nadszedł czas, czy muszę resurrect umysły. Ci, którzy twierdzą, w świat dziś resurrect i uzdrowić ciało w imię moje nie są godni mojego ojca w niebie. Madeleine, pójść i głosić moje wiadomość do DOZULE. Zadaniem, które zostały podane musisz zrealizować zadanie. Nie bój się I'll give you siłę to zrobić. Miasto mojego ojca ma świętych i błogosławionych oraz wszystkich tych, którzy nawrócili się u stóp krzyża chwalebnego ja podnoszę w duchu mojego ojca. Będą one znaleźć pokój i radość. Pierwsza mniszka którzy dadzą ci pocałunek jest przybliżenie wiadomości incredulous słowa, które skierował się w ustach. Ona wierzy w ciebie. Nie posiada rygor, charytatywne; powiedzieć mniszka którzy nie mieszkają w tym mieście ona uprzejmy tu piątek, munisse inaczej napisać swoje usta będę komunikować wiadomość. Powiedz tym głośno: tu jest to, co musi napisać mniszka: To jest pismo adresowane do głowy Kościoła. To jest Jezus z Nazaretu którzy dyktuje ci przez usta swego sługi. On rzekł: Błogosławiony poborowi, którzy z moim ojcem znaleźć pokój i radość w tym kraju DOZULE ale jak duża liczba będzie, gdy świat będzie się nawrócą u stóp krzyża chwalebnego iż ja zapytuję was do pozyskania. Samochodów jest więcej lub I ressuscitais organów, ale nasze umysły. Zrozum to: dni, które poprzedziły powodzi ludzie nic nie zakwestionował aż do przybycia do powodzi, która wygrała wszystkie, ale dziś jesteś ostrzegł zamieszkania lub w czasie I powiedział: nie będzie na tej ziemi wszelkiego rodzaju wstrząsy: winy, która jest przyczyną nędzy i rodziny, narody będą w bólu, zjawiska i znaki na niebie i na ziemi. Również na bieżąco jesteś gotów na wielki ucisk jest tak blisko, że nie było takie od początku na świat i jak dotąd nigdy nie będzie więcej. Bynajmniej, powiadam wam: to młode pokolenie nie będzie przekazywać, zanim dotrze. Ale nie martw się, że wzrośnie, ponieważ tutaj na niebie znak syn człowieczy, że madeleine świeciło od wschodu na zachód. Poszukać głowy kościołów zaprawdę, powiadam wam: to poprzez ten krzyż atop na świat, że narody, ten będzie zbawiony. Ojciec Mnie posłał, aby zapisać i nadszedł czas, czy będę płacić w ludzkich sercach mojego miłosierdzia. Moje wiadomości nie powinny spać w cieniu w szufladzie, ale musi być prawdą i światłem na świat. Tę chwalebnego Krzyża muszą być podwyższone do końca Roku Świętego. Ten święty roku musi być przedłużony do Rise of the chwalebnego Krzyża. Tak kończy się moja wiadomość, Idziesz do zrzeczenia się na głowę Kościoła towarzyszy przełożonego. Powiedz kapłanowi, mniszek i dwóch ludzi którzy znają wiadomość najbliższych tutaj siedemnaście godzin trzydzieści. Maj pokoju będzie z wami. Zrób znak krzyża. Ojciec twój będzie zrobić na tej ziemi. Powiedz tym głośno: ci kapłani i mniszek za wiadomość ludzkości nie pozwalają na uruchomienie jej utraty. I asked you do pracy w celu podniesienia chwalebnego Krzyża. Nie widać, że nadszedł czas, ponieważ zjawisk, które wynikają, jak czas mija, a moja wiadomość pozostaje w cieniu. Jeśli tak liczba zapisana zostanie mały, ale nie wezwanie mego ojca swojej kara będzie wielki. Na to przez liczbę zapisane, że będziecie sądzeni. Nie sposób mądrości i refleksji, ale słuchać się do szaleństwa w tej wiadomości. To jest wiadomość, że jest miłe Bogu, aby zapisać na świat. Nie bądźcie podobni do Żydów którzy poszukują znaków, ale przez ten unikatowy i ostateczne wiadomość, że Bóg objawił jej sługą. Słowa, które skierował w jego ustach nie są ludzkie słowa, ale przez to, co on myśli nauczał nadszedł czas, czy muszę zapłacić w ludzkich sercach mojego miłosierdzia, ale tych którzy mają ponosi wiadomość dobrze wiedzieć że ci, którzy są do mnie, ponieważ uniemożliwia pozostawiając świat w niewiedzy. Zapamiętaj dni będzie skrócony z powodu wybranych, lecz biada tym, którzy nie mówić o Bogu. Usuń swoje buty, a następnie pozostawić w kaplicy i przejdź do Twoich stóp podniesione na ziemi. Potem wróć tutaj. Ten kraj DOZULE, że mój ojciec jest błogosławiony i święty, nie są nawet godni aby ustawić go na spacery. Ja jestem Bóg z dobroci i miłości. Moje miłosierdzie jest nieskończone. Jeśli moje słowa są dziś nie do potępienia jest okrutne, ale wręcz przeciwnie Chcę zapisać mój świat wiadomość. Powiedz głośno, co zobaczysz płomieni z serca palą mnie. Bardziej niż kiedykolwiek chcę płacić za każde z was. Here's what I promise do całej ludzkości, kiedy będzie moje wiadomości i wiedzą w praktyce: "Ja adoucirai goryczy lub plunges dusze grzeszników," I będzie pomnożenie łaski dusze kapłanów i religijnych, ponieważ musi być wiadomo, że moje wiadomości. "I keep blisko mojego serca i pobożnych dusz wiernych réconfortées one do mnie w drodze do Kalwarii. I verserai promieni poprzez mój czas będą wiedzieć, czy moje wiadomości do pogan i wszystkich tych, którzy nie znają mnie jeszcze. -- I "attirerai jedności Kościoła dusza heretyków i apostates. -- I będą otrzymywać w domu moich dzieci i pokornego serca, dusze, tak aby zachować szczególną sympatię dla naszego Ojca niebieskiego. "I przyznać pardons wszelkiego rodzaju do tych znanych z moich wiadomości wytrwać do końca. "I soulagerai dusze w czyśćcu moja krew ich gaszenia oparzenia. "I réchaufferai najbardziej hardened serca, dusze lodu, tych najbardziej poważnie szkodzi sercu. Ja obiecuję wszystkich którzy się nawrócą u stóp krzyża i chwalebnego codzienną modlitwę powiedzieć, że mam nauczał, że w tym życiu, szatan będzie miał więcej władzy nad nimi, i że na pewien czas Brud w instant będą się czysta i syn Boga dla wieczności. Mój ojciec jest nieskończone dobro, którego chcesz zapisać ludzkości, która znajduje się na krawędzi w otchłań. Do tego ostatniego należy przygotować wiadomość. Należy pamiętać, że ani chwili nie wierzymy, że nadejdzie wiadomość, ponieważ nie znasz dnia ani godziny i wrócę w chwale.

W dwadzieścia dni uruchomieniu nowenna, kończy się w pierwszy piątek miesiąca. Chciałbym powiedzieć, codzienne modlitwy, że po prostu nauczyć. Ta nowenna przedłużyć Roku Świętego. Bóg mówił do ludzi. Niech ci którzy mają ponosi wiadomość słuchać Jego głosu. Ze względu na brak wiary, świat będzie doświadczenie poważnych katastrof, które bouleverseront czterech narożnikach ziemi. Co można żyć w tej chwili jest tylko początkiem bólu. Ludzkość nie będzie znaleźć pokoju tak długo, jak ich nie znasz moją wiadomość i nie w praktyce. Czy wystarczy, aby być rzeczowe tu na osiem dni. Mówisz, że nowenna, że dicterai każdy dzień. Mój ojciec jest nieskończone dobro, którego chcesz poznać świat jego wiadomości, aby uniknąć katastrofy. Bardziej niż kiedykolwiek chcę zapłacić powodzi mojego podziękowania dla wszystkich tych dusz w niebezpieczeństwie. A oto Ja obiecuję, co do każdego z tych dusz, kiedy moje wiadomości i wiedzą w praktyce. -- Pierwszy dzień będę goryczy lub plunges dusze grzeszników. Powiedz mi: Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was ... Przez pana bolesnej męki miej miłosierdzie dla nas i świat. Chwała Bogu na wysokościach niebios, pokój i radość na ziemi dla ludzi uwielbia. Mówisz, że tego codziennie. -- Drugi dzień: będę pomnożenie łaski, dusza kapłanów i mniszek, ponieważ muszą być one znane, że moja wiadomość. Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was .. Dzięki swojej bolesnej męki .... Chwała Bogu ... -- Trzeci dzień: I keep blisko mojego serca i pobożnych dusz wiernych ich pocieszył mnie w drodze do Kalwarii. Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was .. Dzięki swojej bolesnej męki .... Chwała Bogu ... Czwarty dzień: verserai promienie poprzez mój czas będą wiedzieć, czy moje wiadomości do pogan i wszystkich tych, którzy nie znają mnie jeszcze. Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was .. Dzięki swojej bolesnej męki .... Chwała Bogu ... Zrób znak krzyża. -- Na piąty dzień, j'attirerai jedności Kościoła dusza heretyków i apostates. Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was .. Dzięki swojej bolesnej męki .... Chwała Bogu ... -- Dzień szósty, otrzymają w moim sercu pozostaje dzieci i pokornego dusze, tak aby zachować szczególną sympatię dla naszego Ojca niebieskiego. Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was .. Dzięki swojej bolesnej męki .... Chwała Bogu ... Zrób znak krzyża. -- W siódmym dniu, pardons wszelkiego rodzaju do tych znanych z moich wiadomości wytrwać do końca. Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was .. Dzięki swojej bolesnej męki .... Chwała Bogu ... W trzy dni będzie powiedzieć, że Jezus magistratu tego miasta z Nazaretu Triumph of Death, że Jego królestwo jest wieczne i ma pokonać świat i czas. Po wysłaniu wniosku, że można powiedzieć, że to jest Jezus z Nazaretu, syn człowieczy wzrosła. Załóż wiadomość, że trwa wiedzy. Powiedz mu, że Bóg powierzył mu sprawozdania do kościoła na ziemi, które powinny stać się właścicielem. Jego wygląd będzie trudne, ale jego serce będzie przekształcona, godność nie pozwala się pojawią. -- The Eighth Day, soulagerai dusze w czyśćcu, moja krew ich gaszenia oparzenia. Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was .. Dzięki swojej bolesnej męki .... Chwała Bogu ... -- Dziewiąty dzień I réchaufferai najbardziej hardened serca, dusze lodu, tych najbardziej poważnie szkodzi sercu. Ojcze nasz ... 3X Pozdrawiam was .. Dzięki swojej bolesnej męki .... Chwała Bogu ... Powiedz tym głośno: Ja obiecuję dusze którzy nawrócili się u stóp krzyża i chwalebnego codzienną modlitwę powiedzieć, że mam nauczał, że w tym życiu, szatan będzie miał więcej władzy nad nimi i że na pewien czas brudu w instant będą się czysta i syn Boga dla wieczności. Mój ojciec jest nieskończone dobro, którego chce zapisać ludzkości, która znajduje się na krawędzi w otchłań, w tym końcowy wiadomość, musisz przygotować. Zrób znak krzyża. Nie mówiąc słowa, medytować w swoim sercu słowa, które usłyszał. Pomimo czasu, który musi upłynąć wierze pozostają cierpliwi. Pieuse córka spalania miłości, Bóg ustanowił w swoim Kościele apostołowie, prorocy, lekarzy i wszystko inne on wybiera. Ale w ten świat dziś apostoła i proroka, z każdego aktu prawnego, zgodnie z Twoim sercu, consoling przewodnika. Bóg wie, co będzie miało miejsce jutro o świcie poprzez dowody, co widział i słyszał dotknął przez Jezusa Chrystusa. Lecz biada na świat, ponieważ Intrepid kapłani i którzy odmawiają walki. Bóg jest zagniewany wobec odmowy posłuszeństwa i jego gniew jest okrutny. Lecz Jezus na łagodne, mądre, Jego miłość jest tak wielka dla mężczyzn chce zapisać je mimo wszystko, ponieważ to pokolenie jest najbardziej zakłamanej i gorsze, ale z powodu kapłanów i nieaktywne, ponieważ to, co się stało na dzień lub Bóg musi ocenić świat, daje swoje podziękowania dla wszystkich tych, którzy słuchają i ogłosić Błogosławieni są ci którzy słuchają jego przesłanie i umieścić je w praktyce. Ale ci którzy madeleine zostały naliczone na przekaże go słuchać kapłana i odpowiadać z nim. Pobyt w pokoju, że Jezus dał. Medytować na twoje serce i modlić się modlić, ponieważ Jezus woła o degradacji jego kościoła. Czy jest wystarczający do przedstawienia rodzaju rękopisów do swojego kapłan mianowany przez człowieka. Zrób znak krzyża. W imieniu mojego ojca w niebie, po prostu wprowadzają porządek. Seduces szatan. Po dziewiąty dzień obietnic i wprowadzone do ludzkości, on przyszedł, aby zapisać problem w mojej wiadomości. Ale słuchaj tego: kiedy Bóg Ojciec wysyła Błogosławiony Michel, światło zawsze poprzedza go do zapamiętania i moje słowa. Będzie ona pochodziła z złe duchy w imię moje, że będziesz uwodzić, a nawet w swoich domach w aniołów światła. Nie wierzę, będą one wprowadzać w błąd. Bądź na swojej straży, jesteś ostrzegł. Zamieszkania lub szatan jest czas szalała w pełni sił. Ale czas jest bardzo blisko, a ja po prostu zło. Poszukać Madeleine, które są widoczne tylko znak dla mojej wiadomości, nie będzie wchodzić więcej w błąd. Teraz mam zamówienia, złożył znak krzyża tak szybko, jak się wydaje świetle. Jeśli szatan jest w momencie, wszystkie znikają. W pokoju pozostaje z wami. Czy tak jest w naturze do tego głośno powiedzieć: Uwaga, wszyscy którzy posiadają ukrytych prorocze słowa, które zostały zwrócone, książki, które chcę w moich rękach jest książka o życiu, że mój ojciec dał mi uprawnienia do otwierania i była na tej górze świętej i pobłogosławił miejsce, zdecydował, że będzie wyremontować wszystko. Tutaj jest gdzie znajdziesz święte miasto, nowe Jerozolima, i tutaj qu'apparaîtra Boży mieszka wśród was. Ale potem w klatce piersiowej knocking walki i tych, którzy odmawiają, aby usłyszeć słowa, że ten pokorny sługa nie zna. Poszukać którzy ogłasza I zwrócił się do mojej wiadomości, są winni najmu na świat w niewiedzy co musi się zdarzyć szybko. Nie naciskaj na własnej refleksji. Dlaczego walka jest jak mam wam moje podziękowania dogmatycznej; Szkoda Proszę was słuchać. Moje serce usterek z miłosierdzia; powiedzieć kapłan i wszyscy ci, jakie napotykają zobaczysz i usłyszysz. Pamiętać przez cały dzień. Zrób znak krzyża. Módl się i czynili pokutę dostaję bez zmęczenia. Już po raz trzeci madeleine Zwracam się do was moje apostoł w wykonywaniu zadań, które złożyły wniosek. Nie bój się będziesz w nienawiści ze względu na mnie. Ale potem syna ilość światła w tym mieście. Nawet teraz widać, ale mnie nie będzie widać mnie i jeszcze więcej I nadal można znaleźć Cię na moje ciało i moja krew. Ale kiedy ten krzyż jest wysoka ziemi, a następnie zrobić reverrez, ponieważ był to moment I dévoilerai kościoły tajemnic, które są zapisane w księdze życia, które właśnie zostało otwarte. Powiedz biskupa, co zobaczyć i usłyszeć. Pomimo moich zarzutów, nie martwi się, masz mądrość, że nikt tu nie w dół, Twój spokój i cisza są widoczne oznaki mojej wypowiedzi w taki świat lub działania i intrepidity dominować. Niezależnie od tego, czy twarz nadal odzwierciedla niewidzialna obecność. Powiadam wam posłuszne Twoim opiekunem. On sam jest odpowiedzialny na tej ziemi do woli mojego ojca, lecz nieszczęścia na świat w niebezpieczeństwa, ponieważ jest on powolny. Pozdrawiam was, Bóg wysyła do mnie jego wielką życzliwość aby dać świadectwo prawdzie. W dziewiątym dniu obietnic złożonych ludziom, szatan zdobył I przyszedł aż do pierwszego dnia siódmego miesiąca. W fracas że usłyszał mnie było Michel którzy pochodzą od Boga z nieba, aby ścigać się złego ducha, który jest realizowany. Jest to z powodu tego, że nie widzisz związku, który był obecny. Moje imitator go z ziemi, ale z powodu nieposłuszeństwa kapłanów, Jezus daje swoje podziękowania dla wszystkich tych, którzy słuchają jego wiadomość, ponieważ świat nie może pozostać dłużej w niewiedzy, co jutro będzie miało miejsce na aurora, ale modlić się nie pokuty, czas jest bliski lub imitator się na cierń.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité