Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
ECCE
14 avril 2007

HOLLANDAIS.MESSAGE.HOLVING.FRANCE

HOLVING 1991-2001 Mijn beste kinderen, verzoekt om veel en maakt veel penitence. Vraag vooral met uw kinderen die gelijk maken en de ochtend, gaat met hen naar de kerk, mijn kinderenverzoek veel, veel voor de gehele wereld. Luister aan mijn beste kinderen, snelle Dinsdag en Vrijdag. Mijn kind, moed, verzoekt om veel en maakt penitence voor de zondaars en de gehele wereld. Deze test die u in dit ogenblik verdraagt zal voorkomen. Mijn beste kinderen, mijn immaculate c?ur spreekt aan u, zal het daar geen mogelijke vrede in deze wereld hebben als mijn berichten niet aan worden geluisterd. Mijn zoon is miséricordieux, haalt het u aan de wapens, wacht niet op dat het, aan u mijn beste kinderen, u is mijn apostles, als u om de rozentuin verzoekt, het is het krachtigste wapen tegen kwaadaardige te laat is. En mijn beste kinderen, vergeten niet als u wordt genezen, om de vlek opnieuw in overweging te nemen, of ik wacht op u. Grote dankt u met al mijn kinderen die aan mijn vraag luisteren. Mijn kinderen verzoeken om veel voor onze paus, bischoppen en de priesters. Verzoek om tous.les.jours voor vrede in de wereld, die als rond u wordt bekend en verzoek om het voor de zondaars, voor de omzetting van de zondaars. Verzoek om veel voor de paus, de bischoppen en de priesters. Mijn immaculate c?ur is zeer gewond. Geef het bericht, luister aan hen, leef vooral en doe wat mijn zoonsdarling van u wil. Dat al die die tegen me zijn, spites zeggen, wat niet het geloof hebben. Dat die die nooit zonden en bediende van fouten in hun leven maakten me benaderen. Mijn beste kinderen, geloven in me aangezien ik geloof in u de busgod al die zal straffen die niet in me geloven. Verzoek om de rozentuin, tous.les.jours op uw gebouw, moeten moms hoe te hun te vragen kinderen leren maar als het geen tijd van hen heeft, is het noodzakelijk al zelfde om een zeer klein gebed te maken en om naar de massa te gaan elke Zondag is mijn beste kinderen, voor het feest van de Veronderstelling bekennen, het zelfs de wens duur van darling en me. Jesus vergeeft uw zonden omdat het miséricordieux is. Kom hier Zondag op de plaats procession maken en voor de zondaars en de vrede van deze wereld vragen. De god A creëert een prachtige wereld en de mensen danken het niet en doen niets dan vernietigen. Verzoek om veel, beloof ik aan u om mijn mogelijk te maken om u te helpen. De wereld moet aan me luisteren en de pelgrims moeten aan mijn berichten luisteren en vooral in praktijk hen brengen. De grote van wereld moeten vrede maken. Men zou niet moeten mislukken, zou men niet communion in de hand vooral moeten nemen en het is noodzakelijk te worden geschikt gekleed om hier in Holving aan verzoek te komen. Verzoek van minstens één onze vader en één begroet ik u Marie tous.les.jours voor alle zonden van de wereld als u meer tijd niet hebt. De god en me zelfs zo tevreden zijn wanneer u om de rozentuin verzoekt en offers maakt, veel verzoekt om een behandeling of een gunst, verzoek om de zondaars van deze wereld en vrede te verkrijgen. U moet uw kruis dragen, luistert niet aan de kwaadwillige die u willen afleiden uw opdracht. Maak vrede tussen u allen en luister aan mijn supplication. Verzoek om veel in uw haarden en verzoek vooral met uw kinderen, omdat de wereld uw gebeden vergt. Mijn beste kinderen, zullen u meer vereert door uw offers terwijl komst op deze heilige plaats ondanks het slechte weer hebben. Vraag te verkrijgen veel of een behandeling vereert. Verzoek om veel voor de paus, de bischoppen en vooral voor onze priesters die bang zijn om hun geloof te tonen. Ja Lord, houd ik van u en ik wil nuttig aan u, Lord zijn, dat uw wil en niet mijn wordt bereikt. Geef me de gunst om uw wil te bereiken. Mijn grote wens zou dat u met biecht voor uw zondenbus voor de dag droevig zult zijn van Alle Heiligen zijn, had het daar vele mensen niet die moeten bekennen. Mijn zoonsdarling is miséricordieux, vergeeft het u uw zonden als u hen betreurt, houdt darling van u en het wil redt u. Bezet slechter en verdeel met hen. Verzoek om veel voor deze wereld die zo slecht is. Help slechtst, verzoek voor Joegoslavië omdat het voor onze gebeden vereist, aan de kerk zal verzoeken om de rozentuin als het te koud is. Beken me voor Kerstmis en ga naar de middernachtmassa zorg nemen de aankomst van Christus met me. Zij dankt ons voor onze aanwezigheid ondanks dit slechte weer en zij is gelukkig dat wij gelovig zijn en altijd voor hem aan haar denken. Want Kerstmis niet de armen vergeet, zich bekennen, zal meer communier, en zal naar de middernachtmassa gaan: neem zorg met me de aankomst van Christus in de wereld, darling om ons te redden. Vraag veel om meer te hebben vereert. Het verzoek om vrede in de wereld en helpt die die u vereisen. Hello met allen. Gelukkig, goed en gelukkig jaar, goede gezondheid en vooral vrede in de gehele wereld. Heb vertrouwen in me en mijn zoonsdarling. Niet bang ben van de moeilijkheden die men u kan veroorzaken terwijl hier komst, houdt van u aan hen degenen anderen als darling van u tot het sterven op het kruis voor u hielden. Jonge moms moeten de kinderen goedkeuren die de God naar hen stuurt. Vertrouw op me en verzoek om veel. Mijn beste kinderen, u zien niet aangezien de wereld overal wordt gestraft. Help me om de wereld door uw gebeden te bewaren voortzetten uw gebeden en komen om de rozentuin met Holving verzoeken. Mijn beste kinderen, houd ik van u veel maar ben omzichtig van die die rond u zijn. Blijf zelfs gelovig aan darling en me. Ik kan het wapen van darling behouden niet meer omdat de wereld slecht is. Het verzoek van het verzoek veel, maakt offers en penitence. Voor vrede in de wereld, voor Joegoslavië, dat zij op het geloof terugkomen en dat zij hier in Holving komen. U zult veel dankt terwijl komst hier aan Holving hebben om de rozentuin verzoeken. Jesus droeg ook zijn kruis. Ben zeer moedig in deze wereld en verzoek om veel. Beken me aan biecht, is Lord miséricordieux. Hij vergeeft ons al onze zonden. Dat al die die hier aanwezig zijn niet deze plaats zouden moeten opgeven. Holving moet overwinnen. Beken me en meer communier voor Pasen, geef geen darling zoals gemaakte judas op. Onze Lord is miséricordieux, vergeeft het ons onze zonden. Blijf niet dicht bij het standbeeld bespreken. Verzoek om de zondaars en vrede in de wereld. Wanneer u procession maakt een kruis evenals een standbeeld van Heilig Virgin zoals het verschijnt dragen. Het verzoek om Joegoslavië, het vergt uw gebeden, houdt het geloof voor de aankomst van Christus, keert het op grond terug om ons te redden. Mijn beste kinderen, helpen me met uw gebeden om de wereld te bewaren. Blijf altijd gelovig, verzoek om veel voor vrede in de wereld en vergeet niet om Zondag naar de massa te gaan. Verzoek om de laatste ketting voor vrede en voor de wereld die in gevaar is en geef zo vele bedoelingen niet. Leef de berichten dat ik u tot nu toe gaf en in praktijk bracht. Ik zal niet regelmatig meer om de drie weken komen, zal ik u de verrassing van mijn volgende bezoek maken. Blijf alle samen zeer duidelijk vragend van me en om te huren elke week, vergeet niet om op darling te roepen, om tous.les.jours verzoeken de gebeden dat ik u gaf om de gehele wereld te bewaren. Blijf gelovig en kom altijd in Holving me huren. Geef zo vele bedoelingen niet. Verzoek om veel, maak penitence en soms is het ook noodzakelijk om het lijden goed te keuren. Jesus leed ook voor ons. Dank u voor uw offers en uw rozentuinen. Ik vraag u niet onmogelijke. Jesus vraagt u blijven in Holving aan verzoek komen. De gehele wereld moet om penitence verzoeken en maken, wil darling u helpen en hij wil niet u verliezen. Rust correct de stad in niet zoals op de stranden uit, eerbiedig uw lichaam, blijf duidelijk, verzoek en houd om uw geloof. Maak de wil van God en verzoek om de gehele wereld. U ging tijdens de definitieve tijd van grote tribulation binnen, die nu voor u wordt geklonken het uur van de grote test, die ik aan u sinds zo vele jaren aankondigde. Het is een zo grote test en zo pijnlijk dat u het niet kunt zelfs veronderstellen maar het is noodzakelijk voor de kerk en al mensdom, zodat aan u kan aankomen de nieuwe era, de nieuwe wereld, de verzoening van het mensdom met zijn Lord. Als deze dagen, handelt darling op een zeer sterke manier op alle gebied van de wereld om de bedoeling van zijn miséricordieuxliefde uit te voeren. Mijn beste kinderen, laten uw harten niet worden gestoord, op me vertrouwen en niet zijn bang. Luister aan mijn supplications en breng dit bericht aan de gehele wereld over. De berichten die ik geef zouden u niet met licht moeten worden genomen, moeten wij hen volgen, gaf ik tekens, willen bepaalde mensen niet hen erkennen en zeggen dat zij fenomenen zijn. Verzoek om deze mensen en zondaars van deze wereld. Gekend in verband met de mensen van het gaan bus bekennen ging zeer weinig daar voor de dag van Alle Heiligen en de mensen gaan meer communier zonder te bekennen; verzoek om veel voor onze sterfgevallen. Mijn beste kinderen verzoeken om veel voor de gehele wereld die zo slecht is. Mijn kind, luistert niet aan om het even wie, vooral die die u willen afleiden uw opdracht. Al die die kwaad met mijn instrument maken kwaad met darling en me zelfs maken. Verzoek veel om de rozentuin omdat de wereld zo slecht is. Kondig mijn berichten af en hebben geen schande om hen aan de gehele wereld te verdelen. Vergeef met al die die u kwaad maken en niet aan hen luisteren. Aan de benadering van Kerstmis, beken me, komt darling in deze wereld ons redden; vertrouw in me en darling Christus. Ik zal altijd dicht bij u zijn, is mijn c?ur dicht bij u, is mijn c?ur van moeder onder u, vergeet niet de armen. De vrede is met u allen, dank voor zodat velen vandaag hier en zo net talrijk aan de middernachtmassa gegaan. Kom zeer velen aan adoredarling in de voederbak. Mijn zeer beste kinderen, het uur van de straffen is dicht, zal uw tijd van een vreselijke straf proef zijn. De orkanen van brand zullen worden gelanceerd en zich van de wolken in het algemeen gemalen zal uitbreiden. De onweren, onweren, aardbevingen zullen de gehele grond behandelen. Tijdens drie dagen zal de wind vergiftigde gassen dragen die door al grond zullen worden uitgespreid. Mijn beste kinderen uw zonden en, u maken verzoek vast veel spijt en verzoekvergiffenis van God. Verbrijzeling Satan door de macht van de rozentuin van heilige. Nu geef ik u mijn zegen. Heilig Virgin is zeer gelukkig dat wij zo velen en gekend als kwamen: zij zijn spoedig Pasen, zal ik houden van dat u zich aan biecht zult bekennen. Ik neem allen aan u onder mijn beschermende laag en verzoek om de zondaars van deze wereld. De volgende tijd zal ik opnieuw het bericht aan u dicteren. Zie niet niet de gevaren van alle soorten die onder de naties uitgespreid worden die door Satan worden gecontroleerd. Demons die men slechts door het gebed en snel kan verdrijven. Ik nodig u aan de omzetting van c?ur uit door het gebed en snel; mijn beste kinderen blijven gelovig aan de waarheid, met de ware doctrines. Lees Heilige Scriptures, de woorden van darling. Mijn kinderen, treffen voorbereidingen om uw harten te bewaren alvorens het niet te laat is, wordt de tijd dicht gedaan plotseling en de pijnlijke dagenaanraking u. U mijn kinderen die hier komen bent een plaats van vereert en zegen, brengt dichter mijn immaculate c?ur en u zult God ontdekken. Mijn kinderen, de berichten die ik aan u namens mijn zoon overbracht zijn voorgenomen voor allen. Verzoek de Heilige Geest om u aan te steken zodat u kunt omvatten/Hello begrijpt en u met al die dankt die daar zijn. Verzoek om de ketting elke 8 van de maand en vraag een priester om een massa op deze gelegenheid voor vrede in de wereld en omzetting van de zondaars te lezen. Dat al die die hier komen aan hun geloof getuigen. Doe vele offers en penitences, het verzoek van het verzoekverzoek veel vooral voor die die niet geloven en van niets gelooft. Blijf altijd duidelijk en samen en vergeef degenen met anderen. Luister niet aan de kwaadwillige, zijn mijn getuigen, mijn beste kinderen. Verzoek om veel, verzoek vooral om de geest van heilige, zodat het u aansteekt en u helpt. Al eerste Vrijdag van ego, bekent zich, met de massa en meer communier. Om een behandeling te hebben, verzoek veel. Het verzoek, verzoekt om veel, zijn er grote gevaren die voor u letten op. Verzoek vooral om vrede in de gehele wereld. Beste kinderen, nogmaals zou ik u allen aan het gebed willen vandaag uitnodigen. Kom allen aan me, zal ik u beschermen, zal ik om de Heilige Geest verzoeken. Verzoek u ook. U weet de vrij beste kinderen dat de God bijzonder verleent in het gebed vereert. Dit moet waarom zoek en vraag, om kunnen omvatten/begrijpt allen dat ik u hier geef, is Satan sterk. Het wil van al zijn krachten, mijn projecten vernietigen. Ook houdt op het verzoek en niet doend het. Ben geduldig en volhard in het gebed. Sta niet toe dat Satan aan u van uw moed berooft, zijn op uw wachten, zijn op uw wachten, is dit waarom, de beste kinderen, uw leven tussen de handen van God zetten. Mijn beste kinderen, verzoek en maken penitence. De volgende tijd dat er tornado zal zijn, blijft binnen uw huizen, weggaat niet, zal het een grote nog veel ernstigere test zijn. Al die die hier zijn zullen worden beschermd, maar niet die die niet van om het even wat geloven. Mijn beste kinderen, geloven in me en ik geloof in u. Ons prions voor vrede in de gehele wereld en vooral voor Joegoslavië, zijn vrouwen en zijn kinderen. Al die die zijn met, verzoeken altijd om de Heilige Geest. Vraag aan God dat het ons allen vergeeft. Vele penitences en offers. Met u spreekt al mijn kinderen, mijn zoonsdarling met elke één van u. U allen u hebt de vrije keus om het te volgen en zijn wil te bereiken of te weigeren. U allen die het streven te worden, volgt zijn stem via dit bericht en u zult de manier vinden die aan God uitvoert. Ben niet met het onderzoek van sensationeel en de buitengewone fenomenen, plus u naar minder zal streven zij zullen verschijnen. Meditate goed, mijn beste kinderen, deze nieuwe richtlijnen en verandert het licht meer zal aansteken u dan. Het verzoek, verzoekt om veel omdat de wereld uw gebeden vergt. Het verzoek om Joegoslavië, voor zijn onschuldig, kan zijn dat Joegoslavië mijn verzoeken met ernstige niet nam. Ik vraag de gehele wereld, vooral met groot van deze wereld om aan mijn supplication te luisteren omdat men onschuldig doodt velen, zouden zij niet moeten vernietigen welke god A creëert. Mijn beste kinderen: gekend als in de gehele wereld om veel penitence te doen en mijn supplications af te kondigen. De wereld verzoekt om geen meer, gelooft van om het even wat geen meer, gaan de mensen meer communier zonder te bekennen, heeft het daar slechts haat in deze wereld, heeft het daar niet meer liefde van volgende. Vele penitences, mijn beste kinderen en vergeten niet om in de gehele wereld mijn verzoeken af te kondigen. Vandaag roep ik u nog met het gebed zodat door het gebed u zelfs nog meer God benadert. Wanneer de tests of de problemen voorkomen zegt u: oh de God, oh moeder, of is u? En me doe ik niets dan wacht tot u uw me ja geeft om het bij darling voor te stellen en dat het vulling u zijn gunst kan. Dit is waarom, nogmaals, mijn vraag en begin met verzoek op een nieuwe manier goedkeur tot het gebed vreugde voor u u wordt zal ontdekken dan dat de God in uw dagelijks leven zeer krachtig is. Ik ben met u en ik wacht op u. Verzoek om de gehele wereld, vooral voor die die niet naar de kerk gaan, hebben zij nog meer onze gebeden nodig. Mijn beste kinderen, luisteren aan mijn stem, terzijde schuiven mijn vraag niet. Vandaag onderwijs ik u, als moeder, eeuwige truths die ik darling leerde. Ik wil u helpen, haal ik aan indien de wereld, roep ik u, roep ik u bijeen, nodig ik u uit. Mijn beste kinderen, draaien uw ogen naar God en spien hebben, is dit de vraag van de gunst dat darling, mijn goddelijke zoon die in de wereld, door mijn immaculate c?ur wordt gemaakt. De schepselen vergeten hun schepper wat grootste misfortunes voor de wereld zal impliceren, mijn kleine kinderen, aan mijn vraag luisteren, ben ik uw moeder en ik geef u mijn zegen. Help me, mijn beste kinderen, om deze wereld te bewaren die met kwellingen en hatreds door uw gebeden en uw liederen, verzoek voor vrede in de gehele wereld volledig is. Die vrede blijft met u allen. Mijn beste kinderen, komen allen aan adoredarling in de voederbak, kwam het in deze wereld om ons vrede, de vreugde, de liefde en de vergiffenis, darling onderwezen vrede maar de wereld te onderwijzen erkend niet het. Er zijn mensen die geen darling wensen, gaan zij meer communier zonder te bekennen en beledigen Lord. Verzoek om allen, mijn beste kinderen die hier zijn, moet ik zo veel u allen steunen dat de mensen van kwaad met darling doen. Dank darling voor dit jaar voor het leven dat het aan ons aanbood. Een nieuw jaar zal, mijn beste kinderen beginnen en ik wens u één jaar van vrede, geluk, gezondheid en van liefde evenals helpt de vergiffenis naar onze volgende, de armen die niet moeten eten en die geen dak hebben. Ons prions twee onze vader voor vrede in de gehele wereld en dat de grote van deze wereld aan mijn supplication luisteren: "Het Gebed van Lord ' s noster, wat in caelis zijn, santificétur nomen tuum, adveniat regnumtuum, gedode volùntas van FIAT, sicut in caelo en zal binnen terra. Van nostrumquotidianum van Panem DANOBIS hodie en dimitte nobisdebita zullen nostra, sicut en onze nostris van dimittimusdebitoribus en onze inducas in tentationem sed zullen libera onze malo van A. Amen. Het Gebed van Lord ' s noster, wat in caelis zijn, santificétur nomen tuum, adveniat regnumtuum, gedode volùntas van FIAT, sicut in caelo en zal binnen terra. Van nostrumquotidianum van Panem DANOBIS hodie en dimitte nobisdebita zullen nostra, sicut en onze nostris van dimittimusdebitoribus en onze inducas in tentationem sed zullen libera onze A malo. wij prion een "gratiavoltallige vergaderingen van Ave Maria, dominustecum, benecdicta u in mulieribus en benedictustui van fructusventris darling _ amen nog", amen sancta Maria, MATER dei, peccatoribus van ora pronobis, nunc en in nostrae van horamortis "zodat de jonge mensen zelf toevertrouwen met het komen, zelfs als één twijfel van zijn aanwezigheid hier, het verdedigt onze godsdienst" noodzakelijk is. Beste goed van gehouden kinderen, kom ik dit brengen ultimatum aan u, ik u allen en zeer vraag om u om te zetten, om de manier van het gebed te volgen zodat u kunt erin slagen om vrede in deze wereld te vinden. Als u de gebeurtenissen van deze moderne tijden blijft volgen, zult u slechts mist en duisternis dik vinden. De kerk zal veel voor alles lijden wat in de wereld voorkomt. En dat al het mensdomhof van grote gevaren wegens de oorlogen. U zult de hemel zien oplossend in vlam en de elementen om in hitte te smelten. Ik kondig toekomstige dingen aan u aan om hun resultaat te laten weten, wordt deze prophetic reclame gemaakt van tijd tot tijd. Mijn beste kinderen, sparen door het gebed en de omzetting. Ik adviseer aan u aan allen beter zeggen om te zijn. Mijn gehouden van kinderen, terwijl komst onder u, dat van wanhoop die ik terwijl me die ziet wat zo vele Christenen zonder geweten, zonder moed heb gedragen die kan aan slechts kant draaien. In deze wereld die door het modernisme wordt verwoest, kunnen de Christenen niet meer welke zijbeweging; zich soms vragen zij af of er God nog bestaat. Jesus de Nazareth plaatste nooit van vrouw bij c?ur van de kerk, bezette het zich van het schoonmaken en van onderhoud maar zette zich het nooit op de plaats van de priester of om Heilig Sacrament, dat te geven brengt is veel van het geloven om de vraag nog noodzakelijk niet te geloven te geloven of te zetten? moet u al mijn goed van gehouden kinderen, ik om om de rozentuin van heilige met geloof en liefde te verzoeken vragen, aangezien het het enige wapen is dat de pompen van Lucifer kan bestrijden. Die vrede is met u allen. Mijn beste kinderen, vergeten niet gaan u voor Pasen bekennen, aan de kerk zal de Goede Vrijdag om 3 a.m. zorg met darling nemen omdat hij alleen is. Hij kwam op het kruis sterven overeen om de wereld te bewaren. Neem zorg en verzoek omdat het is daar dat darling de zonden vergeeft. Vertrouw als darling en me zelfs en gemaakte penitence, penitence, penitence. Wanneer u zich zult bekennen, vergeef met al die die u verdriet maken. Zal weten dat darling in de wereld, aan ons prions vergaf zodat de zondaars van deze wereld omzetten. Jesus is ressuscity, is het onder ons tous.les.jours, leed het veel voor de wereld en moet onze het lijden goedkeuren en niet altijd droevig voor ons voelen. Één darling dag zal in deze wereld komen om ons te redden en al onze het lijden zal verdwijnen. Mijn beste kinderen, staan me toe om door u een schreeuw van alarm te lanceren. U moet meer penitence maken omdat de waarschuwing is gekomen uit daar op het mensdom, kan niemand het komst verhinderen niet, die om in de hemel voor te komen. Het zal voor al mensdom van de plaats onafhankelijk angst aanjagend zijn waar men zou kunnen zijn op dit moment daar zij zal zijn duizend keer slechter dan aardbevingen. Als een brand die ons vlees niet zal branden. Het zal zeer weinig van tijd, minder dan vijf minuten duren. Niemand kan het verhinderen te komen. Men zal het als komst uit God erkennen, zal het op een straf lijken, is het bedoeld om ons als de revelatie van onze zonden te zuiveren, en wat wij in onze harten zullen voelen zal slechter dan de pijn zijn. Neem zorg en het verzoek unceasingly, heeft vertrouwen met uw mom van de hemel; verzoek om de handeling van beklemming aan de voet van het kruis van mijn zoonsdarling. De god vraagt elk hart van repentance. De vrede is met u. Verzoek om de Heilige Geest zodat het over uw hulp, verzoek voor vrede in de wereld, de zeven monniken komt die en voor alle onschuldige werden vermoord. Mijn beste kinderen, vergeten niet de berichten dat ik u gaf en in praktijk bracht. Mijn kind, niet bang is van die die kwaad u willen. Vrees vooral niet de mensen die u willen afleiden uw opdracht en allen te vernietigen welke God in bovenkant van dit dorp met Holving begon en welke alle inwoners van Holving mijn vraag horen. Dat men vernietigt niet welke vooral God begon. Ik kom maar ik stoor bepaalde mensen die niet aan de opdracht willen luisteren dat de God u geeft, die hen teveel in hun praktijken stoort. Zal weten mijn kind dat ik altijd onder u in de moeilijke ogenblikken toen ben niet de mensen vrees. Verzoek om de Heilige Geest die u zal helpen om alle moeilijkheden te overwinnen die zich bij u voordoen. Kwaadaardige moet altijd daar kwaad maken maar het zal niet daar aankomen. Mijn beste goed van gehouden kinderen, mijn beste kinderen, vandaag nodig ik u uit om aan u voor God te beslissen. Uw moeder, als altijd, verzekert u, dat het met ons is en aan u met darling voor door hem voorstelt, u wordt bewaard en wordt versterkt, op een speciale manier in dit nieuwe keer wanneer het noodzakelijk om voor hem is te beslissen. Dit nieuwe keer is dat van de grote test, waar de vrouw tegen de draak, samen met zijn/haar kinderen van de gehele wereld vecht. Mijn beste kinderen, het gebed dat ik u, vaak verzoek geef: mijn God steekt al uw kinderen van de wereld aan, levert duisternis van de zonde en de onwetendheid. Maak triomf uw goddelijke zoonsdarling Christus in de harten over al uw kinderen, amen. Mijn beste kinderen, altijd verzoek, doen vele penitences, is de wereld zo slecht. Het komt van de vreselijke dingen in deze wereld voor, doodt men uit de onschuldige. De wereld verzoekt niet om genoeg, luistert niet aan de raden die darling geeft. Kwaadaardige is zeer sterk en probeert om started?uvre te vernietigen en wij moeten altijd op onze wachten zijn. Mijn beste kinderen, luisteren aan mijn vraag, afkondigen mijn berichten in de gehele wereld. Mijn kleine kinderen, blijven gelovig aan darling en houden uw geloof; hij vergeeft u als u al uw zonden betreurt. Mijn beste kinderen, u kennen het Evangelie waar darling zei: vernietig deze tempel en in drie dagen zou ik het herbouwen, dan mijn beste kinderen, wijs ik erop dat u hier de gehele wereld met uw gebeden komt bewaren, maakte dit offer met liefde, liet u aan u niet vooral door kwaadaardige impliceren. Mijn beste kinderen, gelukkige I dat u daar bent, am maakten vele offers en penitences. Ontvang de vader van heilige met liefde en tederheid, vergt het uw steun, vertegenwoordigt het darling, draagt het zware lasten op zijn schouders en in zijn c?ur, zijn er vele Christenen die geen van hem met ernstige spreken; de mensen die de paus groot zullen zien ontvangen vereren, moeten zij voor die vragen die daar en voor hun gezondheid niet kunnen gaan. Het Gebed van Lord ' s noster, wat in caelis zijn, santificétur nomen tuum, adveniat regnumtuum, gedode volùntas van FIAT, sicut in caelo en zal binnen terra. Van nostrumquotidianum van Panem DANOBIS hodie en dimitte nobisdebita zullen nostra, sicut en onze nostris van dimittimusdebitoribus en onze inducas in tentationem sed zullen libera onze malo van A. Amen. Het Gebed van Lord ' s noster, wat in caelis zijn, santificétur nomen tuum, adveniat regnumtuum, gedode volùntas van FIAT, sicut in caelo en zal binnen terra. Van nostrumquotidianum van Panem DANOBIS hodie en dimitte nobisdebita zullen nostra, sicut en onze nostris van dimittimusdebitoribus en onze inducas in tentationem sed zullen libera onze malo van A. Amen. Het Gebed van Lord ' s noster, wat in caelis zijn, santificétur nomen tuum, adveniat regnumtuum, gedode volùntas van FIAT, sicut in caelo en zal binnen terra. Van nostrumquotidianum van Panem DANOBIS hodie en dimitte nobisdebita zullen nostra, sicut en onze nostris van dimittimusdebitoribus en onze inducas in tentationem sed zullen libera onze malo van A. Amen. Het Gebed van Lord ' s noster, wat in caelis zijn, santificétur nomen tuum, adveniat regnumtuum, gedode volùntas van FIAT, sicut in caelo en zal binnen terra. Van nostrumquotidianum van Panem DANOBIS hodie en dimitte nobisdebita zullen nostra, sicut en onze nostris van dimittimusdebitoribus en onze inducas in tentationem sed zullen libera onze malo van A. Amen. Het Gebed van Lord ' s noster, wat in caelis zijn, santificétur nomen tuum, adveniat regnumtuum, gedode volùntas van FIAT, sicut in caelo en zal binnen terra. Van nostrumquotidianum van Panem DANOBIS hodie en dimitte nobisdebita zullen nostra, sicut en onze nostris van dimittimusdebitoribus en onze inducas in tentationem sed zullen libera onze malo van A. Amen. Mijn beste kinderen, blijven gelovig, zijn altijd met terugkeer hier in Holving om te vragen omdat de wereld zo veel uw gebeden vergt. Mijn beste kleine kinderen, helpen anderen die niet het geloof, helpen om te zetten hebben en aan God voor al hun zonden droevig zijn. Dank u voor al mijn c?ur voor uw liederen en dat al die die mijn stem willen horen me luisteren, bedel ik de wereld om te zetten omdat het altijd in gevaar is; vele penitences en offers zodat darling aan uw hulp komt. Beken me voor de dag van Alle Heiligen, ga naar de massa elke Zondag. Verzoek om veel voor al onze sterfgevallen en al die die vergeten zijn. Mijn beste kinderen, kwam ik onder u, mirakelen niet maken maar voor de omzetting van de zondaars in de gehele wereld en zodat u vele offers en penitences doet. Ja mijn beste kinderen, houd ik van u veel, houd uw geloof als darling Christus en wanneer grote tribulation komt, heb altijd een kruis op u, van om het even welke grootte, en vraag darling: heb medelijden van ons en onze zonden zodat darling u tegen alle gevaren beschermt. Mijn kinderen, als u had vereert of geneest, zetten een klein kaartje met uw verklaring in de kleine tuin op hillock; één zou altijd niet moeten vragen maar het is ook noodzakelijk om op het tijdstip van een gunst of een behandeling te danken. Test altijd dichtbij darling, zijn zijn vrienden en zelfs als u niet om veel verzoekt, vaak aan het bezoek van de kerkterugkeer aan darling omdat hij alleen is. Kerstmis komt naderbij en kinddarling komt in deze wereld ons vrede, de vreugde en de gezondheid brengen. Ga naar Kerstmis dicht bij de voederbak droevig is voor al onze zonden. Verzoek veel om mijn kinderen zodat vrede in deze wereld die en volledig met haat regeer wordt gekweld. Ben altijd met terugkeer hier in Holving, elke Dinsdag om om de rozentuin te verzoeken. Mijn beste kinderen, ben ik tevreden dat u tegen die tijd kwam; in deze mooie dag, breng ik vrede, de vreugde, gezondheid, de liefde aan u en voeg toe dat Lord vrede, de vreugde, gezondheid, de liefde en de vergiffenis voor de zondaars van deze wereld wenst. Mijn beste kinderen, danken u voor uw aanwezigheid, nodig ik u uit aan u beslissen van God meer dan allen te houden opnieuw, blijven mijn kleine kinderen, de kwade geesten handelen. Het mensdom zal geen vrede vinden zolang het niet met vertrouwen aan God zal draaien. Het is genade, vergeeft het u uw zonden, is Christus uw het levensboei; mijn kinderen, keuren de wil van God, liefdedarling en uw entourage goed: deze slechte wereld zo ver van God. Kleine kinderen, nodig ik u uit om God op de eerste plaats in uw leven te zetten. Mijn beste kinderen, tijdens Geleend, verzoek, verzoeken om veel, maken penitence en vooral snel, maak ook de manier van kruis op uw gebouw. Mijn beste kinderen, nemen alles niet wat ik aan u met licht zeg omdat u weet dat de wereld slecht is: één vermoordt de onschuldige, verzoekt om mijn kinderen, omdat u weet wat niet op u wacht, darling is miséricordieux, kan het te helpen ons, ons vergeven, en maakte allen dat het u vraagt. Mijn beste kinderen, nodig ik u aan omzetting uit, is dit het belangrijkste bericht dat ik u geef. De beste kinderen, dit keer is een tijd van gunst; bijzonder nu terwijl de kerk u ook aan het gebed en de omzetting uitnodigt. Ga de Goede Vrijdag om drie uur naar de kerk, neem zorg en verzoek met darling; het is daar dat darling u uw zonden vergeeft, kwam het op het kruis sterven overeen om de wereld te bewaren. Mijn beste kinderen, I is vandaag opnieuw onder u, is het dat dat noodzakelijk is, is het darling die naar me verzendt. Jesus is ressuscity onder sterfgevallen; door zijn dood, bewaarde het de wereld, maar de wereld wil niet het erkennen; zet en doe vele penitence en offers om. Is zijn er zijn vele mensen hier die niet het kruis dragen, het noodzakelijk om het kruis of bang om het te dragen te dragen? Mijn kinderen, luisteren aan mijn vraag, leed darling zodat veel en u wilt niet het goedkeuren. Mijn instrument had communion, handelt het van geestelijke communion; darling wil ons aantonen dat er door dit communion bestaan. En wij zouden niet het in de hand moeten nemen. De beste kleine kinderen, keuren mijn vraag goed. Ik dank u voor uw aanwezigheid en uw gebeden omdat ik altijd onder u ben. Vandaag, verrukte ik met u en ik vraag met u. Kleine kinderen, hier het bevel dat mijn zoon you:aimez u aan hen degenen anderen geeft aangezien ik van u hield. Er is geen grotere liefde dan om zijn leven voor zijn vrienden te geven. In u verschijn ik omdat u allen aan u aan me luistert, de deuren met uw c?ur opent en y mijn bericht ontvangt. Ik tel op u om mijn wensen uit te voeren om de zondaars om te zetten die het geloof in u allen licht is. Mijn beste kinderen, zou ik houden van dat u altijd zeer talrijk met me en mijn zoon bent. De kinderen van God, zullen dat het ogenblik net niet had geleden aan gewone pijnen, d.w.z. reeds getest door elke in zijn lichaam weten, handelt het in het bijzonder voor u, die met ontvangstbewijsgunst van het geloof in de geest van heilige, om het gevecht tot het eind te leveren, van God zullen die uw vader is. Het vereiste gevecht is een persoonlijke overeenkomst waar elke men in zijn hart en geweten door de enige kracht van het gebed zal hebben, om tot triomf de krachten over hello en vrede over de wereld van duisternis te maken die spoedig mensheid zal schudden. De kleine kinderen, de duivel is daar en rôde als een leeuw die verslindt. Mijn kinderen, een bepaalde tijd, een tekst van Scriptures, het woord van God in uw c?ur en tijdens de dag, in het bijzonder op het tijdstip van de tests, dus u pogen te leven zelf over het gelezen anker nemen zullen zijn sterker dan het kwaad. Beste moms, richt ik vooral aan u aan verzoek tous.les.jours met uw kinderen die looppas van grote gevaren overal in de wereld. Ik bedel u zorg op hen te nemen en hen slechts niet te laten weggaan. U weet dat zij overal in gevaar zijn, u, mijn beste ouders, neemt dan zorg op hen en verzoekt om veel. Dat de Heilige Geest en hun beschermerengel hen beschermen. Jesus zei "als u een haar hiervan klein raakt, wordt u veroordeeld". Vooral maak geen kwaad met onze kinderen; in dit wereldhoogtepunt met haat, gaat niets meer omdat men om geen meer verzoekt. Vooral zich hier verzamelde u, mijn beste kinderen, u allen, verzoek, verzoek veel zodat de gehele wereld opnieuw naar darling terugkeert en dat het vrede en de vreugde vindt. Mijn goed van gehouden kinderen: Ik herinner aan u, zolang de tijd nog wordt gegeven aan u, aankondig in de gehele wereld mijn woord van moeder. Ik herinner aan u met repentance, kom ik omzetten, aan gelijkaardig, om u vrede te geven en red u. Kondig met al mijn woord aan zodat allen kunnen omvatten/me en als me begrijpen, omdat ik de duif van vrede ben. Ik ben de liefde van alle en ik wijs op nacht en dag aan te zuiveren u en red u. Hello en dank u om gekomen zo velen ondanks hitte te hebben. De dag van de veronderstelling, word ik geassembleerd aan de hemel, koningin van de hemel en de grond, moeder van ons allen en de gehele wereld; Ik wil geen verliezen u, gelovig blijven; vertrouw aan me al uw zorg toe, wacht ik op u met mijn c?ur van moeder om u in uw moeilijkheden te helpen; het verzoek en maakt penitence, die de gehele wereld omzet en op het geloof terugkomt. Mijn beste kinderen, god straft de wereld met alle catastrofes die ter plaatse aankomen. Jesus wil u helpen en ik ook maar luistert aan mijn woorden en verzoekt om veel. Mijn kleine kinderen, niet zijn bang, vertrouwen als darling en me. Vandaag nog, is Heilig Virgin zeer tevreden dat wij daar ondanks deze hitte zijn. Ik zie dat mijn kinderen me niet vergaten. Ik wil om veel verzoeken met u voor vrede in de gehele wereld. Mijn kind, u moest door deze het lijden en deze penitences voor de gehele wereld en zijn zondaars overgaan. Tijdens uw verrichting, was ik altijd naast u. Mijn kind, dat in verband met de pelgrims wordt gekend die ik altijd onder hen ben, zelfs u is niet daar. Blijf gelovig en sterk in uw opdracht, uw gebeden en uw offers. De beste pelgrims, verzoeken om veel voor de inwoners van Algerije, men uit onschuldig en ik roept op de Algerijnse overheid doodt om zijn mogelijk te maken om al deze slachtingen tegen te houden. Blijf duidelijk in uw gebeden voor deze gestripte mensen. Mijn beste kinderen, danken u komen te zijn terugkeren. Ik ben gelukkig om u te zien. De gehele wereld, die aan vervolging lijdt vergt uw gebeden. Mijn kinderen, voor festival van de dag van Alle Heiligen, vergeten niet vooral om voor uw recent en al die te vragen die worden opgegeven en die om het even wie niet hebben wie voor hen vraagt. Op het tijdstip van de reis van de vader van heilige, was het zo gelukkig om al deze jonge mensen van de gehele verzamelde wereld te zien. Vergeet niet, mijn beste pelgrims, wat de vader van heilige u en vraagt vooral wat hij van de jonge mensen wil. De vader van heilige is vermoeid en het was gelukkig om de jonge mensen te bedoelen te zeggen: de vader van heilige houden wij van u. Ga aan gelijkaardig verder het zeer uiterst en vergeet niet te doen slechts het vraagt u. Het vergt uw gebeden en uw offers. Verzoek om de gehele wereld, Algerije en alle patiënten. Mijn kleine kinderen, lanceer ik u een vraag, vraag ik u om om meer te verzoeken, neuvaines of een te verkrijgen pensionering vereert maken maar met een groter vertrouwen en in de vreugde. Mijn kinderen, dat de gehele wereld mijn berichten kent: omzetting, het gebed, en penitence en om in praktijk hen te brengen omdat het mensdomlooppas naar grote catastrofes. Mijn kinderen, laten aanraking zelf en zetten door de berichten om dat ik u geef. I met u en ik word u gezegend allen in naam van de vader van de zoon en de geest van heilige. Mijn beste kinderen, dat de vrede met u allen is, ben ik overal in de wereld en ik dank u voor aanwezig het zijn bij terugkeer. Ik wens u Vrolijke Kerstmis, ga naar de middernachtmassa, am dicht bij de voederbak, naar kinddarling. Vergeet mijn kinderen niet gaan u bekennen en meer communier voor Kerstmis. Met u allen, wens ik u het nieuwe jaar, de vreugde, het geluk, de gezondheid, de vrede in de wereld en vooral de vergiffenis in uw families. Mijn kinderen denken aan de oude mensen, soms een klein gebaar, een aardig woord tevreden zo veel aan hen. Mijn kinderen, ben ik uw moeder, de moeder van het mensdom, al mijn kinderen, mijn kind, is het noodzakelijk dat mijn kinderen tegenhouden en de wereld rond hen controleren. De tijd is nog zo plotseling en als weinigen van mijn kinderen geestelijk en materieel worden voorbereid. Maar welke wachttijd? U moet ophouden verspillend uw tijd en om met u te beginnen tref voor laatste tijden voorbereidingen die op uw grond zijn en u allen moet onmiddellijk tijdens deze periode werken. Mijn kinderen zolang elke men niet aan godsdienstig onderwijs en aan mijn goddelijke zoon zal terugkeren zullen, een algemene revolutie voortvloeien uit het, moet het niet u bang maken mijn kinderen, is het een werkelijkheid. De stakingen en het geweld zullen verdergaan, van vele sterfgevallen en door de massieve vernietiging zal voortvloeien uit het. Houd deze waanzin mijn beste kinderen en terugkeer aan uw geloof tegen. Mijn beste kinderen, moet u allen, mijn kinderen, het werk dat u overvloedig is wacht op, vraag ik u zo om, van het spreken over mijn zoon, zonder verlegenheid maar met moed overal te gaan. U zult gerealiseerd hebben dat gekomen een hindernis voor veel is. Hebben geen vrees mijn kind, die die een hindernis zetten of het dove persoonsoor verantwoordelijk zijn maken. U mijn beste kinderen, die gekend als het, niet bang zijn. Het kwaad in de wereld zal geen boete nemen als u niet maakt met al mijn stemmen, mijn berichten horen. Mijn goed van gehouden kinderen, schreeuw tegen al deze schijnheiligheid die al mensdom misleidt. Met uw moeder van de hemel stevig wordt beslist voor het goed. Mijn kinderen, dank ik u voor de bodem voor mijn c?ur en I u allen zegende. Mijn kleine kinderen, vandaag, kom ik nogmaals u aan het gebed uitnodigen, mijn kinderen, aandachtig de tekens van tijden bekijken die worden gericht aan u. Wat ik aan u aankondigde is geest om te bereiken. De man realiseert niet dat de gehele verwezenlijking tussen de handen van God is. Zie op welk punt mijn kinderen zonder God, zonder gebed leven. Het is voor dat dat ik u aan het gebed kom uitnodigen, vooral, vermijd scheidslijn tussen u. Mijn beste kinderen, nodig ik u uit om te werken want van God regeer. De tijd is kort. Mijn kinderen, danken u voor uw trouw. Beste kinderen, vandaag nodig ik u uit nog om u te verrukken en om vrolijke en verantwoordelijke, bewuste Christenen te worden dat de God u om op een zeer bepaalde manier van de vrolijke handen uitnodigde te worden, die naar die wordt geneigd die niet geloven, zodat bij het voorbeeld van uw leven, zij het geloof en de liefde van God ontvangen. Dit is waarom, verzoek, verzoek, verzoek, zodat uw c?ur opent en gevoelig voor het woord van God wordt. Mijn goede gehouden van, I u zegende allen. Mijn beste kinderen zij Pasen zijn, zullen zich bekennen en niet zijn bang om naar biecht, vooral, voor de ernstigste zonden te gaan. Jesus leed zodat veel voor de wereld, vergeeft het uw zonden als u hen betreurt, maakt penitence maar vraagt vergiffenis bij God. Mijn kinderen, bedel ik u, ga de Goede Vrijdag naar de kerk om drie uur, neem zorg en verzoek met darling en me zelfs omdat ik met u ben. Wij zijn dat aan onze Lord verschuldigd die op het kruis stierf om de wereld te bewaren, die niet het wil erkennen. Mijn goed van gehouden kinderen, verzoeken om de rozentuin tous.les.jours als u het kunt, is het het krachtigste wapen om kwaadaardige te bestrijden die op onze grond is. Ik zou alle pelgrims willen nog danken die een gebaar maakten om dit mooie standbeeld op de heuvel en zelfs die te plaatsen die werden zoekgemaakt aangezien van Holving, om veel voor hen verzoek en theirs vergeef. Mijn beste kinderen, danken u voor uw aanwezigheid, mijn kinderen, ben ik uw moeder, de koningin van vrede en de liefde. Ik roep u elke te volgen dag en ik nodig alle naties van de grond uit. Neem zorg met me. Het grote mirakel van de goddelijke genade treft voorbereidingen. Ik lijk zo sterk en buitengewoon op een manier, door mijn verschijningen en de berichten die ik maak overal in de wereld horen, ben ik met het onderzoek van de zondaars, verdwaald, van gewanhoopt, van die die aan de verleidingen van de zonde en het kwaad bezwijken. Beste kinderen, nodig ik alle naties van de grond uit. Neem zorg met me en verzoek, verzoek, maak om om penitence en het licht zal u meer aansteken. Dank u, mijn kinderen, van uw aanwezigheid. Mijn beste kinderen, nodig ik u uit vandaag nog om op te geven wat u dichtst het zijn aan mijn zoonsdarling verhindert. Lord vraagt om uw reactie van liefde op u. Slechts zal uw groot geloof u tot God leiden. Beweeg weg om het even welke twijfel die in de geloofsblokken u de manier. Luister aan de geest van God die in u is, open met mijn vraag. Beste kinderen, om uw belofte en het aanbieden van uw constant gebed vandaag te herhalen, en ik zal zorg op u met liefde, door u tegen alle gevaren te beschermen nemen. Dank u, mijn kinderen van uw aanwezigheid en uw trouw. Mijn goed van gehouden kinderen, danken u voor uw aanwezigheid, roep ik u, nodig ik u uit om uw ogen naar God te draaien. Met u al mijn zonen spreekt darling aan u, neemt zorg en het verzoek, u ontmoedigt niet van het zijn zeer weinigen. Het is belangrijker om te zoeken moet in uw c?ur de wil van God bereiken, zal al rest secundair zijn. Jesus-Christus was zeer outragé en geminacht door de praktijk van communion in de hand. Mijn kinderen, u moeten sterk zijn en dagelijkse heilige Michel verzoeken om u met zijn engelen te helpen. Dank u mijn kinderen voor uw trouw. Mijn goed van gehouden kinderen, me hier mijn beste kinderen, zoals koningin en moeder van alle mensen van de grond. I is de moeder van God, is het mijn immaculate c?ur die op al mensdom zal regeren. De mensen willen me apart nemen. Waarom obstinated zijn de mensen zijn als en entêtent zij om me verdwijnen te maken? Een geïnformeerde moeder haar kinderen van de situatie van de wereld en het gevaar dat voor hen let op. En u mijn dochter lijdt niet wegens contempt. Ik ben uw toevluchtsoord en die die vervolgen zullen u één dag met u zijn. Mijn kinderen, verzoek, maken penitence en offeren voor de zonden van het mensdom. Dank u voor uw aanwezigheid. Mijn beste kinderen, me uw moeder, koningin van de hemel en de grond; Ik bedel u, opgeef vooral niet het gebed; de rozentuin van heilige omdat het de ketting is waaraan me de vrouw van de behandelde zonapocalyps Satan zeer spoedig zal verbinden. Mijn beste kinderen, wat ook uw het lijden zijn, niet bang zijn, ben ik altijd dichtbij u, mijn kinderen van mijn immaculate c?ur. Mijn beste kinderen, het is noodzakelijk dat u uw kruis met het lijden eerder dan draagt om purgatory te maken. Verzoek, verzoek, houd op ik niet lancerend u roep, door eveneens van mijn kinderen die instrumenten zoals de God door liefde voor u koos, zijn om u te informeren ernstige gevaren die op de wereld zullen aankomen. Verzoek om veel omdat de wereld uw gebeden vergt. Mijn goed van gehouden kinderen, vandaag ben ik opnieuw onder u, vertrouw aan uw mom al uw zorg, al uw het lijden, al uw gebeden, en uw vreugden toe, zodat ik hen bij mijn zoonsdarling voorstel. Het is het beste middel om zijn vriendelijkheid te raken. Dit jaar is hoofd voor mijn kleine kudde. Het is het jaar van de keus waar u de richting moet kiezen die u naar het goed of de krachten van het kwaad zult nemen. Dit jaar is beslissend en ernstig. De wereld zal sterker worden geslagen. Mijn kinderen, ook u moeten vanaf nu de manier van licht kiezen die aan God met het eeuwige leven uitvoert. Mijn gehouden van goederen, bedel ik u luister aan mijn vraag. Ik ben altijd onder u. Bovenkant van de hemel, zal ik zorg op mijn kinderen nemen. Ik zegende u elk van mijn moederhand. Mijn beste kinderen, aangezien altijd ik onder mijn kinderen ben dievan ik houd, mijn zoonsdarling vraag u, het klopt unceasingly op de deur van elke c?ur, nodigt het u uit om de erfgenamen te zijn aan zijn koninkrijk, moed mijn kinderen, veel om de ketting vooral Oktober voor de gehele wereld, vrede en de zondaars te verzoeken. Dit is waarom de beste kinderen, in de stilte van c?ur, met darling blijven, zodat het u verandert en u door zijn liefde omzet. Mijn beste kinderen met spoedig. Dank u voor uw aanwezigheid. Het is de maand van de ketting, vergeet mijn beste kinderen niet om om veel voor al recente degenenvraag op alle heiligen van de hemel te verzoeken. Als u het dure zijn verloor, schreeuw niet vooral, omdat waar zij zijn, zij gelukkig zijn, zij zijn in eeuwigheid dicht bij god en alle heiligen. Verzoek veel om mijn kinderen, vragen veel bus alle gevaren ziet die overal voor u in de gehele wereld letten op. Men wil niet aan de berichten luisteren die ik aan alle indicatoren geef. Het verzoek, verzoekt om veel. Bedel God de zondaars van deze wereld te vergeven. U beste kinderen vertrouwt op God, vergeet uw overeenkomsten naar hem niet. Ons prions zodat de wereld en dat het terugkeer naar het geloof wordt bewaard. Achtste verjaardag van de verschijningen van Heilig Virgin met Holving. Blijf om de rozentuin verzoeken, zult u velen vereert hebben. Mijn beste kinderen, als een lid van uw familiematrijzen, niet schreeuwt, zijn zij gelukkiger waar zij dan ons op grond zijn. Zij zijn dichtbij God en de heiligen van de hemel Mijn kinderen, vandaag nodig ik u uit nog niet los om te zijn en om aan u te laten voer uit aangezien de kleine kinderen zich hand door hun ouders laten uitvoeren. Mijn kinderen van de gehele wereld, roep ik u allen, kom en leef met me de ware liefde voor God. U maakt zich geen volgende dag ongerust, slechts bezetten om van God te houden en zijn wil te bereiken. Ik houd alle van u en ik houd u in mijn immaculate c?ur. Ontvang mijn moeder zegen in naam van God de Vader, van God de zoon en God de Heilige Geest. Mijn beste kinderen, vandaag I is met u, mijn kinderen het spoedig Kerstmis is. Een licht komt uit de hemel verlichtte de wereld, aanpast het met geloof. Nogmaals, komt het redt u; Ik kinddarling aan bracht u: de koning van de hemel en de grond. Pas deze dag als een zegen op u en al die aan die op het met geloof wacht en uw overeenkomst vernieuwt die aan uw moeder van de hemel wordt beloofd en ramparts waardig van de spaarder voorbereidt. Luister aan me, mijn kinderen, u die als me, door gunst verrijken. U die geloven, met de wens van heilige Kerstmis, zegende I u allen, zegende ik de mensen die aan u duur zijn. Mijn beste kinderen, bracht ik aan u kinddarling, de koning van de hemel en de grond. Mijn kinderen, hier het mirakel van liefde en kindness:jésus. Dat iedereen weet dat het hem veiligheid is, bracht ik niet alleen u één kind, maar het aan u werd de geest van heilige gegeven om geboorte aan het te geven in u. Beste kinderen, nodig ik u aan het gebed uit, zodat de accenten die en noodzakelijk voor mijn immaculate c?ur worden getroffen worden aangepast om de staat te schudden van onderbewustzijn het treffen van de wereld. Mijn kind zelfs als u vele lasten moet ondergaan en absurde kritieken, terwijl u voor Lord werkt en me, bieden vrij aan om gewonde c?ur van God te troosten. Dank u voor uw aanwezigheid, geef ik u mijn zegen. Mijn beste kinderen, vandaag, ben ik opnieuw onder u. Wil en vraag met me, bedel ik u, tijdpersen. Mijn kinderen, om gids u door darling te laten. Hij geeft u vandaag zijn licht en zijn gunst in superabundance om u te helpen te omvatten en/begrijpt tijden dat u leeft met een oprecht geloof terug te keren. Slechts gelovend waar hen wat heeft zal het leven van gebed zal duidelijk de hoop zien en houden. Mijn beste kinderen, danken u voor uw aanwezigheid. Mijn goed van gehouden kinderen: Ik nodig u opnieuw aan het gebed uit, maak ik aan vraag met u mijn kinderen, kwam de tijd aan waar elke men de vraag van mijn zoonsdarling zal moeten beantwoorden. Slechts kan de God deze gang naar dood tegenhouden. Ja is mijn kinderen, de hel reeds ter plaatse als in de kerk. Elke één van u die geïnformeerde A de volgende keus zijn, die het de verantwoordelijkheid voor zijn keus met alle gevolgen veronderstelt die op u aankomen. Mijn beste kinderen, luisteren aan me, u die als aan me, verzoek met me, zodat mijn zoonsdarling in de wereld vergeeft. Verzoek, verzoek, mijn kinderen, elke dag om de omzetting van de wereld terwijl het pogen om c?ur van God te raken. Dank u voor uw aanwezigheid. Mijn goed van gehouden kinderen, vandaag ben ik opnieuw onder u. Kom aan mijn immaculate c?ur, houd ik alle van u en ik houd u in mijn hart van moeder. Mijn kleine kinderen, u moeten bekennen voor Pasen niet communiez in een staat van dodelijke zonde. Mijn kinderen, I u informeerden, waarschuw ik u, bedel ik u, vergeet nooit dat uw leven in de hand van God is. Mijn kinderen, danken u voor uw trouw. Mijn goed van gehouden kinderen, het is Geleend, verzoekt om veel en maakt penitence, gaat naar de kerk de Goede Vrijdag om drie uur; neem zorg en verzoek met me zijn/haar moeder. Ik ben met u, mijn kinderen, help me om het lijden van onze Lorddarling Christus te steunen die voor de zonden van de wereld stierf. Ik nodig alle naties van de grond uit om penitence te maken en vrede in de gehele wereld te maken. Mijn kinderen, danken u voor uw aanwezigheid en uw trouw. Mijn beste kinderen, vandaag lanceer ik een vraag met al mensdom om vrede te maken en de oorlog in Joegoslavië tegen te houden. Verzoek om mijn kinderen voor de slechte mensen, help hun als u het kunt. De mensen luisteren minder aan het woord van God minder en. Wanneer de dag uit goddelijke rechtvaardigheid komt, houdt mijn c?ur van u, ook, ik aantrekt u naar scheur van u met de hindernissen van Satan. U, mijn kind, het bent niet gemakkelijk om in een vaak vijandig en onverschillige wereld te getuigen maar ik ben uw toevluchtsoord. Mijn kinderen, danken u voor uw trouw. Mijn goed van gehouden kinderen, de tijd is kort en ik moet al mijn kinderen over licht, mijn goed van gehouden kinderen, I informeren entreat u, volkomen duidelijk met de paus Jean Paul II en mijn witte rots blijven

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité