Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
ECCE
26 septembre 2008

DANOIS.MESSAGES.DOZULE.FRANCE

DANOIS.MESSAGE.DOZULE.FRANCE

Her er den på tværs af Lord. Du ved dette kryds, og du slid. Bodsøvelse, bodsøvelse, er det tid til at gemme alle disse syndere der ikke kan lide Jesus. Hørt vocem af caelo dicentem mig. Fortæl præsten at rejse her glorværdig Kors og skabe et fristed. Alle dem, vil angre og finde fred og glæde. Du vil se dette tværs tre gange. Fortæl præsten at krydse glorværdig højt på dette punkt er sammenlignelig med Jerusalem. Vil du venligst fortælle biskoppen, at præsten bør ikke forlade sit sogn før afslutningen af den opgave, som er anmodet om. Find tre personer og recitere den rosenkrans sammen til elevation af glorværdig Kors her på grænsen af det område af Dozule. Vær ikke bange, jeg er Jesus af Nazareth, søn af manden steget. Har godhed for at gentage dette: o så nupta prospera Magdalena annonciate virtutes ejus hvilke af dine tenebris vocavit i admirabile lumen deres. Har godhed nærmer dato; sige det højt: Jeg er den første og den sidste og den levende og alt, hvad der er givet. Jeg er kærlighed, fred, glæde, opstandelsen og livet. Baisez folk her kærlighed og næstekærlighed til den næste. Har godhed for at gentage dette: attendite og i aure auditis praedicate super tecta. Per te Magdalena påstå dozulea decorabitur. Per sanctam crucem og aedificat sanctuarium dominoeffekt i Monte ejus. Terribilis øst Locus iste. Baisez jorden tre gange om bod for uretfærdighed. Siger det højt, at folk der siger, at rosenkrans med dig: du styrter at annoncere over for verden, hvad du har set og hørt i mit navn. Giv bestilt bispedømmet at bekendtgøre min lov til at rejse glorværdig Kors og fristed for forsoning til det nøjagtige sted, hvor Madeleine set hende seks gange og kommer og alle procession. Når dette kryds er på høje jord j'attirerai alt for mig. Har den godhed at komme her første fredag i hver måned, vil jeg besøger indtil anledning af den strålende Kors. Har godhed for at gentage dette: misit Dominus dixit og manuskripter suam mig: Spiritus dominus docebit din quaecumque dixero jer; vil sige til bispedømme alle de ord, jeg har drevet og tjener Herren har talt et sprog, der er udenlandsk . Husk mine ord: du témoignerez grund af mit navn og du ikke behøver du motion for at finde ud af, hvad du har at sige, fordi jeg vil være sammen med dig. Foretag de génuflexion og hilse: sige det højt: du glæde Jesus af Nazareth søn af mennesket er opstandne her foran mig omgivet af lys, hans hænder og hans ansigt stråler som solen. Hans blik er kærlighed og venlighed. Og her er det første og det sidste og lever til alle jer der er vidner: du glæde, glæde dig hele tiden i Herren, at din glæde mai være kendt for alle mænd. Rejoice dig som ansat i Lord her til surabonde glæde i lyset det opdager. Vær ydmyg, tålmodig, velgørende; baisez jorden tre gange om bod for uretfærdighed. Jeg er trist på grund af en manglende tro på verden, på grund af alle dem, der ikke kan lide min far. Siger det højt: Gå alle i procession til det nøjagtige sted, hvor tjeneren til Herren så glorværdig Kors og hver dag siger det ydmyge bøn efterfulgt af et dusin rosenkrans; sige rosenkrans fuldt ud, og folk der siger til dig; Pity min Gud for dem, der spotter dig, tilgiv dem, de ved ikke hvad de gør; skam, min Gud for den skandale af verden, der udsteder ånd af Satan. Pity min Gud for dem, der flygter te, giver dem en fornemmelse af Den Hellige sakramente; skam, min Gud for dem, der vil angre ved foden af glorværdig tværs, de finder fred og glæde i Gud vor frelser. Pity min Gud for dit rige kommer sparer men det er stadig tid, fordi tiden er i nærheden og her kommer jeg, amen kommer Herren Jesus. Pater Noster, qui es i caelis, santificétur benævne tuum, adveniat regnum tuum, Fiat volùntas tua, sicut i caelo et i terrakotta. Panem nostrum quotidianum da os idag og dimitte os debita Nostra sicut og vores dimittimus debitoribus nostris et ne nos inducas i tentationem sed libera nos en malo.Amen. 10 X Ave Maria gratia plena, Dominus tecum, benecdicta dig i mulieribus benedictus og fructus Ventris TUI Jesus, sancta Maria, dei mater, ora pro os peccatoribus, Nunc og i hora mortis nostrae Amen. Lord, er spredt overalt i verden de skatte af din uendelige barmhjertighed. Har godhed for at gentage dette: Deres Amici mei estis hvis feceritis quae ego advaret jer. Når du témoignerez på mine vegne har den venlighed at gentage dette. Fortæl folk her sige de har bøn til Dem, at jeg har lært efterfulgt af et dusin rosenkrans: Pity ... Pity ... Pity ... Uanset hvem der gør det vil min far og der spiser dette brød, vil leve evigt i dette lys. Pity ... Pity ... Vores far .... 10 X jeg hilse dig. Lord, er spredt overalt i verden de skatte af din uendelige barmhjertighed. Siger det højt: glorværdig tværs monteres på de høje bunke skal sammenlignes med byen Jerusalem som sin lodrette dimension. Hans våben må stå op fra øst til vest. Det skal være meget lys. Dette er tegn på, søn af mennesket. Foretag grave hundrede meter fra det sted for det strålende tværs over hans højre arm, vand vil opstå. Du kommer alt, hvad du vasker et tegn på rensning. Altid en glæde. Må ikke lamentez Generelt om katastrofe af denne generation, fordi alt dette skal ske. Men her på himlen qu'apparaît tegn på, søn af mennesket. Og nu er tiden inde nationer. Alle klapper dit bryst. Efter evangelization af verden vil jeg vende tilbage i herlighed. Dozule er nu en by velsignet og hellig. Du bor tidspunktet for den overordnede indsats for onde imod Kristus. Satan er løsladt fra fængslet. Det fylder hele jordens overflade. GOG og Magog hans nummer er uoverskuelige. Uanset hvad der sker, bare rolig, alle vil blive kastet i ilden for evigt. Salige er ham der er seduced ved den øverste Gud. Denne besked er til dig. Salige er ham der er seduced ved den øverste Gud, fordi min far er, at godhed. Han forgives den største synder i sidste øjeblik af sit liv. Fortæl den døende angrende, der er den største synd er min største nåde. På samme tid eller hans sjæl forlader kroppen, det er i denne smukke lys. Fortæl dem, ordet om Jesus. Hvorfor er du bange for? Hvorfor tøve? Jeg er her. Fortæl dem, at hvert menneske på denne jord er så i mørket. Baisez jorden tre gange om bod for den manglende tro. Tilgang så langt og sige goddag. Har godhed for at gentage dette: Lo Dominus Noster cum virtute veniet og illuminabit oculos servorum suorum. Leatamini laetamini i dominoeffekt laetamini cum Magdalena. Paratum cor ejus: speravi i dominoeffekt hen til indeværende simplicita prodit amabilis. Når du vender tilbage til din plads efter hvert sakramente spørge venstre hånd på dit hjerte og højre tværs over. Har godhed for at gentage dette: Lo afdøde imperti benævne er i aeternum. Quae videt mig videt og patrem meum. Magdalena annuntiate virtutes ejus hvilke af dine tenebris vocavit i admirabile lumen deres. Nolite timere deum benedicite og ulovlig kantate. Jeg lyset af verden og lyset skinner i mørket, og mørket gjorde punkt forstået. Bodsøvelse bodsøvelse bodsøvelse. Baisez jorden tre gange om bod for den manglende tro i verden. I dag Jesus af Nazareth søn af manden stiger besøge mig for ottende gang. Hans hænder, hans ansigt stråler som solen. Hans tøj er en blændende hvidhed. Hans blik er kærlighed og venlighed. Elsker du din nabo som jeg elsker dig, din stirrer er kærlighed og venlighed til alle jer. Baisez en person gennem kærlighed og næstekærlighed. Denne gestus er et tegn på kærlighed og forsoning i verden. Rejoice du marie sagde ærkeengel Gabriel i udformningen af søn af mennesket. Sandelig siger jeg herhen til Dem i dag er det det samme, du glæde os, fordi tiden er i nærheden eller søn af manden vil vende tilbage i herlighed. Rejoice du glæde dig konstant i Herren, at din glæde kan være kendt af alle mænd på grund af ord, som du kommer for at høre, på grund af mit navn. Hvad hver enkelt af jer i tavshed hans hjerte bede Guds nåde han ønsker, selv i dag, vil det blive givet. Fortæl kirken, at det gentager sit budskab om fred til verden for timen er alvorlig. Satan er førende i verden, det tiltrak folks hoveder gør dem i stand til at ødelægge menneskeheden i et par minutter. Hvis menneskeheden ikke gør indsigelse, vil jeg overlade handle, og dette vil være en katastrofe, da der endnu ikke har haft siden den oversvømmelse, og det inden udgangen af dette århundrede. Alle de, der vil komme til at angre ved foden af glorværdig Kors vil blive gemt. Satan vil blive ødelagt, at der vil være fred og glæde. Fred være med dig. Siger det højt, Jesus spurgte, hvorfor denne ulejlighed, hvorfor disse tanker, de beløber sig til dig? Du præster der har båret udrette, hvad jeg bede Dem om det er lettere at råbe mirakel at se vand gushing fra bjerget for at høre, at ansat i Lord udtale ordene hun ikke kender. Mænd af ringe tiltro huske mine ord, dem der vil tale på mine vegne sprog ukendt for dem. Har ingen tvivl om. Forhøj du trykker på mine hænder. Gør mere tvivl en ånd har ikke nogen side intet frugtkød. Fortæl dem dette: gøre mere i tvivl er godt steget Jesus, som jeg ser i dag for syvende gang. Jeg kommer til at røre hænder. Korset glorværdig højt på den store bunke tættest på grænsen af det område af Dozule på det nøjagtige sted, eller er det træ til træ frugten af synden som glorværdig Kors rapporten fra enhver synd. Hans våben må stå op fra øst til vest. Hver arm skal måle et hundrede og tyve tre meter og dens højde seks gange mere. Det er ud fra disse hundrede og tyve tre meter plads, som korset, der skal måles ved de hundred meter og derefter grave en bækkenet af to meter fra en meter fifty-en meter dyb. Tag en pen, vand vil opstå. Hvis dit hjerte er tør vil der være lidt vand og lidt vil blive gemt. Din Amici mei estis hvis feceritis quae ego advaret Nemlig Jer Dominus dixit. Læg din venstre hånd på dit hjerte og sætte det rigtigt. Siger det højt: præsten ikke er ved en fejl, dette træ er et symbol på synden. Arrachez give møde for frugt og du styrter at rejse i sit sted på tværs glorværdig som korset glorværdig ansvar for enhver synd. Woe for menneskeheden som helhed, hvis der ikke er vand i bækken inden for halvtreds dage efter dens opdaterede fordi Satan forhindrer rensning af mange. Husk mine ord, jeg forlader handle på grund af mangel på tro. Fortæl kirken, der sender beskeder over hele verden og ser frem til at hæve på den lokalitet, som angives det strålende og tænke et fristed. Alle dem, vil angre og finde fred og glæde. Den strålende tværs eller tegn på, søn af mennesket er annonceringen af den forestående tilbagevenden til ære for Jesus steget. Når dette kryds er på høje jord j'attirerai alt for mig. Find elleve mennesker i denne by helligt og velsignet, de er mine disciple, de quêteront dør til dør i mit navn til elevation af glorværdig Kors. Og her er de bud, der skal respektere de enkelte disciple arbejde indtil anledning af den strålende Kors. Vær ydmyg, tålmodig, velgørende, så folk genkende dig i mine disciple. Så ser ingen personlig interesse kun én til at rejse tværs glorværdig som enhver mand, der kommer anger vil blive gemt. Fortæl præsten, at jeg besøger for syttende gang siden glorværdig Kors er også steget Jesus. Jeg hilser Dem, jeg er Michael de Archangel er Gud der sender mig. Du vil se hemmeligheder i Redeemer og du répéterez enkelte sætninger efter hinanden som jeg dicterai dig. Per Mysterium Sanctae incarnationis tuae, pr nativitatem tuam, per baptismum og sanctum jejunium tuum, pr crucem og passionem tuam, per mortem og sepulturam tuam, pr sanctam resurrectionem tuam, jeg er Jesus af Nazareth søn af manden rejst fra døde, se på mine sår, fremgangsmåde og røre min hånd, siger det højt: Jesus beder om at meddele, at den verden anråber, at du logger, spurgte han, at cross glorværdig og fristed er forædlet til slutningen af Hellige år, fordi det vil være det ultimative hellige år. Hvad hvert år bliver fejret en højtidelig fest dag eller madeleine så krydser for første gang. Alle disse fuld tillid vil det komme anger vil blive gemt i dette liv og evighed. Satan vil have mere magt over dem. Sandelig siger jeg til evig du min far sendte mig at gemme dig og give dig fred og glæde. Vide, at jeg kærlighed og medfølelse. Dette er slutningen af mit budskab. . Per admirabilem ascensionem tuam. Mai fred være med dig og alle der Du nærmer dig. Per Komme Spiritus sancti paracliti; Jesus har til at forlade, hans budskab er afsluttet, men du reverrez. Per afdøde imperti nome, er i aeternum ab Omni malo libera nos dominerer. Det betyder, at ved at inkludere navn til en herske evigt, vi udsteder alle onde Lord. Siger det højt: Gud beskylder præsterne deres langsommelighed i udførelsen af deres opgaver og deres vantro. Gud bedt dem om at meddele, at den verden de vidundere den ene der hedder madeleine af mørket i sit vidunderlige lys, fordi tværs glorværdig spice op byen Dozule. De gjorde det punkt er, dette er årsagen til manglen på vand i bækken. En stor katastrofe af tørke s'abattra på verden. Det præster læse meddelelsen grundigt og omhyggeligt respekterer det, de er blevet anmodet om. Spørg den person, som giver dig et lys. Put det vendt til det sted, hvor Kristus er nødt til at forlade landet. Lad alle dem, der kommer i dette kapel efterligne dig. Du har hele dagen til at fortælle præsten og de mennesker, der ønsker at høre dig. Du husker de vil være overraskelser på din hukommelse, at præsten er en person, der genlæse det tre gange den besked og gentage det, vil det ikke være i stand. Skriv, hvad jeg skal fortælle dig, du vender tilbage til dig, vil du indsende skrevet, at præsten, når du har sagt: Jeg går til bispedømme uge af den hellige hjerte. Lavet en novena at du starter dagen for den hellige hjerte, denne novena består af et mysterium for dag. Hemmeligheder, at du var kørt. Gå derefter se biskop, De siger, at Gud sender dig. Giv ham budskabet om, at det tager viden. Dørene åbnes hjertet af biskop smelter. Det er Archangel Michael, lyt til mig og fortæller præsten, at han skal coat de tre sider af bækken, men ikke det stof, den fjerde side i retning af dens bredde i slutningen dimension ud over coat foretaget fem og tyve centimeter derefter fremsætte tre trin. Kom alle procession og ikke være bange for vask vand i dette støv, fordi du ved, at du er støv og støv du vil vende tilbage, men din ånd vil blive renset. Dette vand er ikke en kilde. Det er vand, der kommer fra jorden. Salige er ham, der vil rense dem uden frygt bliver beskidte. Jeg hilser Dem, ikke prosternez foran mig, men før at du elsker. Må ikke lamentez øjne lille David. Hvis Gud ønskede, og fordi det er ikke ham, der har øjnene lukkede, men de er hans forældre der har deres øjne er lukket på baggrund af tro. Put et lys på det sted, hvor Herren har forladt dig sidste gang. Siger det højt: dicite i nationibus; fortælle nationer, som Gud har talt gennem munden af hans ansatte, han afslørede, at den store prøvelse var ved hånden, fordi hun så et tegn på, søn af den mand, der deler »Øst er umiddelbart mod vest. Dette tegn på, søn af manden er den på tværs af Lord. Jeg fortæller dig sandheden er det på tide verden til at angre, fordi en ændring er tæt på universel da der ikke har været siden begyndelsen af verden så langt, og der aldrig vil blive overtaget. Når calamity af tørke forudsagt s'abattra overalt i verden, er det kun bækkenet, at Gud har været grave indeholder vand ikke for forbruget, men for dig at vaske tegn på rensning, og du kommer alt, hvad du angrer ved foden Den strålende tværs at Gud beder kirken til at rejse. Så på det tidspunkt, alle nationer i alverden vil begræde, og det er denne krydser de finder fred og glæde. Efter disse dage med nød derefter vises på himlen søn af manden selv med stor Majestæt og en stor magt til at samle valgte embedsmænd fra alle verdenshjørner. Salig er angrende fordi de vil have evigt liv. Sandelig siger jeg til evig dig, himmel og jord, men mine ord vil ikke passere. Fortæl dem, at der vil være nogen andre tegn, at tegnet af Gud selv, det eneste synlige tegn er holdningen hos hans tjener og hans ord er ord fra Gud og disse ord er uigendrivelige. Hvis manden n'élève ikke krydse hinanden, vil jeg synes, men der vil være mere tid. Fortæl præsten, at Guds navn og at du har profeterede. Så han bærer budskab til dem, der har ansvaret for at udrette med tillid og ydmyghed, fordi der er meget lidt tid til at gøre, hvad jeg spørger. Fortæl præsten: Jeg ønsker at betale i menneskers hjerter min nåde, først og fremmest til dem, der kender det budskab, og derefter verden. Lad dem, der har ansvaret for at hæve glorværdig Kors er ikke blind for der vil ikke være andre tegn på, at denne profet der blev kaldt fra mørke til lys. I sandhed, tegn der ikke bliver yderligere, fordi denne generation er den mest hykleriske og det værste. Fortæl præsten, at denne by er velsignet og helligt, vil være beskyttet mod enhver katastrofe især sagde, at hver husstand daglig bøn, som jeg lærte efterfulgt af et dusin rosenkrans. Det er op til dig at jeg: være ydmyge, men ikke hjælper dig, har du intet at regne fra denne verden men din glæde vil blive enorm i den anden. Madeleine fortsætte i bøn, de unge og afholdenhed, fortsætte uden frygt for latterliggørelse og médisances som vil stige imod dig, fordi nogle har tiltro ordene, der kom ud af din mund, men præsten kan bevidne, at der på dit ansigt afspejler den usynlige tilstedeværelse. Efter disse dage af unge, du har båret en tung opgave. Hvis jeg give dig et spot, der skal besættes, er, at du kan fylde den ud, krydse dine hænder på dit bryst som jeg har lært, i morgen starter en novena for dig forberede stedet, som jeg vil spørge dig. Denne novena består af et mysterium efterfulgt af dage med bøn, som jeg har undervist og dusin rosenkrans. Sig det med ærefrygt og ydmyghed fredag. Siger det højt: Hvorfor du græder over død Jesus korsfæstet der i dag er levende blandt dig. Bed i stedet for dem, der stadig i dag mere end nogensinde den forfulgte. Flyt på tre trin, du répéterez hvad jeg dicterai våben til kryds. Pity min Gud for dem, der spotter dig, tilgiv dem for de ved ikke hvad de gør, min Gud skam, for den skandale af verden, der udsteder ånd af Satan, min Gud synd for dem, der stadig mere end I går forfølge dig, betale i menneskers hjerter din nåde. Fortæl dem dette: Vær opmærksom på, at Jesus af Nazareth har sejret "af død, at hans rige er evigt, og han har overvundet den verden og tid. Dette er en glorværdig tværs at madeleine oplevede denne dag tre år tidligere, er en glorværdig tværs som er tegnet af den søn af manden, at verden vil blive gemt. Jesus på det tidspunkt, som er i nærværelse af vores anmodning om, at du går alle i procession til det sted eller glorværdig Kors har syntes. Gå du angrer, vil du finde fred og glæde. Jesus beder om, at hvert år er der en festival fejret denne højtidelige dag. Notum fecit Dominus har Magdalena salutare deres. Skriv, hvad jeg vil fortælle dig i at vende hjem. Du er blevet valgt madeleine at være en afspejling af min elskede, det er derfor, du var alle i brand. Efter denne dejlige dag, ville du så venlig at gennemføre en stor opgave? skrive tre hundrede og tyve gange den bøn, som jeg har lært og være min apostel. Gå og fortæl alle husstande i denne by til sine grænser, at Jesus af Nazareth har sejret over død, at hans rige er evigt, og han har overvundet verden og tid; sige det højt: du bor tid eller i hvert fald er et tegn på det skrevne ord. Jeg ville ønske, de siger hver dag bøn efterfulgt af et dusin rosenkrans. Hver husstand vil sige, at med stor tillid vil blive beskyttet fra nogen katastrofe da jeg verserai hjerter i min nåde. Hvis du bliver bedt om at sende dig, kan du sige, at dette er Jesus af Nazareth, søn af manden steget. Husk, skal du ikke være bange médisances den ydmygelse og latterliggørelse, der vil føre dig imod. Du vil blive hadet på grund af mit navn, men fortsætte til den bitre ende. Hvis du ønsker det, du har foretaget en person. Du har din tid til at udføre denne opgave. Dit hjem skal ikke lide, fordi det ultimative hellige år udløber efter hæve glorværdig tværs men at de, der er ansvarlige for at hæve skynde sig, fordi tiden er nær. De hjem, hvor døren vil blive lukket, skal du ikke vende tilbage. Siger det højt: Synden kom ind i verden på grund af mennesket. Derfor spørger jeg manden til at rejse glorværdig Kors. Fortæl dem, at efter at jeg vil vende tilbage i herlighed, og du ser mig som pige at se mig. Fortæl præsten: Jeg ønsker, at hele verden kender budskabet. De præster skal tale åbent og uden frygt, fordi der intet bør være tilslørede hvad der skal afsløres. Fortæl præsten, at tiden er mere eller jeg ressuscitais kroppen, men det er på tide, eller jeg skal genoplive sind. De, der hævder i verden i dag genoplive og helbrede kroppen i mit navn er ikke værdigt for min far i himmelen. Madeleine, gå ud og proklamere min besked til Dozule. Den opgave, som jeg har givet dig behovet for at gennemføre opgaven. Vær ikke bange for, at jeg vil give dig styrken til at gøre det. Byen min far har velsignet og helligt og alle dem, der kommer til at angre ved foden af korset glorværdig jeg rejser i ånden af min far. De vil finde fred og glæde. Den første nonne der vil give dig et kys bringe budskabet er ubegribelig ordene, der kom ud af din mund. Hun tror på dig. Hold ikke strenghed, være velgørende; fortælle nonne der ikke bor i denne by, hun har været så venlig at komme her fredag, det munisse ellers skrive din mund jeg vil kommunikere et budskab. Siger det højt: her er, hvad skal skrive nonne: Dette brev er stilet til lederen af kirken. Det er Jesus af Nazareth der dikterer dig ved mundingen af hans tjener. Han sagde: Salige værnepligtige fra min far der fundet fred og glæde i dette land Dozule men hvor stort antallet vil være, når verden vil komme til at angre ved foden af korset glorværdig at jeg beder Dem om at rejse. Bil tidspunkt er mere eller jeg ressuscitais organer, men vores sind. Forstå dette: de dage, der gik forud for oversvømmelse de adspurgte personer ikke gjorde noget indtil ankomsten af oversvømmelsesrisikoen, som vandt alle men i dag du bliver advaret om du bor eller den tid, jeg sagde: Der vil være på denne jord omvæltninger af enhver art: uretfærdighed, der er årsag elendighed og familie, nationer vil være i kvaler, fænomener og tegn i himmelen og på jorden. Også holde dig klar til den store prøvelse er så tæt, at der ikke var sådan siden begyndelsen af verden så langt, og der vil aldrig blive overtaget. Jeg siger jer: denne unge generation vil ikke passere, før det ankommer. Men bare rolig, fordi her, at stigninger i himlen tegn på, søn af manden, at madeleine skinnede fra øst til vest. Du hovedet kirker sandelig, siger jeg til dig det er gennem dette tværs oven verden, at nationerne vil blive gemt. Min far sendte mig til at redde og det er på tide, eller jeg vil betale i menneskers hjerter min nåde. Mit budskab bør ikke sove i skyggen af en skuffe, men det skal være sandhed og lys til verden. Denne strålende Cross skal være forhøjet til udgangen af den hellige år. Dette hellige år skal udvides indtil anledning af den strålende Kors. Dermed slutter mit budskab, jeg så dig til at overgive dig selv til overhoved for kirken ledsaget af et overlegent. Fortæl præsten, nonner og to mennesker der kender budskab kommer her for at sytten timer tredive. Mai fred være med dig. Foretag fortegnet for kryds. Fader Thy vil ske på denne jord. Siger det højt: De præster og nonner, der har ansvaret for budskabet ikke tillader menneskeheden at køre sit tab. Jeg spurgte dig om at arbejde for at hæve glorværdig Kors. Er du ikke se, at tiden er kommet på grund af fænomener som følge deraf, som tiden går, og mit budskab forbliver i skygger. I bekræftende fald antallet af gemte vil være små, men du behøver ikke kalde min far din straf vil være stor. For det er med antallet af gemte at du vil blive bedømt. Må ikke vejen for visdom og refleksion, men lytte til vanvid af meddelelsen. Det er et budskab, at det glæder Gud for at redde verden. Må ikke være som de jøder der søger tegn, men ved denne enestående og endelig besked om, at Gud viste hende ansat. De ord, der kom ud af munden ikke er menneskets ord, men ved, hvad han har lært mening er tiden inde eller jeg skal betale i menneskers hjerter min nåde, men at de, der har båret det budskab, kender godt at det er dem, der forhindrede mig da forlader verden i uvidenhed. Husk dagene bliver kortere, fordi de folkevalgte, men kval til dem, der ikke taler med Gud. Tag dine sko og derefter forlade kapel og gå, indtil dine fødder rejst på jord. Så kommer tilbage her. Dette land Dozule at min far har velsignet og hellige, vi er ikke engang værd at sætte foden på den. Jeg er Gud godhed og kærlighed. Min nåde er uendelig. Hvis mine ord i dag ikke er grusom at fordømme dig men tværtimod ønsker jeg at redde verden fra min besked. Sig højt hvad du vil se flammer fra mit hjerte brænder mig. Mere end nogensinde jeg ønsker at betale hver af dig. Her er hvad jeg lover at alle menneskeheden, når hun vil vide mit budskab og bragt i praksis: "Jeg adoucirai bitterhed eller kaster de sjæle af syndere," jeg vil formere afdragsfri de sjæle af præster og religiøse, fordi det skal være kendt, at mit budskab. "Jeg holder i nærheden af mit hjerte sjæle fromme og trofaste de réconfortées mig på den måde at Calvary. Jeg verserai-stråler gennem min tid, eller de vil vide mit budskab til pagans og alle dem der ikke kender mig endnu. -- I »attirerai enheden i kirken sjæl heretics og apostates. -- Jeg vil modtage i hjemmet af mit hjerte børn og ydmyge sjæle, så de bevarer en særlig kærlighed for vores himmelske far. "Jeg meddele benådning af nogen art til dem fortrolige med mit budskab ud til den bitre ende. "Jeg soulagerai sjæle i skærsilden mit blod slukke deres forbrændinger. "Jeg réchaufferai de mest hærdede hjerter, sjæle is, de mest dybt såret mit hjerte. Jeg lover at alle der vil angre ved foden af korset og fortælle glorværdig daglig bøn, som jeg har lært, at dette liv, Satan vil have mere magt over dem, og at en tidsbegrænsning snavs på et øjeblik de bliver rene og søn af Gud til evigheden. Min far, hvis godhed er uendelig ønsker at redde menneskeheden, som er på kanten af afgrunden. For denne sidste meddelelse, du skal tilberede. Vær opmærksom på, at det øjeblik, eller du ikke tror, at budskabet kommer, fordi du kender hverken dagen eller timen eller jeg vil vende tilbage i herlighed.

I tyve dage du starter en novena, det ender første fredag i måneden. Jeg vil sige daglige bønner, at jeg lige lære dig. Denne novena forlænge jubelåret. Gud har talt med mænd. Lad dem, der har båret det budskab høre hans stemme. På grund af deres mangel på tro, vil verden opleve store katastrofer, bouleverseront de fire verdenshjørner. Hvad du bor i øjeblikket, er kun begyndelsen af smerte. Menneskeheden vil ikke finde fred, så længe de ikke kender mit budskab og ikke omsættes i praksis. Vil De være venlig at komme her i otte dage. Du siger en novena at jeg dicterai hver dag. Min far, hvis godhed er uendelig ønsker at kende den verden hans budskab at undgå katastrofen. Mere end nogensinde vil jeg gerne betale en flodbølge af min tak til alle dem sjæle i nød. Og her er hvad jeg lover at hver af disse sjæle, når de kender mit budskab og omsættes i praksis. -- Den første dag, vil jeg bitterhed eller kaster de sjæle af syndere. Fortæl mig: Vores far ... 3X jeg hilse dig ... Ved din smertefulde lidenskab herre har nåde til os og resten af verden. Glory til Gud i den højeste himmel, fred og glæde på jorden til fordel for mænd, han elsker. Du siger det hver dag. -- Den anden dag: Jeg vil formere nåde, sjæl præster og nonner, fordi de skal være kendt, at mit budskab. Vores far ... 3X jeg hilse dig .. Ved din smertefulde lidenskab .... Glory til Gud ... -- Tredje dag: Jeg holder i nærheden af mit hjerte sjæle fromme og trofaste de trøstede mig på den måde at Calvary. Vores far ... 3X jeg hilse dig .. Ved din smertefulde lidenskab .... Glory til Gud ... Den fjerde dag: Jeg verserai stråler gennem min tid, eller de vil vide mit budskab til pagans og alle dem der ikke kender mig endnu. Vores far ... 3X jeg hilse dig .. Ved din smertefulde lidenskab .... Glory til Gud ... Make fortegnet for kryds. -- På den femte dag, j'attirerai enheden i kirken sjæl heretics og apostates. Vores far ... 3X jeg hilse dig .. Ved din smertefulde lidenskab .... Glory til Gud ... -- Det sjette dag, jeg modtager i mit hjerte stadig for børn og ydmyge sjæle, så de bevarer en særlig kærlighed for vores himmelske far. Vores far ... 3X jeg hilse dig .. Ved din smertefulde lidenskab .... Glory til Gud ... Foretag fortegnet for kryds. -- På den syvende dag, jeg benådning af nogen art til dem fortrolige med mit budskab ud til den bitre ende. Vores far ... 3X jeg hilse dig .. Ved din smertefulde lidenskab .... Glory til Gud ... I tre dage vil fortælle dommeren, at Jesus denne by Nazareth triumf død, at hans rige er evigt, og han har overvundet den verden og tid. Hvis du beder dig om at sende dig sige, at dette er Jesus af Nazareth søn af manden steget. Bær det budskab, at det tager viden. Fortæl ham, at Gud har fået ham til at aflægge rapport til kirken jord, som det bør være ejeren. Hans fremtoning vil være hårde, men hans hjerte bliver forvandlet, værdighed tillader ikke vises. -- Den ottende dag, jeg soulagerai sjæle i skærsilden, mit blod slukke deres forbrændinger. Vores far ... 3X jeg hilse dig .. Ved din smertefulde lidenskab .... Glory til Gud ... -- Den niende dag jeg réchaufferai de mest hærdede hjerter, sjæle is, de mest dybt såret mit hjerte. Vores far ... 3X jeg hilse dig .. Ved din smertefulde lidenskab .... Glory til Gud ... Siger det højt: Jeg lover at de sjæle, der vil angre ved foden af korset og fortælle glorværdig daglig bøn, som jeg har lært, at der i dette liv, Satan vil have mere magt over dem og at der for en tid med snavs på et øjeblik de bliver rene og søn af Gud til evigheden. Min far, hvis godhed er uendelig ønsker at redde menneskeheden, som er på randen af afgrunden, for denne sidste besked, skal du forberede. Foretag fortegnet for kryds. Uden at sige et ord, meditere i dit hjerte de ord, du har hørt. Trods den tid der vil gå din tro skal forblive urokkelig. Pieuse datter brændende velgørenhed, Gud har fastlagt i sin kirke apostlene, profeterne, læger og alt andet, han vælger. Men du i denne verden i dag apostel og profet, hvor hver handling i henhold til dit hjerte, skal du consoling guide. Gud gjorde ved, hvad der vil ske i morgen ved daggry ved at gøre beviser på, hvad du har set og hørt rørt ved Jesus Kristus. Men kval til verden på grund af frygtløs præster der bekæmpe og afvise. Gud er vred over afslaget på lydighed og hans vrede er grusom. Men Jesus den milde, kloge, hans kærlighed er så stor for mænd det ønsker at gemme dem på trods af alt fordi denne generation er den mest hykleriske og værre, men på grund af inaktive præster og fordi det, der skete på dag eller Gud skal dømme verden, det giver sin tak til alle dem, der lytter og annoncere Salige er dem der høre hans budskab og sætte det i praksis. Men du madeleine der er blevet pålagt at fremsende dem til at lytte til præsten og svarer med ham. Ophold i fred, som Jesus har givet dig. Mediterer på dit hjerte og bede bede fordi Jesus skriger på nedbrydning af hans kirke. Vil De være venlig at indsende manuskripter til din præst udpeget af mand. Foretag fortegnet for kryds. På vegne af min far i himmelen, jeg lige bringe orden. Satan forfører dig. Efter det niende dag i de løfter, jeg lavede til menneskeheden, han kom for at redde den ulejlighed i mit budskab. Men lytte dette: Da Gud Fader sender Salige Michel, lys altid går forud for ham at komme og huske mine ord. Det vil komme fra onde ånder i mit navn, du vil forføre og selv i dit hjem i engle af lys. Du skal ikke tro det, de vil vildlede. Vær på din vagt, er du advaret. Du bor tid eller Satan raser med fuld styrke. Men tiden er meget tæt og jeg bare overvinde ondskaben. Du Madeleine, som er det eneste synlige tegn for mit budskab, vil du ikke falde mere i fejl. Nu har jeg ordrer, gjorde tegn på korset, så snart en lys du vist. Hvis Satan er i det øjeblik, alle forsvinde. Freden er stadig med dig. Vil De være så venlig at sige det højt: Der er alt, hvad du der holder tilslørede profetiske ord, som du er blevet overgivet, den bog, jeg vil i mine hænder er den bog af livet, at min far har givet mig beføjelse til at indlede og det var på dette bjerg velsignet og helligt sted, han har valgt, der vil renovere alle ting. Her er hvor du vil se den hellige by, nye Jerusalem, og her qu'apparaîtra Guds bor hos dig. Men så brystet banker dem, der kampen og nægter at høre de ord, at denne ydmyge tjener har talt. Du der jeg bedt om at bekendtgøre min besked, du er skyldig i at lade verden i uvidenhed om, hvad der skal ske snart. Undlad at trykke på din egen refleksion. Hvorfor kæmpe dig som jeg har givet Dem min tak dogmatisk; en skam, jeg beder Dem om at lytte. Mit hjerte overflows med nåde; fortælle præsten og alle, du støder på, hvad du se og høre. Du husker hele dagen. Foretag fortegnet for kryds. Beder og undgælde uden at blive træt. For tredje gang madeleine jeg bede Dem om at være min apostel i at udføre den opgave, jeg har bedt om. Vær ikke bange bliver du hadede på grund af mig. Men så søn mængden af lys i denne by. Selv nu, du ser mig, men du vil ikke se mig mere og endnu jeg fortsætte med at besøge dig på min krop og mit blod. Men når dette kryds er på høje jord, så du behøver reverrez fordi dette var det øjeblik jeg dévoilerai kirker mysterier, som er skrevet i bogen om liv, der netop er blevet åbnet. Fortæl biskop hvad du se og høre. Trods min anbringender, skal du ikke være bekymret, du har en visdom, at ingen går ned her, din ro og din tavshed er det synlige tegn på mit indlæg i denne verden eller handling og intrepidity dominerer. Hvad enten dit ansigt stadig afspejler den usynlige tilstedeværelse. Jeg fortæller dig, adlyde din vejleder. Han alene er ansvarlig på denne jord at gøre det vil min far, men uheldig i verden i fare, fordi den er langsom. Jeg hilser dig, Gud sender mig hans store venlighed for at vidne om sandheden. I den niende dag i den løfter over menneskeheden, Satan har vundet indtil jeg kom til den første dag i den syvende måned. De skænderi, du hørte mig, det var Michel der nedstammer fra himlen med Gud at jage de onde ånd, som du forfølges. Det er på grund af dette, at du ikke kan se lyset, der var til stede. Min imitator ham ud af jord, men på grund af ulydighed af præster, Jesus giver sin tak til alle dem der høre hans budskab, fordi verden må ikke opholde sig længere i uvidenhed om, hvad der vil ske i morgen på aurora men beder undgælde, tiden er tæt på eller imitator blive trampet på.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité