Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
ECCE
26 septembre 2008

CROATE.MESSAGES.DOZULE.FRANCE

CROATE.MESSAGE.DOZULE.FRANCE

Ovdje je križ Gospodnji. Znat ćete ovaj križ i vi trošenje. Pokore, pokore, da je došlo vrijeme da snimi sve te grešnici koji ne vole Isusa. Čuti vocem od caelo dicentem mene. Reci svećeniku da povisite ovdje slavnog križa i stvoriti Svetište. Svi od njih obratit će se i pronaći mir i radost. Vidjet ćete ovaj križ tri puta. Reci svećeniku da je visoki križ slavnog u ovom trenutku je usporediv u Jeruzalem. Biste li ljubazno reći biskupa da svećenik ne bi trebalo napustiti njegovu župu prije završetka zadatka koji je zatražio. Pronađite tri naroda i nabrajati krunice zajedno za nadmorska visina od slavnog križa ovdje na granice teritorije Dozule. Ne bojte se, Ja sam Isus Nazarećanin, sin čovječji uskrsnuo. Zar je dobrota ponavljanja ovaj: ili tako nupta prospera Magdalena annonciate virtutes ejus koji od Vaših tenebris vocavit u admirabile njihov lumen. Zar je dobrota približava datum; reći ovo naglas: "Ja sam prvi i zadnji i živih i sve što je dobila. Ja sam ljubav, mir, radost, uskrsnuće i život. Baisez ljudi ovdje ljubavi i ljubavi za iduću. Zar je dobrota ponavljanja ovog: attendite u aure i auditis praedicate super tecta. Per te Magdalena stanje dozulea decorabitur. Sa sanctam crucem i aedificat sanctuarium domino u Monte ejus. Terribilis istoku Locus iste. Baisez zemlju tri puta pokore za inequity. Recite ovo glasno da ljudi koji kažu krunice s tobom: ti rogoz objaviti na svijetu što si vidio i čuo u moje ime. Daj naredio biskupije objaviti moje pravo podizati slavnog križa i pomirenja Svetišta na točno mjesto gdje je Madeleine vidjeh joj šest puta i doći i svim procesija. Kada je visoki križ ove zemlje j'attirerai sve do mene. Jeste dobra da dođete ovdje prvi pet od svakog mjeseca, bit ću posjetiti dok ustati od slavnog križa. Zar je dobrota ponavljanja ovog: misit Dominus dixit i rukopisi suam mene: Dominus spiritus docebit Vaše quaecumque dixero za vas, idući reći da je biskupija sve riječi koje sam odvezao i sluga Jahvin je govorio jezik koji je strani . Spominjite se mojih riječi: vas témoignerez zbog moje ime i ne trebate se vježbe kako biste saznali što imate za reći, jer ću biti s vama. Izvršite génuflexion i pozdravljam: ona glasno reći: vi radujte se Isus iz Nazareta, Sin Čovječji uskrsnuloga ovdje ispred mene okružuju svjetla, ruke i zasja mu lice kao sunce. Njegov pogled je ljubav i dobrota. I ovdje je ono sto je prvi i posljednji i živi na sve vas koji su svjedoci: vas raduje, raduj se ti stalno u Gospodinu, da vaša radost bude svibanj je poznat svim ljudima. Radujte se vama kao sluga Jahvin, ovdje ovu surabonde radost u svjetlu ga otkriva. Biti skromni, strpljivi, karitativne, baisez zemlju tri puta pokore za inequity. Ja sam tužan zbog nedostatka vjere u svijetu, zbog svih onih koji ne vole moj otac. Recite ovo naglas: "Idi u svim procesija na točno mjesto gdje je sluga Jahvin, vidio slavnog križa i svaki dan govorim skromnom molitva nakon koje je uslijedilo desetak krunice, krunice reći u potpunosti, i ljudi koji s vama kažem, šteta, svoga Boga, za one koji vas vrijeđati, oprosti im, ne znaju što čine; samilosti, svoga Boga, za skandal u svijetu, izdavanje duh Sotona. Žaliti mog Boga za onih koji bježe iz te, daje im okus u Svetoj Euharistiji, samilost, svoga Boga, za one koji obratit će se u podnožju slavnog križa, oni naći mir i radost u Boga, Spasitelja našega. Žaliti mog Boga za tvoje kraljevstvo dolazi štedi, ali je još uvijek vrijeme, jer vrijeme je blizu a ovdje sam došao, amen dođe Gospodin Isus. Pater noster, qui es in caelis, santificétur nomen tuum, adveniat regnum tuum, odredba volùntas približno, sicut in caelo et in terra. Panem naš quotidianum da nobis danas i dimitte nobis debita nostra, sicut i naš dimittimus debitoribus nostris et ne nos inducas in tentationem sed libera nos jedan malo.Amen. 10 x Ave Maria bi plena, Dominus tecum, benecdicta vas u mulieribus benedictus i plodovi ventris TUI Isusa, sancta maria, dei Mater, ora pro nobis peccatoribus, i skoro u sat mortis nostrae Amen. Gospodine, diffused svijeta blago svog beskrajnog milosrđa. Zar je dobrota ponavljanja ovog: Vaš amici minirati estis ako feceritis quae ja upozorenje za vas. Kad god témoignerez u moje ime su ljubazni da ponovite ovo. Javite se ljudi ovdje kažu da su molitve s vama da sam učio nakon koje je uslijedilo desetak krunice: šteta ... Žaliti ... sažaljenje ... Tko god čini volju Oca mojega, i koji jede ovaj kruh, živjet će zauvijek u tom svjetlu. Žaliti ... Žaliti ... Naš je otac .... 10 x Pozdravljam vas. Gospodine, diffused svijeta blago svog beskrajnog milosrđa. Recite ovo naglas: Slave križ podignut na visok nasip mora biti usporedivi u grad Jeruzalem svojim vertikalna dimenzija. Ruke moraju ustati od Istoka prema Zapadu. To mora biti jako svjetlo. To je znak Sina Čovječjega. Provjerite kopanje sto metara od održavaju i slavnog križa prema njegovu desnu mišicu, voda će se rađati. Vi dolazite sve vas opere znak za pročišćavanje. Uvijek radost. Ne lamentez general na cataclysm ove generacije, jer sve to mora dogoditi. Ali ovdje u nebo qu'apparaît znak Sina Čovječjega. A sada je vrijeme došao naroda. Svi pljesak vaš kovčeg. Nakon evangelizacije na svijetu onda ću se vratiti u slavi. Dozule je sada grad blagoslovi i sveta. Vi živite vrijeme vrhovni trud zlo protiv Krista. Sotona je puštena iz zatvora. Ona zauzima cijeli lice zemlje. Gog i Magog njegov broj je neprocjenjiv. Što god se dogodi, ne brinite, sve će biti bačen u oganj dovijeka. Blagoslovljen Onaj koji je zaveo od strane Vrhovnog Boga. Ova poruka je za vas. Blagoslovljen Onaj koji je zaveo od strane Vrhovnog Boga, jer moj otac je da je dobrota. On oprašta najveći grešnik u posljednji trenutak njegova života. Reci umiranje pokajnički da je najveći grijeh je moj najveći milosrđe. Istovremeno ili njegova duša napušta tijelo je u ovom prekrasnom svjetlu. Recite im, riječ Isus. Zašto se bojati? Zašto slobodno? Ja sam ovdje. Recite im da svaki čovjek na ovoj zemlji tako da je u tami. Baisez zemlju tri puta pokore za nedostatak vjere. Prilaz do sada i pozdravljam. Zar je dobrota ponavljanja ovog: Lo Dominus noster cum virtute veniet i illuminabit oculos servorum suorum. Leatamini laetamini u domino laetamini cum Magdalena. Paratum cor ejus: speravi u domino to je simplicita prodit amabilis. Kad god se vratiti na svoju stolicu nakon svakog Euharistija pitati lijevu ruku na svoje srce i desnicu preći. Zar je dobrota ponavljanja ovog: Lo preminuo imperti ugled je u aeternum. Quae videt me videt i patrem meum. Magdalena annuntiate virtutes ejus koji od Vaših tenebris vocavit u admirabile njihov lumen. Nolite timere deum benedicite i nedopuštena cantata. Ja sam svjetlost svijeta i svjetlo sja u tami i tama je točka razumjeti. Pokore pokore pokore. Baisez zemlju tri puta pokore za nedostatak vjere u svijetu. Danas je Isus iz Nazareta, sin čovjeka diže posjetite me za osmi put. Svoje ruke zasja mu lice kao sunce. Svoju odjeću su sjajan bjelina. Njegov pogled je ljubav i dobrota. Ljubavi svoga bližnjega kao Volim te, tvoj pogled je ljubav i dobrota za sve vas. Baisez osobu kroz ljubav i ljubavi. Ta gesta je znak ljubavi i pomirenja u svijetu. Radujte se ti Marie, rekao je arhanđelom Gabrijelom u dizajnu, sin čovječji. Zaista, kažem vam danas je isto; vam se radovati jer vrijeme je blizu ili sin čovječji će se vratiti u slavi. Radujte se vi ste stalno veseli u Gospodinu da vaša radost svibanj se zna da svi ljudi zbog riječi koje ste došli čuti, jer moje ime. Što svaki od vas u tišini svoga srca pitati Božje milosti on želi, čak i danas, to će biti dano. Recite crkve da se obnovi njegove poruke mira na svijetu za sat vremena je grob. Sotona vodi u svijet, ona je privukla ljudi misli ih čini sposobnima za uništenje čovječanstva u nekoliko minuta. Ako čovječanstvo ne objekt, ja ću ostaviti djelovati i to će biti katastrofa kao što se još nije imala još od poplava i to prije kraja stoljeća. Sve one koji će doći da se obrati u podnožju slavnog križa, bit će spašen. Sotona će biti uništena, da će se mir i radost. Mir s tobom. Recite ovo naglas, Isus je pitao zašto ova nevolja, zašto te misli oni iznos na vas? Vi svećenici koji su nosili ostvariti ono što sam od vas tražiti da je lakše vikati čudo kad kuljanje vode iz planine čuti da je sluga Jahvin, izgovarati riječi ona ne zna. Muškarci malovjerni zapamti moju riječ, oni koji će govoriti u moje ime jezika nepoznata na njih. Nema sumnje. Podići vas dodir moje ruke. Da li više sumnje jedan duh nema ni mesa ruke. Reci im: učiniti više u dvojbi je Isus uskrsnuo i da vidim danas za sedmi put. I dođe u dodir ruke. Križ slavno visoko na visoke mound se nalazi na granice teritorije Dozule na točno mjesto ili je plod stabla na stablo od grijeha kao slavnog križa izvješće bilo grijeh. Ruke moraju ustati od Istoka prema Zapadu. Svaka mjera bi trebala naoružati sto dvadeset tri metra i visinom šest puta više. To je od tih sto i dvadeset tri metra mjesto okupirale križ koji mora biti mjeren od strane stotinjak metara, a zatim kopaju jedan lavor od dva metra po jedan metar pedeset jedan metar duboko. Take a pen, voda će se rađati. Ako se vaše srce je suho bit će malo vode i malo, bit će spašen. Vaša amici minirati estis ako feceritis quae ja upozorenje Za vas Dominus dixit. Put Vaše lijeve ruke na svoje srce i stavi ga u pravu. Recite ovo naglas: svećenik nije u zabludi, ovog stabla smatra se simbol grijeha. Arrachez se pojaviti pred voća i ti prohujati podići u svoje mjesto križa slavno kao križ slavno odgovornost za svaki grijeh. Teško da čovječanstvo kao cjelinu, ako nema vode u bazenu u roku od pedeset dana nakon njegove ažuriran jer Sotona sprečava mnoge pročišćavanje. Zapamti moje riječi, prepuštam akt zbog nedostatka vjere. Recite crkve da šalje poruke širom svijeta i je obličje naprijed to podizanje na lokaciji u slavno i mislite da se Svetište. Svi od njih obratit će se i pronaći mir i radost. Slavnog križa ili znak Sina Čovječjega je najava predstojećoj povratak na slavu Isus uskrsnuo. Kada je visoki križ ove zemlje j'attirerai sve do mene. Pronađi jedanaest ljudi u ovom gradu svetoga i blagoslovi su moji učenici, oni quêteront od vrata do vrata u moje ime za nadmorska visina od slavnog križa. I ovdje su zapovijedi, koje moraju poštivati svakog učenika raditi do ustati od slavnog križa. Biti skromni, strpljivi, karitativne, tako da vas ljudi prepoznaju u mojim učenicima. Tada izgleda ne osobni interes samo jedan podići križ slavno kao i bilo koji čovjek koji dolazi obraćenje, bit će spašen. Reci svećeniku da sam posjetiti za sedamnaesti put od slavnog križa je Isus uskrsnuo. Pozdravljam vas, ja sam Michael je arhanđelom je Bog koji šalje me. Vidjet ćete tajne Otkupitelja i vi répéterez svake rečenice jedna za drugom kao što sam vam dicterai. Sa mysterium Sanctae incarnationis tuae, po nativitatem adresu, po baptismum i sanctum jejunium tuum, po crucem i passionem adresu, i po-mortem sepulturam adresu, po sanctam resurrectionem adresu, ja sam Isus Nazarećanin, sin čovjeka uskrisio od mrtvih, pogled na moje rane, pristup i dodir moje ruke, rekao je naglas: Isus traži da se objaviti na svijetu molio da se prijavite, on je pitao da križ slavno i Svetište su uzgojenih na kraju Svete godine, jer će biti posljednji sveti godine. Što se svake godine slavi se svečani blagdan ili dan Madeleine vidio križ po prvi put. Sve one punim povjerenjem da će doći obraćenje će biti spremljene u ovom životu i vječnosti. Sotona će imati više vlasti nad njima. Zaista, kažem vam, dakle, moj otac me posla da te spasi i dati ti mir i radost. Znaj da te volim i sažalim. Ovo je kraj moje poruke. . Sa admirabilem ascensionem adresu. Svibanj mira biti s vama i sve vas koji se približavaju. Sa Pustolovina spiritus sancti paracliti; Isus je da napusti, njegova poruka je dovršen, ali ti reverrez. Sa preminuo imperti Nome, je u aeternum ab omni malo libera nos dominira. To znači da po uključujući ime na vladati vječni, tema sve zlo gospodaru. Recite ovo naglas: Bog accuses svećenici njihovu sporost u izvršavanju svojih zadaća i njihovo nevjerovanje. Bog upita ih objaviti na svijetu čudesima od jednoga koji se zove Madeleine tame u njegovim prekrasnim svijetlo jer je križ slavno začin se grad Dozule. Oni su stvar je, ovo je uzrok nedostatka vode u bazenu. A velika nesreća suhoj s'abattra na svijetu. Da svećenici čitali poruku pažljivo i scrupulously poštivati ono što su tražili. Zamolite osobu koja vam daje svijeća. Put je pretvorila u mjesto gdje se Krist ima na odlazak. Neka sve one koji dolaze u ovu kapelu nasljedovati. Imate cijeli dan reći svećenik i ljudi koji žele čuti. Vi sjećate one će biti iznenađenja na pamćenje, da svećenik je osoba koji je tri puta reread poruku i ponoviti, ona neće biti sposoban. Napiši što ću ti reći na povratku, morat će poslati pisanu da je svećenik, kada si rekao: idem na tjedan biskupije od Srca. Sklopi novena da počnu dan od Srca, to novena sastoji se od otajstva po danu. Tajne koju su naučavali. Zatim idite vidjeti biskup, vi kažete da Bog šalje vama. Daj mu poruku da je potrebno znanje. Vrata će se otvoriti, srce je biskup melt. To je Arhanđel Michael, poslušajte mene i reći svećeniku da bi kaput na tri strane u bazenu, ali ne i sadržaju, četvrti strani u smjeru njezina širina na kraju dimenziju izvan kaput naprave dvadeset i pet centimetara zatim napraviti tri koraka. Dođite sve procesija i ne boj se vode za pranje u ovom prašinu, jer znate da su prašina i prah ćeš se vratiti, ali vaš duh će biti pročišćena. Ova voda nije izvor. To je voda koja dolazi iz zemlje. Blago onomu koji će očistiti ih bez straha dobiti prljave. Pozdravljam vas, ne prosternez ispred mene, ali prije da vam ljubav. Ne lamentez oči mali David. Ako je Bog željela i jer ovo nije onaj koji ima oči zatvorene, ali su njegovi roditelji koji su oči zatvorene u svjetlu vjere. Stavite svijeću na mjestu gdje je Gospodin lijevo ste posljednji put. Recite ovo naglas: dicite u nationibus; reći naroda da Bog govorio kroz usta svojih slugu, on pokazali da je velika tjeskoba je bila pri ruci, jer je vidjela znak, sin čovjeka koji dijele 'Istok je odmah do zapada. Ovaj znak Sina Čovječjega je križ Gospodnji. Kažem vam istinu da je vrijeme da se svijet obrati jer promjena je blizu kao univerzalni nije bilo od početka svijeta do sada i postoji nikada neće biti više. Kada se nesreća suhoj predviđeni s'abattra svijeta, samo basin da Bog je kopanje sadržavati vode ne za potrošnju nego za vas da opere znak čistoće, i sve što ste došli obrati se u podnožju slavnog križa da Bog traži od crkve podići. Tako je u to vrijeme, sve narode na zemlji će tugovati i da je ovaj križ se naći mir i radost. Nakon tih dana nevolji zatim se pojavljuju na nebu, sin čovjeka s velikim se veličanstvo i velika moć okupiti svi izabrani du `nosnici iz ugla zemlje. Blago sažalijeva, jer oni će imati život vječni. Zaista, kažem vam, neba i zemlje, ali riječi moje ne, neće proći. Recite im da neće biti druge znakove da znak sam Bog, samo vidljiv znak je stav njegove sluge i njegove riječi su riječi Božje i ove riječi su nepobitan. Ako čovjek ne n'élève križ, ja ću se pojavljivati, ali bit će više vremena. Reci svećeniku da je ime Boga i da si prorokovao. Tada on nosi poruku da oni koji imaju odgovornost za ispuniti s povjerenjem i poniznost, jer je malo vremena da učine ono što sam pitati. Reci svećeniku: želim platiti u ljudska srca moga milosrđa, prije svega onima koji znaju poruku, a zatim na svijetu. Neka oni koji imaju odgovornost u podizanju slavnog križa nisu slijepi, jer neće biti druge znakove da je to prorok koji je bio pozvan iz tame na svjetlo. U istinu, znakovi neće biti dalje, jer je ova generacija je većina licemjerno i gori. Reci svećeniku da je ovaj grad je blagoslovio i sveta će biti zaštićena od bilo kakvih nesreća u određenoj je rekao da svako domaćinstvo dnevne molitve da sam učio nakon koje je uslijedilo desetak krunice. Na vama je da sam ja: biti skromni, ali ne bi se, nemate šta da očekujem od ovoga svijeta, ali vaša radost će biti u nesaglediv druge. Madeleine ustrajati u molitvi, mlade i apstinencija, ustrajati, bez straha od podrugivanje i médisances koji će ustati protiv vas zbog vjere su nekoliko riječi koji je izašao iz vaših usta, a svećenik može svjedočiti da se na lice odražava nevidljive prisutnosti. Nakon tih dana mladih, koju su nosili bučne zadatak. Ako sam vam dati spot biti ispunjena je da možete popuniti ga, križ ruke na vašim prsima kao što sam saznao, sutra započeti novena za Vas pripremiti mjesto da idem da te pozovem. Ova novena sastoji se od otajstva slijede dana molitve da sam učio i desetak krunice. Recite to sa poštovanje i poniznost pet. Recite ovo glasno: zašto ti plakati nad smrti Isus raspet dok danas živi među vama. Molite za one koji umjesto još i danas više nego ikad progonjeni. Prelaskom na tri koraka, répéterez što sam dicterai naručju na križ. Žaliti, svoga Boga, za one koji vas vrijeđati, oprosti im jer ne znaju što čine, moj Bog milostiv za skandal na svijetu, izdavanje duh Sotona, Bog moj samilosti za one koji još uvijek više od Jučer progoniti vas, platiti u ljudska srca vaš milosrdan. Reci im: Budite svjesni da je Isus iz Nazareta je triumphed "smrti, da njegovo kraljevstvo je vječni i on je pobijedio svijet i vrijeme. To je slavno križ da Madeleine vidio ovaj dan tri godine ranije, je slavno križ koji je znak Sina Čovječjega na svijetu koji će biti spremljene. Isus u trenutku koji je, u nazočnosti naših zahtjeva da odete svi u procesiji na mjestu ili slavnog križa je pojavila. Idi ti se kajao, naći ćete mir i radost. Isus traži da svake godine ima festival slavi ovaj svečani dan. Notum fecit Dominus je Magdalena salutare njihov. Napiši što ću ti reći na povratku kući. Vi ste izabrali Madeleine biti odraz moje ljubavi, da je razlog zašto Vam je sve u plamenu. Nakon toga slavnog dana će vas ljubazno bi postigla veliki zadatak? made napisati tri stotine dvadeset puta u molitvi da sam učio i mi biti apostol. Idi i reci svakom kućanstvu u ovom gradu do svojih granica da je Isus iz Nazareta je triumphed preko smrti, da njegovo kraljevstvo je vječni i on je pobijedio svijet i vrijeme; kažem naglas: živite vrijeme ili svaki događaj je znak pisane riječi. Želim reći da svaki dan molitve nakon koje je uslijedilo desetak krunice. Svako domaćinstvo će reći da je s velikim pouzdanjem će biti zaštićena od bilo koje cataclysm ja verserai srca u moje milosrđe. Ako ste zamoljeni da vam poslati, vi kažete da je to Isus Nazarećanin, sin čovječji uskrsnuo. Sjeti se, ne bojte se médisances, ponižavanje i podsmijeh koji će ustati protiv tebe. Bit će zamrziti zbog imena moga, ali ustrajati do kraja. Ako želite, koju je napravio osobu. Imate svoje vrijeme kako bi ostvarili taj zadatak. Vaš dom ne bi trebao trpjeti, jer je krajnji sveti godina će nakon podizanja kraju slavnog križa, ali da oni koji su odgovorni za podizanje ubrzati, jer vrijeme je blizu. U kući, gdje će vrata biti zatvorena, ne vraćamo. Recite ovo naglas: grijeh je došao na svijet, jer je čovjek. Zato ja pitam čovjeka da povisite slavnog križa. Reci im da ću nakon povratka u slavi i ti me vidjeti kao sluškinja da vidi mene. Reci svećeniku: Ja želim da cijeli svijet zna poruka. Svećenici moraju govoriti otvoreno i bez straha, jer ništa ne bi trebalo biti zastrte što moraju biti razotkriveni. Reci svećeniku da je više vremena ili sam ressuscitais tijelo, ali vrijeme je došlo ili sam mora uskrsnuti misli. Oni koji tvrde u svijetu danas uskrsnuti i izliječiti tijelo u moje ime nisu dostojni mog oca na nebu. Madeleine, idi i proglasiti moj poruku da Dozule. Zadatak koji sam dao morate obaviti zadatak. Ne boj se ja ću vam dati snage da to učinite. Grad je blagoslovio moga oca i svetoga i svih onih koji dolaze da se obrati na podnožju križa slavno sam podići u duhu moga oca. Oni će naći mir i radost. Prvi kaluđerica koji će vam dati kiss donosi poruku je incredulous riječi da iziđe iz vaših usta. Ona vjeruje u vas. Ne zadržavaj se čvrstina, karitativno se; reći kaluđerica koji ne žive u ovom gradu je ljubazno dolaze ovdje petak, munisse drugačije napisati usta ću komunicirati poruku. Recite ovo naglas: ovdje je što mora pisati kaluđerica: Ovo pismo je adresirana na glavu crkve. To je Isus Nazarećanin koji diktata vas na usta njegovih slugu. On je rekao: "Blagoslovljen obveznika iz moga oca koji našao mir i radost u ovoj zemlji Dozule ali kako veliki broj će se kada će doći na svijet obrati na podnožju križa slavno da sam vas pitati treba li povisiti. Car je više vremena ili sam ressuscitais tijela, ali naše misli. Razumijem ovo: dana koji prethodi potopa ljudi pitanje je ništa sve do dolaska od poplava koji je osvojio sve, ali danas ste upozorio vas žive ili vremena sam rekao: ondje će se na ovu zemlju upheavals svih vrsta: grijeh koji je uzrok nesreća i obitelji, narodi će biti u tjeskobi, pojava i znamenja na nebu i na zemlji. Također imajte li spremni za velika tjeskoba je tako blizu da nije bilo takvih od početka svijeta do sada postoji i nikada neće biti više. Kažem vam: ovaj mladi naraštaj neće proći prije nego što ga stigne. Ali ne brinite jer ovdje da se diže u nebo znak Sina Čovječjega Madeleine da je od blistavog Istoka na Zapad. Vi glavu crkve zaista, kažem vam se kroz ovaj križ atop svijetu da narode, bit će spašen. Moj otac je mene poslao da spasi i vrijeme je došao ili ću platiti u ljudska srca moga milosrđa. Moje poruke ne bi trebali spavati u hladu od ladica, ali to mora biti istina i svjetlo u svijetu. Ova slavna križa mora biti povišen na kraju sveti godine. Ovo sveto godine mora biti produžen do ustati od slavnog križa. Ovako završava moja poruka, sam nalog da se predaju se na glavu od crkve u pratnji prvorazredan. Recite svećenika, redovnica i dvoje ljudi koji znaju poruku ovdje dolaze do sedamnaest sati trideset. Svibanj mira biti s vama. Čine znak križa. Otac tvoj će biti učinjeno na ovoj zemlji. Recite ovo naglas: ti svećenici i redovnica koji su zaduženi za poruku ne dopušta čovječnosti izvoditi svojim gubitkom. Pitao sam vas za rad u podizanju slavnog križa. Zar se ne vidi da je došlo vrijeme zbog fenomena da slijediti, kako vrijeme prolazi i moja poruka ostaje u sjeni. Ako je tako, broj će biti spremljene mali, ali se ne poziva moj otac vaš kazna će biti velika. Za to je broj spremljen da će biti suđeni. Ne putu mudrosti i promišljanja, ali slušajte, ludilo od poruka. To je poruka da se svidi, Bog spasiti svijet. Nemojte biti poput Židova koji traže znakove, ali po ovom jedinstvenom i konačni poruku da je Bog objavi da joj je sluga. Riječi koje je dolazilo iz njegovih usta nisu ljudskih riječi nego što je učio umu vrijeme ima doći ili moram platiti u ljudska srca moga milosrđa, ali da oni koji su nosili poruku znaju dobro da su oni koji me spriječila od ostavljajući u svijetu neznanja. Spomeni se dana će biti skraćeni zbog izabran, ali jao onima koji ne govore o Bogu. Ukloni vaše cipele, a zatim ostaviti kapela i idite do noge podigli na zemlji. Zatim se vratiti ovdje. Ovoj zemlji Dozule da je moj otac je blagoslovio i sveta, mi nismo ni dostojni da postavite stopalo na njega. Ja sam Bog dobrote i ljubavi. Moje je milosrđe beskrajno. Ako moje riječi danas nisu okrutno da osuđujem vas nego naprotiv želim spasiti svijet od strane moje poruke. Recite glasno što ćete vidjeti iz mog srca flames burn me. Više nego ikad Želim platiti svaki od vas. Evo što sam obećanje da sve čovječanstvo kada će ona zna moje poruke i stavite u praksi: "Ja adoucirai ogorčenje ili plunges duše grešnika," ja ću umnožiti milosti duše svećenika i vjerske, jer mora biti poznato da je moja poruka. "Ja držati blizu moje srce duše pobožan i vjeran oni réconfortées me na putu prema Kalvariji. Ja verserai-zrake kroz moje vrijeme ili znat će moja poruka na pogane i sve one koji ne znaju mi još. -- I 'attirerai jedinstvo crkve dušu heretics i apostates. -- Ja ću primiti u kući moje srce za djecu i skromni duše, tako da se sačuva posebnom ljubavlju za naš nebeski Otac. "I grant pomilovanja bilo koje vrste kako bi oni upoznati s moje poruke ustrajati do kraja. "Ja soulagerai duše u pakao moje krvi ugasiti njihova gori. "Ja réchaufferai najviše tvrdokorna srca, duše ice, one najviše duboko raniti moje srce. Obećajem da svi koji obratit će se na podnožju križa i reci slavno dnevne molitve koje sam učio da je ovaj život, Sotona će imati više vlasti nad njima i da za vrijeme blato u tren će postati čist i sin Boga za vječnost. Moj otac čija je dobrota beskrajna želite spasiti čovječanstvo koji je na ivici od ponora. Za ovu konačnu poruku morate pripremiti. Budite svjesni da u ovom trenutku ili ne vjerujemo da će poruke doći jer znate dana ni časa ili ću se vratiti u slavi.

U dvadeset dana započeti NOVENA, ona završava prvi petak u mjesecu. Rekao bih dnevnih molitava da sam samo vas naučiti. Ova novena produzze Svete godine. Bog je govorio ljudima. Neka oni koji su nosili poruke čuti njegov glas. Zbog nedostatka vjere, svijet će doživjeti da bouleverseront velikih nesreća na sva četiri ugla zemlje. Što vam je živjeti u ovom trenutku je samo na početku boli. Čovječnosti neće naći mir dok ne znaju moje poruke i ne stavi u praksi. Će te biti dovoljno ljubazni da dođete ovdje za osam dana. Vi kažete jedan novena da sam dicterai svaki dan. Moj otac čija je dobrota beskrajna želite saznati njegovu poruku svijetu da se izbjegne katastrofa. Više nego ikad želim platiti potop moje hvala za sve one duše u nevolji. I evo što sam obećanje da svaki od tih duša kad se zna moje poruke i stavite u praksu. -- Prvi dan, ja ću ogorčenje ili plunges duše grešnika. Recite mi: Naš otac ... 3X Pozdravljam vas ... Po Vašoj bolna strast Gospodine, smiluj se na nas i svijetu. Slava na visinama Bogu nebesa, mir i radost na zemlji ljudi on voli. Vam kažem, svaki dan. -- Drugi dan: ću milost, duše svećenika i redovnica, jer oni moraju biti poznato da je moja poruka. Naš je otac ... 3X Pozdravljam vas .. Po Vašoj bolna strast .... Slava Bogu ... -- Treći dan: ja držati blizu moje srce duše pobožan i vjeran se utješio me na putu prema Kalvariji. Naš je otac ... 3X Pozdravljam vas .. Po Vašoj bolna strast .... Slava Bogu ... Četvrtog dana: ja verserai zrake kroz moje vrijeme ili znat će moja poruka na pogane i sve one koji ne znaju mi još. Naš je otac ... 3X Pozdravljam vas .. Po Vašoj bolna strast .... Slava Bogu ... Make znak križa. -- Na peti dan, j'attirerai jedinstvo crkve dušu heretics i apostates. Naš je otac ... 3X Pozdravljam vas .. Po Vašoj bolna strast .... Slava Bogu ... -- Šesti dan, ja primiti u moje srce i dalje za djecu i skromni duše, tako da se sačuva posebnom ljubavlju za naš nebeski Otac. Naš je otac ... 3X Pozdravljam vas .. Po Vašoj bolna strast .... Slava Bogu ... Čine znak križa. -- Na sedmi dan, ja pomilovanja bilo koje vrste kako bi oni upoznati s moje poruke ustrajati do kraja. Naš je otac ... 3X Pozdravljam vas .. Po Vašoj bolna strast .... Slava Bogu ... u tri dana će reći sudac da je Isus ovaj grad Nazaret trijumf smrti, da njegovo kraljevstvo je vječni i on je pobijedio svijet i vrijeme. Ako zahtijevate da vas šaljem ti kažem da je to Isus Nazarećanin, sin čovječji uskrsnuo. Odjeća je poruka da je potrebno znanje. Reci mu da ga Bog povjerio na izvješće do crkve na zemlji koja je trebala postati vlasnik. Njegov izgled će biti teška, ali njegovo srce će biti pretvoreni, dostojanstvo ne dopušta se pojaviti. -- Osmi dan, ja soulagerai duša u pakao, moja krv ugasiti njihova gori. Naš je otac ... 3X Pozdravljam vas .. Po Vašoj bolna strast .... Slava Bogu ... -- Deveti dan sam réchaufferai najviše tvrdokorna srca, duše ice, one najviše duboko raniti moje srce. Naš je otac ... 3X Pozdravljam vas .. Po Vašoj bolna strast .... Slava Bogu ... Recite ovo naglas: Obećajem da duše koji obratit će se na podnožju križa i reci slavno dnevne molitve koje sam učio da u ovom životu, Sotona će imati više vlasti nad njima i da za vrijeme blato u tren će postati čist i sin Boga za vječnost. Moj otac čija je dobrota je beskonačno želi spasiti čovječanstvo, koji je na ivici od ponora, za ovu konačnu poruku, morate se pripremiti. Čine znak križa. Govoreći: "Bez riječi, razmišljati u svom srcu riječi koje ste čuli. Bez obzira na vrijeme koje će proteći vaša vjera mora ostati čvrst. Pieuse kćer spaljivanja ljubavi, Bog je osnovan u svojoj Crkvi apostole, proroke, liječnika i sve ostalo on odabere. A ti u ovom svijetu danas apostol i prorok, uz svaki akt u skladu sa svojim srcem, consoling vodič. Bog je znati što će se dogoditi sutra u zoru po tome da dokazi o tome što si vidio i čuo dotaknu po Isusu Kristu. Ali jao svijetu zbog neustrašiv svećenici koji se bore i odbiti. Bog je ljut na odbijanje poslušnosti i gnjev se njegov okrutno. A Isus je blagi, mudri, njegova ljubav je tako velika za muškarce ga želi spremiti ih unatoč svemu, jer je ova generacija je većina licemjerno i što je još gore, ali zbog neaktivne svećenici i zato što se dogodilo na dan ili Bog mora suditi svijet, on daje svoje zahvaljujući sve one koji slušati i objaviti Blago onima koji slušaju njegovu poruku i stavi ga u praksi. Ali vi Madeleine koji su se tereti da prenosi ga slušati svećenika i korespodenciju s njim. Ostanite u miru, da je Isus dao. Razmišljati na svoje srce i moli moli, jer Isus crying na propadanje svojoj Crkvi. Će te biti dovoljno ljubazni da rukopisi dodaj na vaš svećenik imenovan od strane čovjeka. Čine znak križa. U ime moga oca na nebu, ja samo donijeti nalog. Sotona seduces vas. Nakon devetoga dana obećanja sam napravio da čovječanstvo, on je došao spasiti nevolje u moje poruke. Ali, slušajte ovo: kad je Bog Otac šalje Blago Michel, svjetlost uvijek prethodi mu doći i zapamti moje riječi. Ona će doći od zlih duhova u moje ime, da će zavoditi i čak u vaše domove u anđela svjetla. Ne vjerujem da će dovesti u zabludu. Biti na Vašoj straže, koju je upozorio. Vi živite vrijeme ili Sotona je bijesan u punoj snazi. Ali, vrijeme je vrlo blizu, a ja samo svladavaj zlo. Vi Madeleine, koja su samo vidljiv znak za moju poruku, nećete više padaju u pogreške. Sada sam narudžbe, načini znak križa čim svijetle vam se pojaviti. Ako Sotona je na samom trenutku, all disappear. U miru i dalje s vama. Će vas, budite tako ljubazni i reći ovo naglas: Attention, svi vi koji držite prikrivene proročki riječi koje ste predali, knjiga koje bih htio u moje ruke je u knjizi života, da je moj otac je dao mene ovlasti i otvoren je na ovoj gori blagoslovi sveta mjesta i on je odlučio da će se obnoviti sve stvari. Ovdje je gdje ćete vidjeti sveti grad, novi Jeruzalem, i ovdje qu'apparaîtra Božji prebiva među vama. A onda je kucati škrinja onih koji se bore i žele čuti riječi da je ovaj skromni sluga rekao. Vi koji sam tražio objaviti moje poruke, vi ste krivac ste u svijetu neznanja, što treba dogoditi ubrzo. Nemojte pritisnuti na vlastite refleksije. Zašto se boriti kao što sam vam dao moj zahvaljujući dogmatic; jedan samilosti sam vas pitati treba li slušati. Moje srce overflows s milosrđem; reći svećenik i sve vas susret onoga što vidite i čujete. Vi zapamtiti cijeli dan. Čine znak križa. Molite i učiniti pokore bez uzimajući umorna. Za treći put Madeleine sam vas pitati treba li mi biti apostol u obavljanju zadatka koji sam zatražio. Ne bojte se da ćete biti zamrziti zbog mene. Ali onda sin količinu svjetla u ovaj grad. Čak i sada ste me vidjeti, ali nećete me vidjeti više i još ću vas i dalje posjećujete na moje tijelo i moja krv. Ali, kada je visoki križ ove zemlje, onda to ne reverrez jer ovo je bio trenutak sam dévoilerai crkve otajstva koje je zapisano u knjizi života, koji je upravo bio otvoren. Recite biskup onoga što vidite i čujete. Unatoč moje pleas, ne budite zabrinuti, imate mudrost da nitko ne ovdje, vaše mirno i vaše tišine su vidljive znake moga govora u ovom svijetu ili akcije i intrepidity dominirati. Da li vaše lice još uvijek odražava nevidljive prisutnosti. Kažem vam, slušajte svoje nadzornik. On je sam odgovoran je za ovu zemlju učiniti volju Oca mojega, ali nesreća u svijetu u opasnost jer je spor. Pozdravljam vas, Bog šalje me njegova velika ljubaznost da svjedočim za istinu. U deveti dan od obećanja koje su napravljene na ljude, Sotona je osvojio dok ne dođe do prvoga dana u sedmom mjesecu. The galama da ste čuli mi je Michel koji siđe s neba s Bogom da hajka na zao duh koji vas progonili. To je zbog toga da ne vide svjetlost koja je bila prisutna. Moj imitator ga iz zemlje, ali zbog neposluh svećenika, Isus daje njegov hvala svima onima koji slušaju njegovu poruku, jer svijet ne smije ostati duže u neznanje o tome što će se dogoditi sutra na aurora ali molite učiniti pokore, vrijeme je u blizini ili na imitator biti trampled.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité